(Sorry for clickbat, haha

Og det er @Pink Final ?Pink Final skrev:23 mar 2022, 16:43 5 Du vet hva Final cut er
Hehe, hadde det enda vært for 10-15 år siden hadde det sikkert vært fristende å søke… men er litt ferdig med den fasen av livet. Hektisk og stressende yrkePangaea skrev: ↑23 mar 2022, 20:45 Når jeg leste gjennom annonsen, så fikk jeg litt inntrykk av at dette hørtes ut som umulige krav, de er rimelig mange tross alt, fint oppsummert av Pink over her. Men godt mulig det finnes så mange United-frelste journalister rundt om kring med mye erfaring at det renner inn kompetente søknader likevel. Ellers er det vel kanskje som en del andre jobbannonser: man skriver alt man ønsker i en perfekt og ideell kandidat, men er villig til å lempe en del på kravene. Alt er neppe absolutte krav.
Kanskje folk kan kose seg med å skrive en søknad av typen "hadde suksess i Football Manager", som når klubber trenger manager?
Uansett, må si jeg tenkte litt på @Ryder. Tror det var han (eller hun?) som hadde vært journalist tidligere. Da er det viktigste kravet innfritt vertfall.