Bodø/Glimt

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum

Deleted User 595

God bedring, @Cola2. Skal du følge kampen på liveoppdatering i morgen?
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Pink Final wrote: 26 Aug 2022, 10:58
Fritt fram for alle å opprette klubbtråder.
For Tromsø, Brann, Viking, Fredrikstad osv.
Så riktig klubb diskuteres i riktig tråd.
Godt forslag! :thumb_up: Hvis "man" har tid, kunne det f.eks. vært moro å lese klubbtråder fra Blodfink om Fredrikstad, og Pancho P. om Brann, og fra andre som har andre lag. Kunne skrevet om Brann jeg og, for så vidt, men @Pancho P har ikke bare det skrevne ord i sin makt, men sannsynligvis noe mer enn mine skarve åtte år å skilte til i Vestland(-ets) hovedstad!
post liked by: Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Jeg forsetter a dette ut av rigid . er en må hlyfære




som er dra dene sommeren,:
Uno er på gang igjen med gravingen sin.
Sjekket hagen for brunsnegler så fant jeg plutselig hva han hadde startet med. Fikk dyttet mesteparten tilbake, og la over "gitter" i dag. Fyller på mere jord senere..
Har blitt tilsammen 7 "tunneller" Innbrakt til Politiet 1 gang, kostet meg 1.700,- NOK
Tidlig denne sommeren skulle jeg være "feier å feie pipa"
Sikret meg i bauer og kanter, siden jeg har høyde skrekk (feievesenet har ikke vært her siden 2002) Står der, og plutselig er det noe mellom leggene mine:
"Fatter´n er det noe jeg kan gjøre?"
Jobben var å få han ned.
Men det siste, og der fikk jeg tatt han på fersken (ikke fersken som man spiser)
Han hadde så å si klatret over netting (ca 1.2 meter rett opp) gjerde ut mot gata, jeg kuttet nemlig noen greier der. Når jeg oppdaget han slet han med å få med seg steiner og bakbein
Tok en alvorsprat, er ikke tilhenger av fysisk, bedre å si klart i fra hva jeg mener.
Tror dere han brydde seg, gikk bak huset og gjorde det samme der, naboen ringte meg, så vi fikk hentet han inn.
Jeg har kun meg selv å skylde på, siden jeg har latt han finne løsninger selv
Nå har jeg gått til inn kjøp av "Mitt Spor" en GPS som settes på halsbåndet.
post liked by: Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Takk for det, @Can2, men eg veit ikkje om eg toler presset😅 Eg er tross alt ikkje innfødd bergensar og represaliene frå kjuagutane om eg skulle skrive noko feil er knallharde😬
post liked by: Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Haha @Pancho P :hah: Er kanskje bare jeg og du som er ihuga Brann-fans her, så det ville nok gått bra i tilfellet. :perf:
Kong Eric Cantona
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Selv om det er alvorlig og kjedelig at hunden stikker av @Cola2, så må man jo humre litt og! De kommer seg fram "overalt", og jeg kjenner godt igjen det med "Fatter'n er det noe jeg kan gjøre!?". :hah:
Kong Eric Cantona
Post Reply