[PL] Burnley - Manchester United (08-02-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Buchan, j det er veldig typisk.

Men angåande RR so tenker eg ikkje berre på dagens kamp. Men heile perioden hans. Mot stort sett enklere lag.

Eg skal ikkje gje han båten endå, men ser ikkje heilt den store framgangen. Prestasjonen med det gode spillermaterialet er labert! Resultatet er vel greit nok. Men ikkje når ein tar i betraktning kven vi har spilt mot.
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Det er jo noen dritt resultat de to siste kampene, men laget skaper jo nok av sjanser så graver meg helt ned.
Nå vi klarer å putte et mål til, da har jeg troa. Det må løsne snart.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink, Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 08 Feb 2022, 23:12 Med klokere valg og litt kjøling i toppen på disse spillerne ville det blitt seier mot Boro og Burnley, kan ikke legge alt det på Rangnick. Han har jo snakket om dette med valg utpå der.
Man kan ikkje laste enkeltkamper for manager nei, ikkje heller ein serie med kamper kanskje. Men no har det vart litt lenge.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Rangnick oppsummerte bra synes jeg: God første omgang, klaget på den annullerte scoringen der Pogba for frispark i mot, forståelig nok. Dårlig første 20 2.omg. Vi visste de ville komme ut hardt i 2.omg. For lite bevisste hele 2.omg. Dårlig forsvarsspill på 1-1.
post liked by: Buchan, Pink Final, Cola2, Pwint
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Enig med deg @Pink Final når det gjelder Rashford. Synes han gjorde endel bra i dag.
post liked by: Pink Final, Pwint
User avatar

Pangaea
Posts: 2715
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3867
Liker mottatt: 4931

Jeg har fortsatt troa på Rangnick, spillet sitter tross alt bedre. Vi må bare få uttelling på sjansene, og ikke være så tåpelige i forsvar. Fatter ikke helt hva som har skjedd med Maguire. Han var meget god under Solskjær, inntil denne sesongen. Å bli lurt ut i pølsebua av en semitrailer er litt flaut. Men når det er sagt, så er hovedproblemet på topp, merkelig nok. Vi må sette flere sjanser. Kan ikke trenge 20 sjanser per mål.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pancho P, Pwint, RedTrafford
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Vi er definitivt blitt bedre og tryggere defensivt (bare vi slipper hodemistene til Maguire, nå så…)
Offensivt lider vi, i alle fall delvis, av at ingen av angriperne våre er i nærheten av å være i form (men lovende takter av Sancho i dag). Vi henger bedre sammen som lag helt fram til siste 1/3, men lider av dårlig utførelse i avgjørende situasjoner.

Og vi har mye å jobbe med mentalt, så klart. Det er naturlig at motstander slipper til, men vi kan ikke miste ALT av momentum og kløkt i 15-20 minutter HVER GANG motstanderne scorer.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Buchan wrote: 08 Feb 2022, 23:22 Enig med deg @Pink Final når det gjelder Rashford. Synes han gjorde endel bra i dag.
Var nok litt streng i tidligere post ved å sette ham i samme kategori som Maguire. Mislykkes mye, men gjør også en god del bra og er involvert i to av tre «scoringer».
post liked by: Pink Final, Buchan, Blodfink, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Rashford viser jo i glimt hva han kan, men det er langt opp til stabilt godt spill. Han gjør dårlige valg kamp etter kamp, men Rangnick bruker ham jo mye, håper vel det skal klikke på plass. Men jeg er bekymret for Rashfords taktiske evner. Og flere med ham.
post liked by: Pancho P, Belfastboy
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Får nesten klippe og lime frå Boro-kampen. Det er vala spelarane tar i avgjerande situasjonar som held oss tilbake no. Massevis av gode tilløp og gode moglegheiter blir skusla bort ved at spelarane avsluttar dårleg eller vel feil pasningsalternativ. Då vi pressa på mot slutten såg det ut som om vi sentra inn i feltet utan å eingong sjå opp.

Eg er sikker på at RR klarer å løyse dette om han får tid på seg og henta rette typar med rett mentalitet. Men Maguire bekymrar meg stort.
post liked by: Pink Final, Buchan, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Pwint
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Otac wrote: 08 Feb 2022, 22:36
Mcilroy wrote: 08 Feb 2022, 22:35 Er du gammel @Otac? Du ser ut til å passe rett inn i fredagssirkelen vår i barnehagen. Der kan hvem som helst si det man har på hjertet. De fleste der høres litt ut som deg. Fantasi og mye rart.
@messilingard?

1 veke på sidelinja, minst!!!!!
Neida, ingen utestenging.
Dette nivået tillates.. Greit å vite.

Moderering på nivå med Uniteds prestasjoner.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Otac wrote: 08 Feb 2022, 23:20
Blodfink wrote: 08 Feb 2022, 23:12 Med klokere valg og litt kjøling i toppen på disse spillerne ville det blitt seier mot Boro og Burnley, kan ikke legge alt det på Rangnick. Han har jo snakket om dette med valg utpå der.
Man kan ikkje laste enkeltkamper for manager nei, ikkje heller ein serie med kamper kanskje. Men no har det vart litt lenge.
Må jo huske hvordan det kollapset før RR kom, det var 10 ggr verre enn nå synes jeg, det er ei tung skute å snu dette her. Og Rangnick har ikke tiden på sin side, men han bør jo få tid. Men det er vel ny manager til sommeren, da starter man på nytt igjen muligens, skjønner ikke helt strategien, men det gjenstår å se. Kjenner på litt usikkerhet...
post liked by: Pancho P, Buchan, Otac, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Synes Pogba var bra, spesielt i første omgang.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Ryder, Belfastboy

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pancho P wrote: 08 Feb 2022, 23:28 Eg er sikker på at RR klarer å løyse dette om han får tid på seg og henta rette typar med rett mentalitet. Men Maguire bekymrar meg stort.
Dette har blitt sagt i mange år no. Hente inn rette spillera med rett mentalitet. Eg trur ikkje det er der hovedproblemet ligger. Troppen er god nok til å blande seg i 2-3-4 plass. Meiner no eg.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Otac wrote: 08 Feb 2022, 23:33
Neida, ingen utestenging.
Dette nivået tillates.. Greit å vite.

Moderering på nivå med Uniteds prestasjoner.
Burde ikkje blande meg inn, men du legg opp til mykje sjølv. Kallar folk for fanboys og omtalar andre sine innlegg som 'tull' og 'flaut' i hytt og gevær.
post liked by: Pink Final, Buchan, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

@Pancho P

Vi holder oss til trådens emne fra nå av.

@Otac Er du misfornøyd med modereringen her inne kan du sende en PM til @RaoulDuke eventuelt opprette en tråd i forumet for Forslag til forbedringer.
post liked by: Pink Final, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply