Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

pixma wrote: 20 Aug 2023, 09:02 Rash som spiss er som å spille med 1 mann i minus, Antony begynner å se ut som et bomkjøp
Det er vel akkurat det jeg tenker også dessverre.
post liked by: Pwint, Blodfink, 10Hag, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23313
Liker mottatt: 19276

EtH har vel bare Carrick (med 3 kamper) over seg på vinnerprosent av samtlige 27 (?) United-managere. Over 80% hjemme (28-4-2) , under 50% borte (13-4-10) og 1-1-1 på Wembley.

64 kamper:
42-9-13
Mål 109-65
Vinner% 65.63

Komme opp i 60% borte så blir det total world domination 8-) :champion:

Edit: Om borteformen kommer opp i 60-62 er han på Pep-tall.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

United managerens seiersprosent;

Ten Hag på 1 plass 67,2%
Mourinho på 3 plass 58,3%
Solskjær på 4 plass 54,3%

Det viser vel at det kreves stadig mer både å vinne pokaler og å bli godtatt av fansen.
Tre av våre fire siste managerer er alle i topp 4 på klubbens adelskalender.

Synes vi bør ha mer tålmodighet.
Enig i at spillet nå i starten har vært grusomt i 3 av 4 omganger.
Og det er ønskelig å dominere matchene.
Men våre managerer gis ikke mye tid.
Klopp brukte 4 år på å vinne noe i Liverpool.
Og den klubben er/var dessverre langt mer veldreven enn vår under Woody.
Man City - der er alt lagt til rette for manager.
Selv før Pep ble ansatt.
Vi skal overvinne en klubb som både er veldrevet og som jukser #115.

Jeg velger å tro vi er på rett vei med Erik ten Hag.
Selv om han gjør ting som både skuffer og irriterer meg,
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Lorentzsen, red, Belfastboy, Rød Pølse, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Vi så jo i fjor hvordan måten han vil at vi skal spille på rett og slett ikke fungerte uten at vi hadde en ordentlig spiss på topp. Ikke først og fremst pga mangelen av en måltrussel, men som en aktiv brikke i førstepresset, for å sørge for at vi vinner ballen tilbake. Så viktig var det for han at han heller brukte Weghorst – en spiller som i praksis ikke scorer mål, fremfor Rashford, for å få laget til å henge sammen.

Har derfor veldig stor tro på at med Højlund/Martial tilgjengelig, vil ting fungere mye bedre.
Last edited by red on 21 Aug 2023, 20:44, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Ryder, Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Tror også det vil bli ganske mye bedre etter hvert, når spillere kommer i sine vante posisjoner. I alle fall med ball.

Det som bekymrer meg mest på sikt har ikke mest med ETH å gjøre, og det er rett og slett den fysiske kapasiteten til laget. Da snakker jeg ikke om tunge bein/manglende overskudd, men om ren fysisk duellstyrke, løpskraft og tempo - atletisisme - spesielt i midtbaneleddet. Selv i god form vil ikke Casemiro/Mount/Bruno være noen match på defensiven mot raske og sterke motstandere. Per i dag er også angrepsrekka ganske softe å bryne seg på, selv om det vil bli bedre med Højlund.

Det handler jo en del om rekruttering, for meg er det vanskelig å skjønne hvorfor vi ikke har prioritert en ren 6-er/DM i dette vinduet (kan fortsatt komme, men neppe noen fra øverste hylle).

Å prente inn et bedre og mer helhetlig høyt press burde vi også kommet lenger med (selv om dette visstnok var ganske bra før pause mot Spurs). Da kan rett og slett ikke spillere få lov til å jukse - om én ikke gjør jobben, faller alt sammen.
post liked by: 10Hag, Pink Final, Blodfink, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Adrian Durham fra Talksports går hardt ut mot EtH.

