Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7712
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27834
Liker mottatt: 18402

Hehe @Pancho P.
Den Haag og ten Hag - her er det potensiale i massevis for å overta for Lingard, Lindgard, Lindgaard, Lindegaard og øvrige varianter.

Selv har jeg lært meg å stave fornavnet til vår nye sjef riktig 😜.
Erik med K og ikke C.
Men den sitter nå ✍️🧑‍🎓
post liked by: Pangaea, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2867
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4172
Liker mottatt: 5536

"Bailey" ønsker seg visst bort også, og noen påstår at "McGuire" ikke passer til "ten Haaaaags" stil.

Skulle tro at minimumskravet (interessemessig) var å vite navnet på egne spillere, men den gang ei.

Ikke at "vi" er alene om det, det går jo i "Eriksson" og "Eriksen" om hverandre. Og Ikke minst "MacLaren", vår tidligere assistent :joy:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote:18 Apr 2022, 18:53 Selv har jeg lært meg å stave fornavnet hans riktig 😜
Eirick? :rofl:
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7712
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27834
Liker mottatt: 18402

😅 @Pangaea
Vi kan det med å forveksle keepere med utespillere ja.
Bailey varianten av stopper’n vår er en gjenganger i komm feltet.
Gary Bailey på 65 år ønsker seg bort.
Snakk om tålmodig type 😉
post liked by: Pangaea, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2867
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4172
Liker mottatt: 5536

Pink Final wrote:18 Apr 2022, 07:27 Tilsynelatende er det mange spillere som ikke passer inn i ten Hag ball.
De Gea
Wan - Bissaka
Maguire
Fred
Mctominay
Pogba
Rashford
Ronaldo
Ikke nødvendigvis enig i alle de navnene forresten, men vet det er mange som kastes ut nå i disse dager. Personlig tror jeg Fred kan gjøre det rett så godt under ten Hag, men vi får jo se. Kanskje bare galskap fra min side, men er også litt spent på om McTominay kan få prøve seg enten som midtstopper eller særlig som høyreback. Tanken er da en slags motsatt variant av Blind, som kan gå inn som tredje midtstopper når venstrekanten flyr oppover. Videre har McTominay et flott driv, så kunne kanskje vært god oppover lang kanten også. Så er vel dribleferdighetene kanskje ikke helt på Giggs-nivå, men ja... Sikkert bare en sprø idé, men det er noe som slo meg når jeg begynte å tenke på alternative posisjoner for diverse spillere.

Hvis Ronaldo blir neste år, så skal vi heller ikke se bort fra at han vil gjøre det godt. Per nå mangler han ofte skikkelig støtte, og det har vært langt mellom mål på hodet, der Ronaldo er helt rå. Med bedre innlegg og løp rundt han, kan det bli bra. Rashford tilbake i gammelt slag bør også passe godt inn.

Men så blir sikkert alt det her overpositive tanker, og både jeg og andre har store spørsmål vedr. taktiske evner til en del av våre spillere. Derfor gjenstår det å se hvordan ting spiller seg ut neste sesong, men jeg har faktisk tro på at mange av dagens spillere også kan ta steg under ten Hag, og se mye bedre ut enn de har gjort i år.

En del kommer også an på hvem vi får inn i sommer, særlig sentralt på midten. Hvis vi får bedre kontroll der, så vil mange andre se bedre ut tror jeg.

Edit: Angående feilstavelser, så har jeg merket at jeg har ganske mye rart også, men med mer vanlige ord. Skriver nok for fort og trykker post uten å rettlese alt skikkelig. Hodet tenker raskere enn fingrene. Sikkert en god ting generelt, men ja... :yikes:
post liked by: Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7712
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27834
Liker mottatt: 18402

Samme her, jeg tror nesten alle disse kan være aktuelle videre.
Gjenga bare navn som går igjen hos mange for at de tilsynelatende ikke passer inn.

Pogba forsvinner nok til sommeren.
Og Wan-Bissaka må heve seg om han skal ha noen framtid under ten Hag.
Alle de andre på den lista er nok med også i 22/23 imo.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Vi kommer ikke til å få tilpasset stallen til ten Hag over natten heller. Her vil det fint ta 3-4 sesonger for ten Hag å bygge troppen. Det kommer sikkert til å bli både oppturer og nedturer, spesielt de første sesongene. Men så lenge jeg ser at vi utvikler et grunnspill og ikke bare blir avhengig av å kontre på motstandere så vil jeg gi ten Hag tid. Jeg tåler fint at vi havner utenfor topp 4 første sesong så lenge spillet utvikler seg.

Personlig så tror jeg for eksempel at Bruno fint kan tilpasse seg et system. Det er klart at mange av pasningene hans må forenkles og han redusere risikoen i spillet generelt. Samtidig så mener jeg jo det at når en spiller som Bruno får ballen i en god posisjon høyt i banen så bør det være et signal for at andre spillere skal finne gode posisjoner. Det er lettere for en spiller å forenkle spillet sitt fremfor å plutselig skulle utvikle de x-faktor ferdighetene som Bruno har.

McTominay og Fred er andre spillere jeg vil tro blir værende i klubben enn så lenge. Jeg er usikker på om de vil passe helt inn, men vi må bygge tropp over tid. Maguire og AWB tror jeg også vil slite. Maguire fordi han rett og slett ikke passer et lag som skal stå høyt, og AWB fordi han mangler grunnlegende tekniske ferdigheter.
post liked by: Pancho P, Pangaea, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Ser på united.no at det er et par barnerumper som skal gni det inn at det ikke ble Poch. Tragisk å se voksene folk oppføre seg som små barn!
post liked by: Pancho P
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1916
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13695
Liker mottatt: 5173

Det var gode nyheter å komme hjem til.
Jeg ser virkelig frem til å starte på et nytt kapittel med Erik ten Hag.
Det blir viktig å gi han tid til å få bygd sitt lag og samtidig kvitte seg med de som ikke har noen framtid i United.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Pancho P, RedTrafford, Buchan, messilingard

Alf banan
Posts: 343
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 28
Liker mottatt: 710

Sir Alfie Rey wrote: 18 Apr 2022, 20:27 Ser på united.no at det er et par barnerumper som skal gni det inn at det ikke ble Poch. Tragisk å se voksene folk oppføre seg som små barn!
Alle andre diskuterer fotball på denne tråden. Så kommer du med en slik kommentar. 🙄
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Belfastboy wrote: 18 Apr 2022, 20:58 Det var gode nyheter å komme hjem til.
Jeg ser virkelig frem til å starte på et nytt kapittel med Erik ten Hag.
Det blir viktig å gi han tid til å få bygd sitt lag og samtidig kvitte seg med de som ikke har noen framtid i United.
Da er vi to! Selv om at ten Hag kommer risiko så ser jeg også et skyhøyt potensiale. Nå gjelder det bare å legge til rette for at han kan bygge klubb!
post liked by: Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Alf banan wrote: 18 Apr 2022, 23:03
Sir Alfie Rey wrote: 18 Apr 2022, 20:27 Ser på united.no at det er et par barnerumper som skal gni det inn at det ikke ble Poch. Tragisk å se voksene folk oppføre seg som små barn!
Alle andre diskuterer fotball på denne tråden. Så kommer du med en slik kommentar. 🙄
Haha! Saklig å komme med det da det er du som ikke holder deg til fotball inne på united.no og kom med disse spydighetene. Sir Alex!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

offside
Posts: 1309
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 583
Liker mottatt: 1264

Delte meninger, men Rio er vel den hardeste.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ekspe ... a-ten-hag/

Jeg føler med Erik, stor jobb for en mann…
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pangaea, pixma
User avatar

Pangaea
Posts: 2867
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4172
Liker mottatt: 5536

Utrolig mye bra sagt fra Rio der, synd ikke united.no fokuserte på det heller enn et litt tåpelig sitat. Han er inne på kulturen, hva som skjer i garderoben, mangel på stolthet, hvordan akademispillere blir fulgt opp på kamper, osv osv. Veldig mye bra han er inne på, og alt det må endres. Og som vi supportere også har nevnt hyppig i det siste, det verste jeg ser er den totale mangelen på innsats, eller mentalitet om man vil. DET kan jeg ikke unnskylde.

post liked by: Pink Final, Pancho P, pixma
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

post liked by: Pangaea, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4768
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2704
Liker mottatt: 10986

Ansettelsen av Erik Ten Hag bekreftes nå av klubben selv.

Velkommen Erik! Har trua! 🤞
post liked by: messilingard, Pangaea, Pink Final
Post Reply