[PL] Everton-Manchester United (09.04.2022)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Jaja. Skal snart bort dit, og gleder meg uansett. Men håper og tror det blir mye bedre neste år.
post liked by: Pangaea, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Bekymringsfullt med all frustrasjonen spillerne viser overfor hverandre utpå der, næring til Everton det...Engasjement er bra, men sutring på hverandre, med den mentale balansen de har fra før, kattastråf...
post liked by: Pancho P
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

«Everton has not been in this position and lost in six years" sies det her …
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
AWB har blitt den nye Martial. Lunter rundt og ser ut som han gir en lang, flyvende F i det som skjer der ute.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

AWB der...Oppsummerer MUFC, mislykket innleggs-forsøk, utspark for Everton...Rashford skyter i blokka og bommer på en feit mulighet. Måtte det snu...At han får sin første scoring noensinne mot Everton.
post liked by: Pancho P, Pwint
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Blodfink wrote: 09 Apr 2022, 14:33 Bekymringsfullt med all frustrasjonen spillerne viser overfor hverandre utpå der, næring til Everton det...Engasjement er bra, men sutring på hverandre, med den mentale balansen de har fra før, kattastråf...
Den gruppen her ser man tydelig at har gitt fullstendig opp. Det skal jo nesten ingenting til før vi blir vippet av pinnen.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pwint
LoveUnitedHateGlazers

Topic author
Deleted User 595

Dagens positive:
Rashford spiller bra (tenker ikke kun på sjansene, men han spiller bra)
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2760
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3955
Liker mottatt: 5110

Pwint wrote: 09 Apr 2022, 14:28 Jaja. Skal snart bort dit, og gleder meg uansett. Men håper og tror det blir mye bedre neste år.
Angrer nå på at det ikke ble tur likevel mens Solskjær var manager. Forbanna Covid :( Hadde bestilt billetter og alt, men så stengte hele verden ned og vi fikk tilbakebetalt. Men kanskje det kan bli en runde under ten Hag i stedet. Uansett håper jeg det blir mye bedre tider framover, og at vi får seriøst røsket opp i troppen. Det vi har sett nå over lang tid er rett og slett uprofesjonelt og milevis fra godt nok.

Vet at det er 1000 nivåer under det her, men vi har vel alle spilt fotball på et eller annet nivå i våre yngre dager, og synes det er veldig "spesielt" å sette seg inn i hodet til disse spillerne, der de ikke gir 100% hver eneste kamp. Det er den enkleste ting i verden, og er totalt uavhengig av talent. Men det er tydeligvis for mye forlangt for mange av spillerne våre. Trist å se, og tenke tilbake til hvordan det var tidligere.

Ikke for å henge ut Wan-Bissaka, for han er langt fra alene, men tenk for en reaksjon noe slikt hadde fått fra spillere som Keane, Evra, Rio, Vidic, Giggs, Carrick. Både i kampen selv, og etterpå. Hva må andre profesjonelle spillere tenke når de ser slikt fra spillere som tjener langt mer enn de gjør. Én ting er at offensive spillere som Rashford eller Pogba ikke løper etter, men når backene ikke gjør det, så er vi i trøbbel. Dette ble jo til og med kommentert av en manager i et post-match intervju for en tid tilbake. Blir ganske lett å såre oss på overganger når innsatsen er som den er.

Vel.... krysser alt jeg har for at vi klarer å snu kampen likevel. Vi har tross alt gode spillere, når de får spillet til å gli og gidder å bry seg litt. Jeg synes bare dette sier så utrolig mye om hva som er galt med spillergruppa, mentalitet osv. Det blir en tøff jobb å snu en slik "kultur".
post liked by: Pwint, Pink Final, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Dalot er ingen frelser, men nå er det nok for den halve milliarden utpå der...
post liked by: Pwint, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27319
Liker mottatt: 17822

Redd Tony O’Neill har et poeng.
Eric ten Hag kommer til å bli spist av denne gjengen her.
Er han tøff nok eller smart nok til denne jobben?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Pink Final wrote: 09 Apr 2022, 14:45 Redd Tony O’Neill har et poeng.
Eric ten Hag kommer til å bli spist av denne gjengen her.
Er han tøff nok eller smart nok til denne jobben?
Ikke godt å si, men jeg tror han er en tøffing. Med riktig og god støtte kan han velge det laget han vil, uavhengig av stjernestatus og kortsiktige resultater, tenker jeg da.
post liked by: Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27319
Liker mottatt: 17822

Trenden med å sabotere manager begynte som kjent med Rio, Vidic, Evra og van Persie.
Denne gjengen har lært et sted.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Nye eiere, nytt styre, ny adm og nytt lag er det som skal til. Kvikk fiks...Det er ikke kun spillere som spiser managere i denne prammen uten bunn.
post liked by: Pancho P, Pangaea
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13426
Liker mottatt: 5122

Nå kommer Mata inn.
Matic ut? Han har vel ikke nok bensin på tanken til å spille mer enn 60-70 min.
Den gjengen utpå der virker ikke å være så fryktelig interessert eller bry seg så mye om hvordan de presterer.
post liked by: Blodfink, Pwint, Pink Final, Pancho P, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Belfastboy wrote:09 Apr 2022, 14:49 Matic ut? Han har vel ikke nok bensin på tanken til å spille mer enn 60-70 min.
Veldig korrekt, det irriterte meg nesten mest med Solskjær...
post liked by: Pancho P
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2760
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3955
Liker mottatt: 5110

Okay...? Da har vi Pogba + Mata sentralt eller? Klør meg i hodet her. Hadde virket mer fornuftig å sette innpå Mejbri, selv om han har særs lite erfaring. Spiller vertfall i rett posisjon.
Post Reply