Drakter 2022/23

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.

Topic author
Deleted User 595

Jeg fant ingen drakttråd, så oppretter denne.
Her kan man diskutere historiske og nåværende favoritter, samt de grelleste av de grelle.

Begynner med det som etter alle solemerker blir hjemmedrakten neste sesong, med et tydelig retro-design: https://amp.footyheadlines.com/8630931729687292194/
Image Utsnitt fra sannsynlig bortedrakt, med skikkelig retro-design. Image Her er en mock-up av en sannsynlig, og meget grell, keeperlignende tredjedrakt: https://www.google.com/amp/s/amp.footyh ... 203610690/
Image Verdt å merke seg at footyheadlines har veldig god track record på drakter. De har lekket draktene lang vei i forkant i mange år, og treffer som regel ganske spot on. Bildene blir sannsynligvis sendt inn fra fabrikkarbeidere og andre involvert i produksjonen. I noen tilfeller mangler bilder, og en mock-up blir laget basert på beskrivelser.
post liked by: Pangaea, Pink Final

Topic author
Deleted User 430

GBailey wrote:27 Mar 2022, 11:32 Jeg fant ingen drakttråd
Bare hyggelig.. 😁

viewtopic.php?f=6&t=453-united-drakter

Bortsett fra det.. Gult er kult, heter det. Syns dog det har blitt i overkant mange gule tredjedrakter rundt omkring om dagen, så jeg håper de går for noe annet.

Ikke for det, jeg kjøper aldri drakter uansett, så jeg har egentlig ikke stemmerett. Så lenge de ikke kommer med den duken de hadde for et par år siden blir det nok bra😏
post liked by: Pangaea

Topic author
Deleted User 595

Oi, takk. Jeg gjorde et søk etter "drakt", uten resultat.

De kjøkkengardinene var grusomme ja. 😬
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ser okay ut den førstedrakten. Endelig en drakt Cantona kan like igjen også :nerd:

Husker den "duken" ja :D Forstod tanken bak den, historien med byen osv, men den så ikke helt bra ut.

Topic author
Deleted User 595

https://www.theunitedstand.com/articles ... or-concept

Da ser det ut som førstedrakten stemmer. Synes den er riktig så kul med den kragen 😄

Bortedrakten og tredjedrakten... Kunne vært bedre, men er nok mange som vil like de og(?) 😬
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Supert at du deler dette, synes den hjemmedrakta er veldig fin egentlig.
Tenkte den passet litt bedre i Nyhet kategorien. Enig?

Her er også en annen tråd om drakter, litt annet tema: viewtopic.php?f=6&t=38-poll-kuleste-hjemmedrakta

Topic author
Deleted User 595

Sleng den inn i nyheter 😄

Super tråd den du linket til! Måtte avgi stemme på 92-94, og ble ikke overrasket over hvor populær den er.

Topic author
Deleted User 430

GBailey wrote:27 Apr 2022, 23:46Bortedrakten
Duken er tilbake😳

Hvis hjemmedrakten stemmer hadde den blitt et par hakk finere med logoen sydd inn i stoffet, for ikke å snakke om "Adidas-reklamen" langs hele kragen, men.. Blir som med de aller fleste draktene opp gjennom årene; innen 3. kamp er de fine, da det er logoen som er avgjørende, ikke designet 😁

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Her har vi noen litt tydeligere bilder. Jeg kan se for meg Ten Hags gutter ta over Europa League i denne her. Synes det virker som en sånn drakt som ser finere ut når man ser den i aksjon.

post liked by: Pancho P, Pink Final, Pangaea

Topic author
Deleted User 430

Steinar Stenseth wrote:28 Apr 2022, 12:12 Blir som med de aller fleste draktene opp gjennom årene; innen 3. kamp er de fine, da det er logoen som er avgjørende, ikke designet
Tror jeg må korrigere meg selv og utvide til 10-15 kamper etter disse bildene her😲
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Mr H wrote: 04 May 2022, 17:33 Synes det virker som en sånn drakt som ser finere ut når man ser den i aksjon.
Det får vi inderleg håpe. Akkurat no ser den ut som dei billege replicadraktene til barn som dei sel i Syden 😩
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Topic author
Deleted User 595

Synes faktisk den er litt småstygg på en kul måte. Veldig sent 80/tidlig 90-preg over den. Kan like det :D
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg er visst ikke helt i takt her, for jeg synes den så ganske fin ut. Krage og greier! :D

Topic author
Deleted User 595

https://www.theunitedstand.com/articles ... nited-kits

Ronaldo m.fl. modellerer de tre nye draktene. Lav oppløsning på bildene, men beste vi har til nå.

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Selv om det ser ut som om bildene er tatt med en kalkulator ser den hvite bortedrakten meget classy ut, blant de bedre draktene på mange år. Tredjedrakten kan man ikke si det samme om.
post liked by: Pwint, Pangaea
Post Reply