Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27404
Liker mottatt: 17899

Jeg har ikke nevnt Erik ten Hag her @10Hag.
Han har også gjort feil.
Men det er greit.
Vi kan bare si at Rangnick hadde rett.
Orker egentlig ikke diskutere.
Lingard og Ronaldo var to konkrete eksempler jeg gir.
Og ikke bare henvisninger til å se pressekonferansene på nytt.
Det vet du og alle at ingen har tid til.
Jeg kunne nevnt Martial episoden også.
Alle trodde på Rangnick, få på Martial.
Jeg tror Martial snakket sant.
Selvsagt har ten Hag også gjort feil.
Jeg er ikke 100% sikker på at han eksempelvis har behandlet Sancho helt rettferdig.
Men spillerne våre blir fort gjort til syndebukker av fansen.
Blir ofte sånn at leiesoldater som Rangnick, Weghorst, Sabitser - de gjør det bra.
En angriper uten fart som ikke scoret mål, som riktignok jobba, han er god.
Mens våre egne, de som blør Manchester United, Solskjær, Rashford, de Gea - de tar vi.
Når noe går feil er det deres skyld.
Vet jeg blir litt barnlig nå, men jeg gidder ikke.
Vi har ikke Mod her heller, så da trekker jeg meg bare ut av dette.

Henviser til innleggene til @M.r. Brownstone og @Rød Pølse.
De dekker noe av det jeg mener.

Jeg støtter i hvert fall Erik ten Hag enn så lenge.
Enn under noe tvil.
Fordi vi framstår så uorganiserte.

Edit 1: Tilføyelse om Martial.
Edit 2: Rette skrivefeil, autokorrekt.
Last edited by Pink Final on 06 Apr 2024, 21:50, edited 2 times in total.
post liked by: Andtho01, Pwint, Belfastboy, LoveBruno&Rashford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

Siden du avsluttet diskusjonen, @Pink Final, så får jeg bare si meg enig. Jeg 'støtter' ten Hag (i den grad jeg egentlig bryr meg...), og håper han lykkes. Det betyr i så fall at vi får bedre og mer stabil fotball fremover. Det vil jo være det beste, uansett hva vi legger mest vekt på i forhold til Manchester United.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Pink Final, angående Martial-Ragnick...så tror jeg det var semantikk ute og gikk. Ragnick sa Martial ikke ville være i troppen, mens Martial skrev at han aldri ville nekte å SPILLE en kamp for United. Det betyr ikke at han nektet/avslo å sitte på benken (mens han jobbet mot et utlån)...
Det virker merkelig, men det er sånn det er når man skal 'vinne' PR-krigen. Vi må huske på at fotball er et lagspill, men det er likevel 20-30 individualister med store eller medium store egoer i en tropp som United sin.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8548

Jeg får vel takke for hyggelige tilbakemeldinger på posten min, men jeg lar være å trykke 'liker' for å unngå rabalder 😬 Ellers er jeg glad for at relativt dårlig hukommelse også kan være greit noen ganger. Jeg husker ikke en dritt av de kjempespennende pressekonferansene til den tyske kjeftesmella 😂
post liked by: Pink Final, Belfastboy, LoveBruno&Rashford, RedTrafford, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Det er fult mulig å like United. Ta avstand fra Glazer, like både det Ole Gunnar gjorde som manager samt det Rangnick gjorde av forskjellige grunner riktignok. Ole var nok ikke kynisk og hard nok mens Rangnick gikk den andre veien.
Fult mulig spillere, Glazer og stab trengte alt det som skjedde under begge perioder.

Det går fint ann å kritisere noen man liker, spiller som manager mm. Det er ikke sånn at det vi skriver her inne farger stadioner i England ei heller rundt i Europa.

En manager burde holde seg for god for å henge ut en hel spillergruppe men jeg har aldri bært noe nag ovenfor at han fikk nok. Når du har en så inkompetent ledelse over deg som ikke holder ord så får man nok. Moyes blei kastet til ulvene. Fikk aldri en sjanse for å levere noe som helst over tid.

Mourinho oppnådde mest etter Ferguson men fikk ikke støtten han fortjente av Glazer på overgangsmarkedet, så vendte joggu også supportere han ryggen. Nevner ikke alle managere her nå.
Man kan riktignok finne noe om alle managere og spillere å klage på om man ønsker. Det er også noe vi skal kunne gjøre som supportere samt mennesker.

United har jevnt over hatt for dårlig stall under de fleste managere etter Ferguson ga seg. Allikevel har klubben klart å vinne titler samt kommet veldig nære stort sett å vinne noe under de fleste managere eller midlertidige managere. Vi setter nok ikke nok pris på det men faktum er vel at de aller fleste klubber i England som ikke er pengedopet aldri i verden ville klart å fått til like mye gjennom disse årene om de hadde vært styrt tilsvarende i grøfta innenifra som United har opplevd under Glazer.

Selv hysker jeg skuffelse mye mer enn suksess. Titler vunnet er jeg ferdig med ganske raskt men tapte kvartfinaler, semi og finaler blir jeg aldri ferdig med.

United fortjener en sportsligledelse, stall og manager som drar i samne retning. Som igjen skaper det samhold vi som supportere trenger for å stå stødig bak det som utfolder seg på matta og innad i klubben. Forhåpentligvis kan INEOS nå støvsuge, vaske og rydde opp på innsiden fra topp til bunn så vi igjen får spise kirsebær med de største klubbene rundt på balløya samt i Europa.

Jeg har kritisert både spillere og managere, det er min samt våres rett!

Man er ikke alltid enig om verken formasjon, spillestil, bytter, kjøp og salg, hvem som skal være manager mm osv.
Det er naturlig.

