Matt Judge har fått fyken (eller trukket seg)

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Matt Judge has resigned from his position as Manchester United’s head of corporate development, The Athletic can reveal.

It is believed that Judge is currently working out a notice period prior to an expected departure later this year. He is not expected to play an active role in the summer transfer window.
Ganske store endringer bak sceneteppet nå, som jeg synes er godt å se.

https://theathletic.com/news/matt-judge ... QDj5LHDJV/
(vet ikke om linken virker)
post liked by: messilingard, Pink Final, RedTrafford

Deleted User 430

Lukter mer og mer Paul Mitchell av disse endringene her, spør du meg😇🙏
post liked by: Pancho P, messilingard

Deleted User 595

Dette er gode nyheter. Han står bak en rekke merkelige kontraktsfornyelser, samt en del av det sinnsyke lønnsnivået, og penger vi har tapt på overgangsmarkedet.

Må nesten gi kred til Murtough og Fletcher. Ikke bare for å ansette en klubbygger i Rangnick, men for å faktisk lytte til rådene.

Ser ut som ting virkelig overhales. Tilsynelatende.

Old Trafford-planene er og reelle. Stadion skal fornyes. Mye å være glad for, tross eierskapet.
Last edited by Deleted User 595 on 29 Apr 2022, 19:23, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Pangaea, messilingard, RaoulDuke, RedTrafford
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Med Lawlow og Bout også på vei ut og nå Judge så syntes jeg det ser unektelig ut som at Paul Mitchell er på vei inn som Head of Recruitment. Fabrizio Romano har forøvrig nevnt at Paul Mitchell også kan være aktuell for Chelsea under nye eiere, men det er åpenbart veldig usikkert.

Uansett syntes jeg det er positivt at klubben tenker nytt når det kommer til organisasjon og strategi, det trengs.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Steinar Stenseth wrote: 29 Apr 2022, 19:11 Lukter mer og mer Paul Mitchell av disse endringene her, spør du meg😇🙏
Hmmm? :rofl:
Serien av luksuriøse hårpleieprodukter ble grunnlagt i 1979 av frisør Paul Mitchell
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Tippar Mitchell er på plass innan kort tid. 10-12 nye spelarar inn før mai er omme?
post liked by: RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Pangaea wrote: 29 Apr 2022, 19:16
Steinar Stenseth wrote: 29 Apr 2022, 19:11 Lukter mer og mer Paul Mitchell av disse endringene her, spør du meg😇🙏
Hmmm? :rofl:
Serien av luksuriøse hårpleieprodukter ble grunnlagt i 1979 av frisør Paul Mitchell


@Pancho P: Tror du vi kan få inn så mange? 😲 Det trengs, men virker umulig. Hadde vært fornøyd med 5 inn nå, og 1-2 i januar. Samt 4-5 nye neste sommer.
Last edited by Deleted User 595 on 29 Apr 2022, 19:20, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Pangaea, RedTrafford
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Pangaea wrote: 29 Apr 2022, 19:16
Steinar Stenseth wrote: 29 Apr 2022, 19:11 Lukter mer og mer Paul Mitchell av disse endringene her, spør du meg😇🙏
Hmmm? :rofl:
Serien av luksuriøse hårpleieprodukter ble grunnlagt i 1979 av frisør Paul Mitchell
Ikke behov for mye sjampo hos Paul Mitchell.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 595

@Pangaea: Vet du ikke liker Howson, men se den videoen 😄 Den er bra 👍
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Så videoen, og var helt grei den. Han sier ikke veldig mye om Mitchell egentlig, men litt info var der. Det skorter litt på research hos de gutta synes jeg. Eller kanskje de (villig) overdriver poenget de ønsker å framheve. Men det er et stykke mellom "speider" og "head of recruitment".

Ang Mitchell selv, så kan det absolutt bli en spennende "signering", jeg ser den. Og det er åpenbart at noe mer er på ferde i United, og at vi trenger noen til å fylle hullene som bl.a. Lawlor og Bout har etterlatt seg. Mitchell eller noen andre med den type bakgrunn og erfaring hadde vært bra å få inn. Og nå får de sikkert reell innflytelse også, som ikke var tilfelle for bare 6-12 mnd siden. Endelig ser det ut som klubben er på rett vei. Vi har selvsagt fortsatt de største problemene med Glazers, men det er uansett fint å se at vi har begynt å få inn kompetanse i den sportslige ledelsen. Man kan ikke lede en fotballklubb på dette nivået med studiekamerater og bankfolk.
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

@Pangaea: Han er Sporting Director hos Monaco per nå. Før det har han hatt diverse jobbtitler, blant annet Chief Scout, som er hovedspeider på godt norsk.

Så det spranget fra Chief Scout --> Sporting Director --> Head of Recruitment er jo ikke så merkelig. Han har jo tydelig bakgrunn som både speider og sportslig leder.

Altså en ganske perfekt CV for den rollen Matt Judge nå forlater.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Stephen Howson gjør mye research, for øvrig. Han er kjent for å være grundig i sine gjennomganger av spillere, trenere og taktikk. Han bruker ikke manus når han snakker, slik TIFO, The Athletic eller Statman Dave gjør, så det høres kanskje lite forberedt ut? Men det er ikke det. Kan det hende du har en liten bias mot han som farger synet litt?

Mark Goldbridge derimot, han gjør lite research. Sier mye feil som følge av det, nesten daglig.

Deleted User 430

Slenger denne her da det passer greit mtp et krav mr. Judge tydeligvis ikke gikk med på i sin tid med forhandlinger. Et krav jeg er overlykkelig over at han ikke gikk med på👏👏

User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Utkjøpsklausuler er vel ikke veldig vanlig i PL generelt? Sett i ettertid er jeg uansett glad vi ikke har vært borti i Haaland, fyren er ufyselig. Det samme er faren og agenten.

Nå er jeg litt ond, men går Haaland til City så håper jeg egentlig litt at Haaland ikke klarer å riste av seg skadeproblemene. Så får heller Norge klare seg uten mesterskap, det har jeg overlevd før.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Virker ikke å være så vanlig i PL, nei,@messilingard. Tenker dog at så "desperate" United virket å være i perioder så er det et godt tegn at de ikke gikk med på det i dette tilfellet heller.

Ellers enig i det du sier. Mye mulig gutten er en kjærnekar for alt jeg vet, men hele opplegget rundt han fremstår skikkelig usmakelig. Tviler på at det roer seg med noen ekstra år med "branding"..
post liked by: messilingard

Deleted User 595

Må dessverre si jeg deler denne oppfatningen av Haaland og Haaland Sr. som uspiselig typer. Erling er forbanna god, det skal han ha. Men det stopper der.
post liked by: messilingard, RedTrafford
Post Reply