«Han har mislyktes med å forbedre Sancho. Han har mislyktes med å forbedre Antony. Han har vært respektløs overfor de Gea. Han har drept Maguires United-karriere. Han har skapt en midtbane som får Casemiro til å se forferdelig ut. Og nå er han i gang med å ødelegge Mason Mount, hamrer Durham»

Hmm.. akkurat om Gea saken vet jeg ikke hvem som har gjort hva.
Ssncho er vel et mysterium siden han kom.
Antony tja, kan gi en dom om et år eller to.
Maguire har ikke bidratt til dette selv?
Casemiro var jo ikke akkurat det værste jeg har sett forrige sesong.
Mount blir dømt etter 2 kamper😀

Artig fyr😬

Som en stor Ten Hag fan så skal jeg avgi en dom jeg også, og den kommer ca etter 2025 sesongen.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Can2, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Er vel generelt få grunner til å høre/se på programmer fra Talksports. De har jevnt over en konkurranse med seg selv om å komme med så tabloide og håpløse meninger som mulig med et eneste mål, skape reaksjoner og klikk. Agbonlahor er en annen der som ikke akkurat bidrar med intelligente utalelser.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Can2, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Var interessant å se EtH på sidelinjen i dag. Man kunne se raseriet boble store deler av kampen. Skulle gjerne vært en flue på veggen i garderoben etter kamp i dag.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2496
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7738
Liker mottatt: 8120

@Pwint, helt enig. Tror denne kampen irriterer ten Hag grenseløst. Virker som en type som jobber 16 timer i døgnet for United, og så har han en del egoer som ikke har samme innstilling til begrepet 'lag'. Man kan ha en elendig kamp, men man må ta alle løp for lagkameratene uansett.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Can2, Cola2, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Tenker i de baner jeg også.
Tror det Hag har i hode og prøver å formidle til spillerne ikke er helt det samme som vises på banen.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Can2, Blodfink, Jan Erik, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8673

Håpar at Ten Hag ikkje er like oppgitt som det mange av oss er. Elles kan det godt hende at han gjer som sin (nesten) namnebror Eric Cartman frå South Park...


post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23313
Liker mottatt: 19276

Tenkte på det, hvor lenge gidder han det kaoset...Mitten er jo stadig bekymret for dette, nevnte det både i våres og i sommer
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Ryder, Pwint, Belfastboy, Pink Final, Cola2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Får bare mer og mer respekt for den mannen som både orker og gidder å stå i det.

Han visste godt at han tok over en klubb som ikke var på stell, men der vi er nå. Det tror jeg ikke han hadde sett for seg nei.
Vanskelig å finne lyspunkter på skuta som er på full fart ned mot havets bunn.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Cola2, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9162
Liker mottatt: 8415

Jeg er litt overrasket over krisestemningen her inne. Ja, vi tapte mot Arsenal. Hadde Gabriel hatt håret til Hannibal så hadde Garnacho blitt dømt onside og vi hadde vunnet.

Antony-saken er noe som begynte i mai, og det er foreløpig ikke mye som tyder på at det blir en ny Greenwood-smørje. Basert på de to siste sesongers prestasjoner er det ingen krise at Sancho ikke håndterer å bli utelatt fra kamptroppen. Sjefen håndterte selveste Cristiano Ronaldo med bravur i fjor.

Glazers er selvsagt uønsket og ugunstig, men der vet man egentlig ingenting av hva som foregår. Foreløpig er det bare Daily Mail som har skrevet at de ikke vil selge, og det er ikke skribenten som kjenner saken best som har meldt dette.

Martinez er ikke alvorlig skadet og Lindelöf har fått en knock. Vi er på ingen måte fortapt og det er umulig å vinne en maraton etter 5 km. Nå er Højlund på gang og det er bare et spørsmål om tid før spillet sitter som bæsj i kram snø.

In Erik ten Hag we trust 👹
post liked by: Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Godt sagt @Rød Pølse. Jeg kan kun snakke for meg selv, men det skal ikke mer enn en god kamp eller tre så er jeg tilbake på sporet. Syns egentlig denne kampen hadde mange lyspunktet og med Højlund og Amrabat fra start så knuser vi Brighton. ;)
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply