[PL] Manchester United-Chelsea (28-04-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13398
Liker mottatt: 5122

Et glimt av storhet fra Ronaldo der - og for en pasning av Matic!
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pink Final

Topic author
Deleted User 595

Om det betalende arbeiderklassepublikummet på Old Trafford ikke orker mer av denne gjengen, pg sier i fra... Da støtter jeg det.

Ronaldo. Selvfølgelig.

Latterlig pent av Matic, og Ronaldo.
To spillere som bryr seg, og kan spille fotball!
post liked by: Jan Erik, Måns, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Pangaea, Pwint
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13430
Liker mottatt: 8643

Iallefall ein som viser profesjonell innstilling.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Pangaea, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Og for en herlig assist av Matic. Han er kanskje for treig, og han holder sjeldent 90 minutter. Men han er i alle fall en våre som aldri gir seg.
post liked by: Jan Erik, Pancho P, Blodfink, Pink Final, Pwint, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Jan Erik wrote: 28 Apr 2022, 21:56
Pangaea wrote: 28 Apr 2022, 21:49 Håper vertfall at Mejbri og Garnacho kommer innpå. Vanskelig mot Reece James osv, og jeg skjønner hva Rangnick sa i pressekonferansen, men nå handler det nesten mer om å gi en klar beskjed til spillerne som gir faen utpå der, heller enn å forsøke å vinne kampen. Har ingenting å si uansett. Sesongen er over.

Håper Rangnick kommer med flere ærlig og rett-fram svar til pressen mellom nå og slutten på sesongen hvis dette vedvarer (og det gjør det sikkert). Disse spillerne har drept gleden med å se United.

Vet Langerød osv sier at Ronaldo er et stort problem, og det kan godt stemme, han vet langt mer enn oss. Men han gidder vertfall å gjøre noe utpå der. Det ble sagt at han var et problem fordi han ikke presser, men han presser jo mer enn resten av laget til sammen til tider. Helt sykt. Hva feiler det den gjengen der?!?!???
Jeg tror ikke noen egentlig mener at Ronaldo først og fremst er et problem i kamp. Det er vel den negative innflytelsen hans generelt I troppen som er problemet? Krav, hvordan han er mot folk som evt er annerledes enn ham, hvordan han bruker statusen sin innad i klubben osv.
Enig der ja, og det er viktig at man kan ha flere tanker i hodet samtidig. Og intensjonen min var absolutt ikke å fraskrive Ronaldo skyld eller noe slikt. Samtidig så lurer jeg på hva som er kjernen av problemene med Ronaldo. Om det er på hans side slik som du på en måte sier der ang. kritikk, eller om det (også) handler om at dagens spillere ikke er i stand til å ta kritikk eller råd til seg, og heller går i vranglås, eller blir brutt ned. Kanskje en kombinasjon av begge, og det vise uansett at vi ikke har spillere med rett mentalitet til å konkurrere om titler.

Plutselig ble det både 0-1 og 1-1 her. Chelsea må føle seg snytt :rofl:
post liked by: Jan Erik
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Hadde jeg vært Reece James så hadde jeg holdt meg unna Nemanja Matic. Den kampen tror jeg du taper junior!
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pwint, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Topic author
Deleted User 430

Matic med knotter i rumpa på James.. Ikke hørt om den berømte "fingern i rumpa på Muri"? Mye mer diskret...
post liked by: Måns, Pangaea, Pwint, Pancho P

Topic author
Deleted User 595

Svaret på Ronaldo-gåten får vi til høsten, heldigvis.
Hvis han er en av våre viktige spillere da, er han ikke problemet. Da er problemet at en del spillere ikke er mentalt sterke nok til å tåle at noen setter de på plass. Hvis han vrakes ofte, eller forsvinner, var han problemet.

Hva jeg setter mine penger på:
Ronaldo er ikke problemet. Han har eksponert det. Han blir viktig de to neste sesongene. Kan ta feil 😄
Last edited by Deleted User 595 on 28 Apr 2022, 22:12, edited 2 times in total.
post liked by: Pwint, Pangaea, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8009

Pangaea wrote: 28 Apr 2022, 22:06
Jan Erik wrote: 28 Apr 2022, 21:56

Jeg tror ikke noen egentlig mener at Ronaldo først og fremst er et problem i kamp. Det er vel den negative innflytelsen hans generelt I troppen som er problemet? Krav, hvordan han er mot folk som evt er annerledes enn ham, hvordan han bruker statusen sin innad i klubben osv.
Enig der ja, og det er viktig at man kan ha flere tanker i hodet samtidig. Og intensjonen min var absolutt ikke å fraskrive Ronaldo skyld eller noe slikt. Samtidig så lurer jeg på hva som er kjernen av problemene med Ronaldo. Om det er på hans side slik som du på en måte sier der ang. kritikk, eller om det (også) handler om at dagens spillere ikke er i stand til å ta kritikk eller råd til seg, og heller går i vranglås, eller blir brutt ned. Kanskje en kombinasjon av begge, og det vise uansett at vi ikke har spillere med rett mentalitet til å konkurrere om titler.

Plutselig ble det både 0-1 og 1-1 her. Chelsea må føle seg snytt :rofl:
Jeg tror det går på måten Ronaldo 'styrer' en garderobe. For det gjør de store stjernene. Bare spør Ibrahimovic og Henry om hvordan de opplevde å spille med Messi i Barcelona. Man kan være en inspirasjon, eller man kan være egoistisk når man har den posisjonen. Vi vet alle at for Ronaldo er det 'like viktig' å oppnå individuelle mål som å vinne kamper og troféer (dette er nok IKKE HELT sant, men ikke usant heller).
post liked by: Pink Final, Pwint, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Mason Mount finner rom to ganger bak Bruno som jukser i det defensive. Ikke den standarden du skal være på Bruno.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Steinar Stenseth wrote: 28 Apr 2022, 22:09 Matic med knotter i rumpa på James.. Ikke hørt om den berømte "fingern i rumpa på Muri"? Mye mer diskret...
Vinnie Jones var jo sjefen der :joy:
post liked by: Pancho P, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8009

GBailey wrote: 28 Apr 2022, 22:10 Svaret på Ronaldo-gåten får vi til høsten, heldigvis.
Hvis han er en av våre viktige spillere da, er han ikke problemet. Da er problemet at en del spillere ikke er mentalt sterke nok til å tåle at noen setter de på plass. Hvis han vrakes ofte, eller forsvinner, var han problemet.

Hva jeg setter mine penger på:
Ronaldo er ikke problemet. Han har eksponert det. Han blir viktig de to neste sesongene.
Er delvis enig med deg, men det kommer også an på hvordan man gjør dette, og på hvem sin bekostning laget skal settes opp rundt ham.
post liked by: Pink Final

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Da er det vel bare å forberede seg til Lukakus uunngåelige vinnermål.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Tror du er inne på noe vesentlig ang Ronaldo @Jan Erik.
Det er ikke alltid hva man sier, men måten man sier det på.
Ronaldo er nok ganske rett på i garderoben.

Ute på banen og foran mål er han viktig, svært viktig.
post liked by: Pwint, Jan Erik
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Deleted User 430

Pangaea wrote:28 Apr 2022, 22:12 Vinnie Jones var jo sjefen der
Han var sjef på alt, han😂
post liked by: Pwint
Post Reply