Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Tenkte også på Varane, men ser jo på han som proff, og han fikk jo en liten skade der nede.

Vel, det er alltid artig å spekulere litt, haha
post liked by: Pink Final, Pangaea
LUHG!

Deleted User 631

Håper det var en rutinert spiller, håper ihvertfall at det er samme regelverk for Garnacho, Iqbal, Ronaldo og De Gea. Trist hvis det er Garnacho. Kortet ned ferien sin for å prøve å imponere den nye sjefen, da er det dumt å ikke holde seg til regelverket i klubben.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Jo tidligere spillerne får slike lærepenger, jo bedre, tenker jeg. Så om det var Garnacho er det bare bra. Men mener å ha hørt noe om at Garnacho drøyer veldig med å signere kontrakt, mulig det er noen skjær i sjøen der?
post liked by: Blodfink, Can2

Deleted User 595

Garnacho skal muligens bare ha mest mulig penger på sin første(?) proffkontrakt, da den legger lista for mulig lønnsøkning på neste kontrakt.

Er ganske vanlig med lange forhandlinger når så profilerte talenter signerer de første gangene. De viktigste kontraktene man signerer er gjerne den første, og den siste 😅
post liked by: Pangaea, Can2, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Håper vertfall ikke Garnacho også ender opp med å forsvinne gratis, for talentet er jo åpenbart.
post liked by: Can2, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Tony O’Neill uttalte i vår på kanalen han har med Webby at denne troppen vil kaste også Erik ten Hag under bussen.

Må si det er fint å se at vi har fått en stødig leder på plass nå.
Har tro på at han kan rydde opp.
Den jobben er nok minst like stor som å implementere nye spillemønstre og kollektivt press.
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Pancho P, Can2, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Syntes det egentlig bør være en grei påminner om at man bør ta informasjon fra fan-channels med en klype salt. Man kan si at de ikke har en agenda rettet mot enkeltspillere, men de har alltid en agenda med å få flest mulige visninger, mest mulig publisitet osv. Da hjelper det å være tabloid.

Og dette gjelder selvsagt alle disse kanalene, om det er Stephen Howson og Stretford Paddock, The United Stand eller om det Webby & O’Neill.
post liked by: Pangaea, Pink Final, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Sant det @messilingard, støtter det 100%
Til mitt forsvar er det uhyre sjeldent jeg referer til slike kanalar.
Og dessuten innrømmet jeg vel raskt at dette ikke stemte 😇😅😇
post liked by: messilingard, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Ten Hag er ikke redd for å plassere skap. Og det trengs virkelig. Tror selv vi kommer til å slite litt denne sesongen, men det er helt greit for meg hvis det er det som trengs for at manageren skal få oss opp i toppen igjen. Det er en stor jobb Ten Hag har foran seg og han har min støtte!

Personlig holder jeg meg langt unna disse youtube-folkene. Et unntak er Webby/O'Neill. Selvsagt tar jeg de med en klype salt eller ti, med de er artige og med et ekte hjerte for United til tross for at de sikkert kommer med en del vås:-)
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Må si meg enig @Jan Anders.
Sier ikke at O’Neill&Webby har mer info eller er mer å høre på enn andre.
Som sagt 100% på å være forsiktig med å bruke slike kanaler som fasit.
De virker litt enkle og er på ingen måte fancy Webby & O’Neill.
Det er allikevel noe med den jordnære supporter mentaliteten hos dem som tiltaler meg.
Tror jeg har sett den episoden med Whiteside 3x 🤩
post liked by: Pancho P, Can2, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Liker også det jeg ser og hører om ETHs høye standarder for oppførsel osv.
At så mange forsvant i pausen mot Rayo, kan jo tyde på at de har fått lov til det av tidligere managere. Bra at skapet settes på plass.

La oss bare håpe han får fullmakt til å følge sin egen harde linje, og både våger og får lov til å sanksjonere brudd på reglene. Litt av problemet de siste årene, i alle fall sett utenfra, er at ingenting har fått konsekvenser for spillerne. Uansett hva de gjør på og utenfor banen så er det rett inn på laget igjen i neste kamp.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Pangaea, Cola2, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Eg tenker det same som deg, @Ryder. Eg vil gå så langt som å hevde at det er ein ukultur i klubben, og første pri for Ten Hag må vere å røske bort denne. Rangnick fekk mykje pepper, kanskje velfortent, men han rota opp i mykje grums. Ten Hag må få all mogleg støtte til å fjerne det grumset som er igjen og dei som vil køyre sololøp må tuppast ut. Simple as.
post liked by: Pangaea, Can2, Cola2, red, Ryder, RedTrafford, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Vist det er EtH som vil ha Arnautivic og Rabiot til MU så må jeg bare si at da er det ikke rare ambisjoner han har som trener, er ganske sjokkert over ryktene i dag, får virkelig håpe det er bare tull. Da må det være mye bedre å satse på de ungdommen i laget, for trur ikke MU har noen muligheter på topp 4 så da er det bare å bruke noen av de beste ung gutta så før vi se hvordan det blir.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Pancho P

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Må ta høyde for at dette inntrykket mitt er basert på ulike rapporter og at man ikke vet hva som egentlig skjer i kulissene, men John Murtoughs definisjon av å støtte manageren virker å være og hente alle spillerne EtH peker på, no questions asked, heller enn å stole på speidere/analytikere etc.

Hadde vi hatt et velfungerende rekruteringsavdeling ville Murtough henvist ETH til speiderne da han foreslo Arnautovic. Så kunne de gitt alternativer som passet bedre både med tanke på alder, ferdigheter og bagasje. Prakteksempelet på dette er da Liverpool hentet Salah. Klopp ville ha Julian Brandt, men analytikerene foreslo Salah og resten er historie.

En manager kan ikke ha full oversikt over alle spillere i hele verden, men det er derfor det finnes speidere, analytikere og rekruteringsavdeling. Skulle ønske United var velfungerende på dette området. Er det virkelig sååå vanskelig? Hva som skjer oppe i united-systemet er ikke godt og si. For alt vi vet finnes det mange dyktige analytikere, men klubben overser forslagene deres.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Pangaea
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Redd dette er nye plaster på såret signeringer fra personer over manager i hierarkiet.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply