FA Youth Cup

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Deleted User 429

GBailey wrote:11 May 2022, 22:50 @Beta: Du snakket kanskje om Forest?
Ja, snakket om Forest. Imponerende at de gjør det så bra når det finnes en god del akademier som henter inn talenter fra hele verden.
post liked by: Pink Final, Pancho P, MektigeTHOR

Deleted User 595

Absolutt, det er virkelig imponerende.
post liked by: Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Gratulerer til gutta idag🏆
Dette er garantert noe ten Hag vil se nærmere på🏆
post liked by: Pink Final, Pancho P, MektigeTHOR
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Deilig seier. Ble fortjent til slutt synes jeg, men det var jevnt veldig lenge, og synes egentlig Forest hadde god kontroll mye av kampen, selv om de ikke kom til mange sjanser selv heller. Må vel nesten utpeke Garnacho til den beste pga de siste 15 minuttene og to mål. Synes faktisk ikke United spilte veldig bra, men utrolig glad for at vi klarte å dra det i land til slutt. Herlig feiring på gutta :)
post liked by: MektigeTHOR, Pink Final, RedTrafford, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Beta wrote: 11 May 2022, 22:53
GBailey wrote:11 May 2022, 22:50 @Beta: Du snakket kanskje om Forest?
Ja, snakket om Forest. Imponerende at de gjør det så bra når det finnes en god del akademier som henter inn talenter fra hele verden.
Ikke at jeg kjenner akademiet deres så godt.
Satt å leste litt før match.
De har tydeligvis jobbet svært godt de siste årene.
Og fikk en høyere rangering av sitt akademi ifjor, sammen med Birmingham City.
Kategori 1 akademi nå.

(Søk opp for forklaring for de ulike kategori nivåene).
post liked by: Pangaea, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote:11 May 2022, 22:57 Og fikk en høyere rangering av sitt akademi ifjor, sammen med Birmingham City.
Fra det jeg leste så slet de med overgangen til å begynne med, og hadde derfor dårlige resultater første halvdel av sesongen. Men før i dag, så hadde de 12 eller 13 kamper uten tap, og 7 seire på rad. Slik sett veldig sterkt av United. Så blir det rematch om 3 dager (tror jeg det var). Spørs hvordan det går da, vil tro United er litt utladet etter i dag ;)

11 seire i FA Youth Cup nå, og dermed har vi åpnet en lite luke til Chelsea (9). Tror vi får et godt lag neste sesong også, men har ikke oversikt enda over balansen i laget. Mulig vi vil mangle noen klare enere på topp, for tror ikke hverken McNeill eller Hugill kan spille da. Håper vi kan gjøre det godt neste sesong også vertfall. Har ikke likt at det har vært nesten fritt fram for pengedoperne i Chelsea og City det siste tiåret. Men de skal tross alt ha skryt for å ha satset på akademiene også, og ikke bare pumpe penger til førstelaget.
post liked by: Pink Final, Pancho P, MektigeTHOR

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Steinar Stenseth wrote: 11 May 2022, 22:38 Godt å se dommeren vise medlidenhet med keeperne i begge ender og fjerner fokuset på deres tabber med å lytte til assistenten og gi straffe til United. Nå blir det han som blir sett på som matchavgjørende og ikke 2 unggutter..

Bortsett fra det er jeg enig med @Buchan. Fantastisk moro med pokal til United igjen👏👏
Når gjorde keeperen til Nottingham Forrest en tabbe?

På første målet, heading etter frisparket? 🤔
post liked by: Cola2

Deleted User 430

Første målet, ja, @MektigeTHOR. Tabbe er kanskje ufint å kalle det, men ekstremt svakt var det ihvertfall.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Synes også det er litt strengt å kalle det en tabbe fra Forest-keeperen på vårt første mål, selv om suppehuene av kommentatorer maste opp igjen og opp igjen om det. Kunne selvsagt gjort en bedre jobb, men når det innlegget kommer så langt og vi får headet, så er det vel bare reaksjon eller god "lesing" som kunne hindret mål. Headingen er vel fra 7-8 meter eller noe slikt.

Var skikkelig digg å se på feiringen etter kampen :love: Endelig noe å juble for på Old Trafford, og så ut som veldig store deler av fansen ble igjen for å hylle gutta. Tror både spillere og fans koste seg glugg i hjel :D

Deleted User 430

Tenker at med stillingen 3-1 blir det husket som svakt keeperspill, men hadde det endt med det ene målet i den kampen ville det nok blitt sett på som en "seier etter tabbe". Er jo ofte sånn det blir når ting ikke er helt patent.

Enig i at kommentarene maste litt vel mye om det, men personlig syns jeg det ikke tilhørte noen tabbe-kategori før jeg så det ytterligere et par ganger etter kamp. Uansett bra det ikke ble matchavgjørende da vi hadde vår egen keeper som ville være enda verre 😁
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1799
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7512
Liker mottatt: 7102

U18-gutta ser ut til å ryke på hodet og rævva ut av den viktigste turneringen i kveld. Skuffende, og kjedelig for laget som har fremstått nærmest uslåelig denne sesongen. Og der var det et faktum 💩
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Andtho01, Pwint, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Da er det offisielt helsvart i United-land, når til og med akademigutta taper. Faen i inste satan :(

0-2 mot Swindon. Dermed er vi ute av FA Youth Cup nesten før den har kommet i gang. Og jeg hadde helt genuint håp om at vi skulle vinne hele sulamitten. For en drittdag!
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Blodfink
Post Reply