Sånn sett blir det mest subjektive meninger uavhengig av hvor tyngde det enn måtte være i det vi skriver eller sier som supportere. Det er til slutt våres tanker, idéer, meninger og følelser som får fritt utløp.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Pwint, Blodfink, M.r. Brownstone
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

@MektigeTHOR, godt skrevet det der. Så lenge vi har noenlunde respekt for hverandres meninger går det jo stort sett bra. Er egentlig ikke verre enn det. Jeg kan være uenig og enig med samme bruker om ulike temaer, men opplever vel at det stort sett går greit å diskutere neste gang.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, LoveBruno&Rashford, RedTrafford, Belfastboy, Pwint, Blodfink, M.r. Brownstone

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Jan Erik wrote: 06 Apr 2024, 23:00 @MektigeTHOR, godt skrevet det der. Så lenge vi har noenlunde respekt for hverandres meninger går det jo stort sett bra. Er egentlig ikke verre enn det. Jeg kan være uenig og enig med samme bruker om ulike temaer, men opplever vel at det stort sett går greit å diskutere neste gang.
Jeg tolker diskusjon som ett negativt ladet ord. Forstår hva du mener samt hvordan du nå bruker det. Riktignok vil jeg si det er forskjell på hvorvidt jeg skriver ett svar til deg i fremtiden med tanker om å diskutere med deg kontra om jeg ønsker å dele mine tanker samt prøve å forstå dine. Det er for meg en vesentlig forskjell.

For min del er diskusjon noe som hører til i f.eks politikken. Mye diskusjon, lite innhold enda mindre resultat. Se hit men ikke dit du burde ha sett. Smokescreen!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8548

@MektigeTHOR Diskusjon er per definisjon et ordskifte eller meningsutveksling, hvor forskjellige argumenter, meninger eller perspektiver på et tema blir lagt fram.

Jeg mener at det er nøytralt, men er villig til å diskutere hvorvidt det er riktig eller ikke 😆
post liked by: M.r. Brownstone, RedTrafford
Football, bloody hell!

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Rød Pølse wrote: 07 Apr 2024, 00:02 @MektigeTHOR Diskusjon er per definisjon et ordskifte eller meningsutveksling, hvor forskjellige argumenter, meninger eller perspektiver på et tema blir lagt fram.

Jeg mener at det er nøytralt, men er villig til å diskutere hvorvidt det er riktig eller ikke 😆
COPYPASTE!

Diskusjon (gammelfransk discussion, fra latin discutere, grunnbetydning «slå i stykker») er et ordskifte eller meningsutveksling, hvor forskjellige argumenter, meninger eller perspektiver på et tema blir lagt fram. En diskusjon kan ende i en konklusjon.

Tok det første jeg fant.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3963
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17371
Liker mottatt: 11089

Det er såpass ja.
Har vi begynt å diskutere hva en diskusjon er for noe😀
post liked by: Jan Erik, Pwint, Tringe, Rød Pølse
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27404
Liker mottatt: 17899

Å utveksle tanker, snakke, lytte - ta til seg tanker er spennende, interessant.
Men fotball og United er følelser.
Der oppstår vel problemene/utfordringene.
Som et eksempel.
Jeg kikka nærmere på Instagram kontoen til Richard Rowe.
En godt voksen mann som reiser rundt og følger United.
Også har han viet mye av insta kontoen sin til å devaluere Bruno Fernandes.
I manges øyne vår beste spiller.
Var så åpenbart bias mot Bruno i noen av de postene at man begynner å lure på om kontoen er ekte.
Eller om det bare er ren provokasjon.
Med sånne utgangspunkt er en diskusjon gjerne dømt til å mislykkes.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Pwint, Rød Pølse, MektigeTHOR
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

RedTrafford wrote: 07 Apr 2024, 07:04 Det er såpass ja.
Har vi begynt å diskutere hva en diskusjon er for noe😀
😂

United forum=just better. Ikke bare fotball, men filosofi, debatteknikk og mye annet. No limits.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, MektigeTHOR
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

Noen som har hørt siste Uno-podkast?



Handlet vel i det store og det hele om ten Hag? Og de var relativt enige om at han er ferdig nå, og var også innom at han kunne bli erstattet før sesongen er over.

Må ærlig talt si jeg ble litt skuffet over hvor resignert og ensidig dette var. Det er ikke noe problem å se alle problemene og manglene, men når skal vi egentlig la en manager jobbe seg gjennom dette?

Eller bør han ut? Uansett?
post liked by: 10Hag, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Rød Pølse
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4952

Hørte den også. Tror bare de er litt lei. Tviler sterkt på at Ten Hag får fyken før sesongslutt. Hva er poenget liksom? Hvilken ny manager vil begynne før sommeren?

Men ja, tror og han er ferdig.

Andy Mitten sa i går at for første gang at han tror majoriteten av matchgående fans er lei.

Det viktigste tror jeg blir uansett å rydde spillerstallen.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Pancho P, Rød Pølse, Tringe
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Bare en eneste kommentar...ten Hag bør sitte. Ineos bør gå for det som ingen tror, nemlig at det bygges opp et godt sportslig apparat rundt ten Hag...ha en fin vår og sommer.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Rød Pølse, Tringe
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

@10Hag, mulig du har rett. Håper ikke de sparker ham, men hvem vet? Enig angående at de virker lei og rett og slett ikke orket å ta en seriøs diskusjon.

@Vidar Dale Fjeld, mitt håp også. Selv om det kanskje ikke er realistisk?
post liked by: Pwint, 10Hag, Pink Final, Pancho P, Rød Pølse, Tringe
Post Reply