[PL] Manchester United - Watford (26-02-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jaja, det var den 4. plassen. Jeg kan ikke tro at Arsenal kommer til å havne over oss på tabellen. Flaut, men vi fortjener ikke bedre. Vi gjør ikke det.

Veldig, veldig skuffet over Ronaldo i dag. Ikke bare bommer han på store sjanser, men han er heller ikke spesielt god venn med ballen. Flere ganger ble han satt opp i gode posisjoner til å utfordre, men klønet det til for seg selv hver gang med dårlige touch. Litt som med Rashford, men der er selvtilliten problemet. Og akkurat det er ikke problemet til Ronaldo.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

selje wrote: 26 Feb 2022, 17:55 Det verste er at vi ikke har noen å erstatte han med heller.
Joda. Lingard. Masse bevegelse og mange målscorere. Trenger ikkje dedikert spiss da. Nødvendigvis. Tabbe å ta ut Matic og å sette ned Pogba.

Ronaldo lykkes med godt med å være umulig å bytte ut.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7638

Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Last edited by Pwint on 26 Feb 2022, 18:01, edited 1 time in total.
post liked by: Sir Alfie Rey, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Alltid noe med dette laget. Vinner vi, spiller vi dårlig, spiller vi bra vinner vi ikke. Kan vi ikke få EN ENESTE rolig, grei og komfortabel kamp? Åpenbart ikke.
post liked by: Pwint, Pink Final, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Den største sjansen i dag misset Fernandes.
Men det er ikke bare uflaks når vi misser så mange sjanser.
Vi mangler ro både på den avgjørende pasningen og på avslutningen.
Skulle hatt en 25 år gammel Solskjær å sette inn.

11-3-0 hjemme mot Watford i ligahistorien.
9 strake ligaseiere hjemme mot dem.
Forrige uavgjort kom i november 1985, i debuten til Colin Gibson.
Der røyk ei lang rekke.
Mye verre er det at vi ikke scorer mål lenger.
Bortsett fra mot gjennomlekke Leeds.
post liked by: Pancho P, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Pwint wrote: 26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dett var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
«Målsniken» hadde 3-4 muligheter han hadde scoret på for 1-2 år siden.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8255

Dette laget er så uforutsigbart at vi fort kan slå City neste helg. Det står ikkje på sjanseskapinga iallefall.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pwint wrote: 26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Ironi?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Må forresten rose Elanga til tross for all elendigheten i dag. Rashford skal se langt etter å starta kamper fremover..
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Otac, messilingard
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ronaldo burde absolutt scoret i dag, men det var det jaggu flere også som burde.
Det er sjelden bare en mann sin feil at laget ikke vinner.
Slik som når de taper så er det dom regel Maguire sin feil.
Problemet er at det er ikke så mye å ta av på spiss plass. Cavani er litt for mye skadet.
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Pwint wrote: 26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Svarer deg som om du er seriøs, men jeg er jammen ikke sikker på at du er det. Men Ronaldo var absolutt elendig i dag. Ikke at Bruno eller Pogba er fantastiske heller, men hadde Ronaldo vært påskrudd i dag så hadde han scoret minst et mål. Ronaldo produserte null målpoeng, rotet bort baller her og der, virket furten og grinete. Ronaldo var dagens soleklart svakeste. Å gi han sin del av skylden er etter min mening absolutt innafor.

Når det er sagt så liker jeg dårlig trioen Bruno, Pogba og Ronaldo på banen samtidig. Det blir for mange vanskelige alternativer og for lite bevegelse rundt ballfører. Maks to på banen fra start tror jeg vil være en grei regel for Ragnick når han tar ut laget.
post liked by: Otac, Pwint, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7638

Ryder wrote: 26 Feb 2022, 18:02
Pwint wrote: 26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dett var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
«Målsniken» hadde 3-4 muligheter han hadde scoret på for 1-2 år siden.
Ja, ikke misforstå. Jeg mener ikke at Ronaldo var god i dag. Jeg bare mener at det blir feil å legge skylden på ham. I dag var vi dårlig, men spesielt dårlig syns jeg de aller mest kreative spillerne våre var. Pogba og Bruno er så vanvittig dyktige, men det er noe med å være dyktig OG smart. Kunne løse opp er forsvar, legge de riktige pasningene når alt butter i mot. I dag syns jeg vi var dårlig all over. Blir feil for meg å legge skylden på Ronaldo.
post liked by: Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han var en av mange, sant det, men absolutt en av dem.
post liked by: Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7638

messilingard wrote: 26 Feb 2022, 18:10
Pwint wrote: 26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Svarer deg som om du er seriøs, men jeg er jammen ikke sikker på at du er det. Men Ronaldo var absolutt elendig i dag. Ikke at Bruno eller Pogba er fantastiske heller, men hadde Ronaldo vært påskrudd i dag så hadde han scoret minst et mål. Ronaldo produserte null målpoeng, rotet bort baller her og der, virket furten og grinete. Ronaldo var dagens soleklart svakeste. Å gi han sin del av skylden er etter min mening absolutt innafor.

Når det er sagt så liker jeg dårlig trioen Bruno, Pogba og Ronaldo på banen samtidig. Det blir for mange vanskelige alternativer og for lite bevegelse rundt ballfører. Maks to på banen fra start tror jeg vil være en grei regel for Ragnick når han tar ut laget.
Ja, jeg påstår absolutt ikke at Ronaldo var bra i dag. Mener bare at det blir feil å legge skylden på ham alene.
post liked by: Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

messilingard wrote:26 Feb 2022, 18:10 Ronaldo produserte null målpoeng,
Enig i at han var meget svak i dag, på linje med Bruno vil jeg si, men denne er vel litt tynn når ingen av de 27 andre som var innom banen produserte målpoeng heller..? 🙂
post liked by: Pink Final, Pwint
Post Reply