Wayne Rooney

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8344

Å starte sesongen med -21 poeng er ikke helt optimalt, nei 😅 Det var jeg ikke klar over, @10Hag . Kan nesten ikke laste Rooney for nedrykket da. Han fikk ikke sparken heller i Derby, men valgte å forlate klubben istedenfor å bli med ned i League One. Tror ikke man trenger å være Einstein for å lykkes som manager, det er nok mange andre egenskaper som er vel så viktig som høy IQ. Frank Lampard har vel en IQ på 150...
post liked by: Pancho P, 10Hag, Pink Final, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13468
Liker mottatt: 8635

Ja, høy IQ er en ting, men jeg tror en god manager er klok, har stor menneskekunnskap og kan forstå hvordan man bygger lag der en får utnyttet troppens styrker. Men det er klart at man skal vite mye om fotball og taktikk mm. og jeg tror Rooney har mye av dette. I intervjuer slår han meg som reflektert og klok. Litt sånn fyr som ikke sier ting bare for å ha sagt dem. Kanskje han ikke får innpass i Mensa med det første, men det er vel neppe et krav. 😂 Har alltid likt ham og ønsker han lykke til i jobben.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Cola2, Pancho P, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

Rød Pølse wrote: 11 Oct 2023, 22:19 Det er ikke alle med tilknytning til Birmingham City som er like fornøyd med sparkingen av John Eustace, som hadde en rimelig høy stjerne blant både spillere og fans. Han ledet laget til den høyeste poengsummen i Championship siden 2016 i sin første sesong og til en foreløpig 6. plass inneværende sesong. Mange fans mener klubben spilte sin beste fotball på mange år under Eustace.
Godt poeng. Men disse markedsorienterte eierne ville ha en kjendis i managerrollen.

Trist for Eustace, men han bør jo få seg ny jobb relativt fort. Håper han får en av de større på nivå 2.

Uansett spennende å se hva Rooney, O'Shea og Cole kan få til.
post liked by: Pwint, Pancho P, Rød Pølse, Pink Final
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

Ja, da var Rooney ferdig, han fikk 13 uker. Inn med Eustace igjen da eller? 2-4-9 ble status. Tok minst poeng og slapp inn mest mål de 13 ukene. Fra 6 til 20 plass.
post liked by: Pwint, red, RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9442

Jeg tenker at Wayne Rooney kanskje kunne vært en å ha i trenerteamet til ten Hag. Kunne mest sannsynlig lært Højlund en ting eller to, skremt Rashford til å våkne opp og tofotstaklet Antony frem til han begynner å gjøre noe produktivt med ball.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Tringe, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Spirograf1, Rød Pølse
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

Yep. Ser gjerne Rooney i ei slik rolle. Men han vil være manager. Kunne jo kommet inn og holdt seg i gang mens han venter på tilbud.
post liked by: RedTrafford, Andtho01
LUHG!
Post Reply