Fremtidens førsteellever

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Topic author
Deleted User 595

Kjører i gang en liten uhøytidelig lek/konkurranse.

Hvilke nåværende United-spillere tror du blir fast inventar i startelleveren fra og med sesongen 2023/24?

Hvorfor 23/24? Da har vi hatt noen overgangsvinduer som sannsynligvis vil ha gjort ganske drastiske endringer på hele laget.

Fast inventar definerer vi slik: Spiller som starter mer enn halvparten av kampene.

Mitt forslag:
Henderson
Varane
Shaw
Fernandes
van de Beek
Garner
Sancho


Altså tror jeg at det er opptil 4-5 nye spillere som er fast inventar på dette laget når sesongen 23/24 sparkes igang.
Last edited by Deleted User 595 on 07 Apr 2022, 13:48, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, RaoulDuke, red
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Her er mitt forslag:
post liked by: messilingard, Pancho P, Pangaea, RaoulDuke, Blodfink, JørgenT
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Lindelöf, Varane, Fred, Sancho, Bruno, Rashford.
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

RedTrafford wrote: 06 Apr 2022, 18:07 Her er mitt forslag:
Må flire god av den her, herlig. :hah:
post liked by: Blodfink

Topic author
Deleted User 595

RedTrafford wrote: 06 Apr 2022, 18:07 Her er mitt forslag:
😅 Dagens post.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Ikke godt å si. Men ifølge magefølelsen er det bankers med Ronaldo + Cavani på topp :skul:

Sier egentlig det meste om troppen at jeg synes det eneste navnet som er rimelig brennsikkert er Bruno Fernandes.

DDG har selvsagt vært fantastisk i år, og ser ikke helt at Henderson skal utkonkurrere ham, men han blir jo eldre han også, og med sine ekstremredninger vil han kanskje ikke eldres som vin... Ellers kan jeg se for meg mange kamper til spillere som Shaw, Varane, Fred, Sancho, Rashford. Greenwood hvis-om-atte... Kanskje McTominay også. Men helt ærlig, så er det mange spillere her som er helt greit å ha i en stall, men ikke nødvendigvis som startere to ganger i uka. I tillegg kommer det veldig an på om noen av disse er del av den uprofesjonelle gjengen som er så ivrige på å motarbeide managere. Håper Rangnick har grei oversikt over det nå, og overleverer en liste til ten Hag, der disse får en meget kort karriere i United. Mange åpne spørsmål egentlig. Som sagt, det eneste navnet som er ganske sikkert i mitt hode er Bruno Fernandes.
post liked by: JørgenT, RedTrafford

Topic author
Deleted User 595

Bruno er sikkert for meg og. Men selv han må tilpasse spillestilen til Erik ten Hags stil, som er lik Peps.

Det vil ikke nytte med å hele tiden forsøke på de vanskelige, briljante pasningene. Ballen skal holdes mest mulig i laget, til de rette rommene er skapt. Selv Bruno har en vei å gå der.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Med fare for å bevege tråden ut i annet farvann, så er jeg på en måte enig i det, men tror muligens hans største utfordring blir bevegelser. Per nå er han over alt i en fri rolle, og ser for meg at ten Hag ønsker litt mer struktur. Blir uansett spennende å se hvordan det går framover. Endelig noe å se fram til. Så får vi bare håpe det blir mye positivt framover, og at vi ikke bare kommer til august og så blir det total meltdown igjen.

Føler vi som klubb er litt på vippen nå. Kan fort gå inn i en lengre periode der vi verken kjemper om CL eller er i særlig nærheten av å komme dit heller. Viktig å komme på rett spor igjen. Nå har vi kastet bort 10 år, og det er mer enn nok. Ufattelig at det har tatt så lang tid. Jeg lurer virkelig på hva Sir Alex tenker om alt det her.

Men ja...

Bruno Fernandes
?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18974

Støtter forslaget til @RedTrafford.

Det er ikke mange jeg ønsker med videre, og når ny spillestil skal innføres, så er det mange som bør legges ut for salg synes jeg.

I forsvaret så kan vel Varane, under tvil Lindelöf og utlånte Williams være kandidater. Laird også kanskje.

På midten er det vel Bruno og Sancho under tvil. Garner muligens. Der stopper det for min del.

Vi skal jo ha 11 teknisk briljante, taktisk kloke spillere, det er manko nå...

Akademiet har vel en 4-5 som kanskje kan utvikles til å bli gode nok.
post liked by: JørgenT, RedTrafford
LUHG!

Topic author
Deleted User 477

Syns dette er vanskelig og spå. Slik det er nå når alle er uten selvtillit og det virker som ingen bryr seg eller prøver. Så er jo ingen gode nok for laget i fremtiden, men for et år siden manglet vi bare et par spillere så var vi klar for og slåss om gullet. Jeg håper og tror at flere av våre spillere vil blomstre under ny manager og at flere er gode nok i mange år fremover.
post liked by: Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

Tipper det blir flere enn vi tror. Både av praktiske årsaker (du bytter ikke ut et helt lag på et drøyt år, neppe et halvt lag engang) og fordi spillerne vil framstå bedre individuelt om/når spillet flyter.

Topic author
Deleted User 595

@Ryder: Derfor tar vi utgangspunkt i sesongen 23/24, etter to sommervinduer :D
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7530
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26877
Liker mottatt: 17383

Topp humor @RedTrafford 😅

Spøk til side.
Tror ingenting på at mesteparten av stallen byttes ut.
Men vi må ha et nytt anker og en spiss innen 23/24 😃.

Nesten enklere å spå de som ikke er her:
Bailly, Telles, Matic. Mata og Cavani er nok borte.
Trolig Jones også.

Tipper disse er viktige spillere også i 2023/24:
David de Gea
Raphael Varane
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Fred
Scott McTominay
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Jadon Sancho
Anthony Elanga
Samt en eller to fra dagens juniorlag.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

GBailey wrote: 07 Apr 2022, 11:07 @Ryder: Derfor tar vi utgangspunkt i sesongen 23/24, etter to sommervinduer :D
Tror likevel ikke det blir full utlufting. Kanskje tre førstelagsspillere i sommer, to-tre neste sommer.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Naturligvis urealistisk å skifte halve troppen per sommer, men for egen del vertfall så tenker jeg ikke bare 23/24, men også hvem som kan være med i et tittelvinnende lag. Det f.eks. Pink Final skrev er mer sannsynlig om vi ser bare på 23/24, ettersom vi neppe skifter nær sagt hele stallen i løpet av bare 18 måneder.

Hvis ten Hag får stell på spillet og det blir mer positivitet og samhold i gruppa, så kan mye endres med nesten samme første-11. Det så vi også fra Mourinho -> Solskjær.
post liked by: Pink Final
Post Reply