[PL] Arsenal - Manchester United (23-04-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2355
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7238
Liker mottatt: 7558

GBailey wrote: 23 Apr 2022, 15:13 Bruno fikk en ny kontrakt i en merkelig periode. Har vært ufattelig svak i år.

Han fortjener ny kontrakt, men ville ordnet det etter sommeren. Han var allerede på langtidskontrakt, så det var ingen hast.

En av mine favorittspillere. Vil beholde han lengst mulig. Synes bare det er en merkelig timing å belønne han nå.
Hvorfor vente? Muligens vår viktigste spiller, selv om han vært svak(ere) en periode nå.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Pancho P

Deleted User 430

messilingard wrote:23 Apr 2022, 15:15 Jeg syntes det er unødvendig av Rangnick å bruke spillere som Lingard og Mata nå
Burde være siste gang de er i troppen, av de grunnene du nevner, nå som det er like kjørt om 4. plassen som han selv ga uttrykk for på pk'en..
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pangaea, messilingard, Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

GBailey wrote: 23 Apr 2022, 15:08
Blodfink wrote: 23 Apr 2022, 15:04 de Gea på feil fot for å se utgangen, burde kanskje bøyd seg ned for å prøve å se litt bedre? Med likevekt på beina.
Tenkte først det samme, men når jeg så reprisen ser man at det skuddet kommer så fort, og det er så mange kropper i veien, at det er en vanskelig situasjon å reagere korrekt på. Nesten slik at man må satse litt blindt for å ha en reell sjanse. 😅
Tenkte det var rart han ikke redda den, det var fra ganske langt hold, men på reprisen ser jeg han titter ut for å se ballen, så kommer skudd, og han er for seint til å komme andre veien. Veldig uheldig timing sikkert. Men jeg vet ikke det keeper-tekniske og slikt. Rævva mål i slippe inn uansett. Som så mange andre mål i mot denne sesongen, så kommer det fra "ingenting".
post liked by: Blodfink

Deleted User 595

@Jan Erik:

Tre gode grunner:
1. Hans kontrakt varte til 2025. Så det hastet ikke.
2. Fordi en ny manager skal inn. La han få siste ord, selv om vi vet hva det blir. Vi vil alle ha Bruno med videre. Men det er prinsipielt dårlig business å potensielt belaste nye managere med ferske kontrakter.
3. Og fordi signaleffekten er uheldig. Her belønner vi midt i en svak sesong. Da kan man med fordel ordne dette i sesongoppkjøringen, når forrige sesong er historie.
Last edited by Deleted User 595 on 23 Apr 2022, 15:26, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Jan Erik
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

messilingard wrote: 23 Apr 2022, 15:15 Jeg syntes det er unødvendig av Rangnick å bruke spillere som Lingard og Mata nå. Gi heller unggutta disse 10 minuttene på tampen av kamper. La de få smake litt på PL. Mata er en av mine favoritter, men akkurat nå så er det andre spillere som bør få minutter etter min mening.
100% enig. Dvs, Mata klarer jeg å håndtere, han er teknisk god og en god karakter. Jeg tåler det. Men jeg hadde vært en glad mann om jeg aldri så Lingard i en United-drakt igjen. Sett heller innpå Phelan.
post liked by: messilingard

Deleted User 595

@Pangaea: Kunne reddet den, for sure! Men ser fort at enhver målvakt gjør den feilen, uavhengig hvor gode de er. En god redning der hadde forutsatt litt flaks ved å instinktivt bare satse på at den kommer til venstre for deg. Han hadde fort reddet tilsvarende på en annen dag. Den var litt spesiell, den der 😅 Vanskelig å bli helt klok på, men klarer ikke føre den på tabbekvota.
post liked by: Pangaea

Deleted User 402

Vi er som sagt et lag i motgang, uten flyt, uten selvtillit. Da taper vi slike kamper.
Men i dag har vi i alle fall gjort et ærlig forsøk og det er nok til å gi meg litt glede i disse tider.

Få inn litt nytt blod og få skrudd om i noen hoder så er nok ikke ting så mørkt lengre. Håpet må vi ta vare på:-)
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Steinar Stenseth wrote: 23 Apr 2022, 15:18
messilingard wrote:23 Apr 2022, 15:15 Jeg syntes det er unødvendig av Rangnick å bruke spillere som Lingard og Mata nå
Burde være siste gang de er i troppen, av de grunnene du nevner, nå som det er like kjørt om 4. plassen som han selv ga uttrykk for på pk'en..
Akkurat Mata syntes jeg fortjener en sikkelig avskjed på Old Trafford, men spør du meg så ser jeg fortsatt heller Mejbri, Garnacho, Alvaro Fernandez, Shola Shoretire og Charlie McNeill enn de fleste andre på utgående kontrakt.
post liked by: Blodfink, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Jan Erik
Posts: 2355
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7238
Liker mottatt: 7558

GBailey wrote: 23 Apr 2022, 15:19 @Jan Erik:

Fordi en ny manager skal inn.
Og fordi signaleffekten er uheldig. Her belønner vi midt i en svak sesong.
Noen spillere må være med. Bruno bør være vår kaptein, og den ten Hag bygger laget rundt. Regner med han er informert og syns det var en god ide å sikre ham fremover. Lønnsøkningen (eller størrelsen på den), kan selvsagt diskuteres. Men han lå LANGT bak Ronaldo, De Gea, Varane og Sancho i lønn.
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Okay, noe positivt i dag. U18-laget har KNUST Newcastle 6-0.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17377

Skylder ikke på dommer, men han var svak, inkonsekvent og ulogisk.

Vi gjør en ganske god match bortsett fra de obligatoriske feilene i forsvar og totalt fravær av presspill.
Kjenner at Arsenal beholder femte plassen på lista mi over klubber jeg ønsker å klå.
Liverpool, Man City, Leeds, Everton, Arsenal, Chelsea, Stoke - i den rekkefølgen.
post liked by: Buchan, Pangaea, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 480

Skjønner ikke hva som har skjedd med Lingard etter at han briljerte for West Ham. Nå er han bare en skygge av seg selv.
post liked by: Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Det vil seg ikke for MU, måtte denne sesongen bare forsvinne i dimman.
post liked by: Pink Final, Pangaea

Deleted User 595

Jan Erik wrote: 23 Apr 2022, 15:25
GBailey wrote: 23 Apr 2022, 15:19 @Jan Erik:

Fordi en ny manager skal inn.
Og fordi signaleffekten er uheldig. Her belønner vi midt i en svak sesong.
Noen spillere må være med. Bruno bør være vår kaptein, og den ten Hag bygger laget rundt. Regner med han er informert og syns det var en god ide å sikre ham fremover. Lønnsøkningen (eller størrelsen på den), kan selvsagt diskuteres. Men han lå LANGT bak Ronaldo, De Gea, Varane og Sancho i lønn.
100 prosent enig i alt.

Hvis ten Hag har godkjent, er det helt innafor å kjøre på så tidlig som mulig.

Håper allikevel det jeg sa ga litt mening.

Må ikke tolkes som kritikk mot Bruno, eller som et ønske om å bli kvitt han. Er potensielt vår nøkkelspiller i lang tid.
post liked by: Blodfink, Jan Erik

Deleted User 430

I og for seg enig i det, @messilingard. Liten hjerneblødning og tenkte at vi var ferdige med hjemmekamper 🙈😂
La han få starte som kaptein mot Brentford, men ellers er det bare å la den potensielle fremtiden suge til seg all mulig erfaring med alt en inkludering i tropp osv innebærer..
Post Reply