Africa Cup of Nations 2022

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18063

Kamerun er landet som arrangerer, ca 40 PL-spillere vil delta.

Datoer:

January 9 - AFCON group stage starts
January 20 - AFCON group stage ends
January 23 to 26 - AFCON last 16
January 29 and 30 - AFCON quarter-finals
February 2 and 3 - AFCON semi-finals
February 6 - AFCON final and third-place play-off


https://www.cafonline.com/

Sky sender samtlige kamper btw.
post liked by: Pink Final, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Å sjå AFCON er nesten som å sjå VM-kampar på 80-talet. Spelarar med eksotiske namn som eg aldri har sett eller høyrt om før. Spennande med Kapp Verde-øyene, som har levert gode VM-kvalifiseringer, til tross for sitt beskjedne folketal. United har også hatt fire spelarar med aner frå dei vulkanske øyene i Atlanterhavet: Bebé og Nani, Evra (kappverdisk mor) og Henke Larsson (kappverdisk far). Eg trur 'Blåhaiane' blir mitt lag i mesterskapet.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pwint, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Ny kampdag i AFCON. Toppkampen er nok mellom Marokko og Ghana, men den siste kampen i dag er den mest interessante. Komorene har kvalifisert seg for det første mesterskapet i øystaten si historie. 'Kvastfinnefiskane' må nok finne seg i å vere underdogs i kampen mot Gabon, men 'Pantrane' må klare seg utan kapteinen og talismanen Pierre-Emerick Aubameyang, som har kovidifisert seg.
Personleg er eg spent på om den legendariske Ali Ahamada (ex-Brann og Kongsvinger) får stå i mål.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26224
Liker mottatt: 16750

Takk for aperitiff’ene du legger ut @Pancho P.
Vekker nyskjerrigheten, både for cupen og for lagene.
Leste meg opp om Kapp Verdes landslags historie etter å ha blitt inspirert av din post i går.

Og Komorene, spent på hvordan de klarer seg 😊
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Hyggeleg å høyre, @Pink Final😊 Eg har alltid hatt ein soft spot for underdogane i alle mesterskap og turneringar. Grunnen er heilt sikkert dei fantastiske VM-bøkene til Jon Michelet og Dag Solstad, som trollbandt ein ung pode på 80-talet. Aldri har vel fotball vorte formidla med så mykje kjærleik og innleving. I tillegg var bøkene spekka med historie, politikk og samfunnskunnskap.

Favoritten min var tusenkunstnaren Michelet, som tok side med laga frå Sør-Amerika og Afrika. Solstad var den anglofile og rasjonelle. Til saman skapte dei litteratur som eg meiner er blant det beste som er skrive her til lands, uansett sjanger.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

Enig. Fin måtte å følge litt med, @Pancho P. (R
imet visst også.😊 )

Lurte litt på hvor Amheda ble av. Fikk jo en del godord i starten av Brann-karrieren, men ble "plutselig" borte. Han var vel litt (for?) uortodoks i stilen.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

@Canto. Ahamada var vill i nikkersen i feltarbeidet, men akkurat dét ser ut til å vere eit stillingskrav for nytilsette målmenn i Brann🤔 Ifølge rapportane er Ahamada no klubblaus.
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

Pancho P wrote: 10 Jan 2022, 19:04 Grunnen er heilt sikkert dei fantastiske VM-bøkene til Jon Michelet og Dag Solstad, som trollbandt ein ung pode på 80-talet. Aldri har vel fotball vorte formidla med så mykje kjærleik og innleving. I tillegg var bøkene spekka med historie, politikk og samfunnskunnskap.
Alltid artig med underdogs. (Unntatt når de møter Man.United da.) Helt klart. Husker bl a Kamerun som gjorde det veldig bra en gang i tiden.

Anerkjente og gode forfattere disse. Uten å bli helt "bokbad" her, så ser jeg nok Michelet som noe lettere tilgjengelig enn Solstad. Veldig gode Fotball-VM bøker fra dem, har det vært - helt klart! Jeg husker nok likevel aller best at Jon Michelet kalte Frankrike for "parfymert frøkenfotball" - falt nok den gangen frankofile meg, tungt for brystet. 😄 -Men, de hadde jo blant annet noen fantastiske beskrivelser av det Brasilianske laget!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pancho P wrote: 10 Jan 2022, 19:26 @Canto. Ahamada var vill i nikkersen i feltarbeidet, men akkurat dét ser ut til å vere eit stillingskrav for nytilsette målmenn i Brann.
😄 Ja! Tror nok det.

Burde jo være noen type 1. Divisjon/League 1 lag som kunne nytte seg av han. 🤔
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ikke et bra tegn at Mejbri ble byttet ut ved pause i Tunisias kamp. Spørs om han starter neste kamp da.. :/

Noen som så kampen? Fra den korte kommentaren på united.no, så høres det ut som dommeren var en skandale.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Eg såg ikkje kampen, men ifølge BBC var Tunisia langt frå fornøgd med den zambiske dommaren. Han la til 0(!) minutt ved full tid, sjølv om det både hadde vore VAR-sjekk, drikkepause og spelarbyte. Som om ikkje dét var nok, prøvde han å blåse av kampen 5 minutt før full tid. Tippar han har dømt sin siste kamp i turneringa...
post liked by: red, Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Får håpe det, virker helt sinnssykt. Det er slike ting som får man til å lure på hvor mye korrupsjon/gambling som fortsatt er i fotballen.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26224
Liker mottatt: 16750

Pangaea wrote:12 Jan 2022, 16:23 hvor mye korrupsjon/gambling som fortsatt er i fotballen.
«Som fortsatt er i fotballen»
Ønskelig om korrupsjon var på vei ned.
Påstand: Tipper korrupsjon er et økende problem. Det blir verre, dessverre.
post liked by: Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Det var visstnok bisarre situasjonar begge vegar, så vi får håpe at herr Sikazwe berre hadde ein stinkar. Toppen på kransekaka var at laga vart beordra på bana igjen då Mali sin trenar var godt i gang med pressekonferansen etter kampen. Tunisia hadde (forståeleg nok) fått nok farse for dagen og dukka ikkje opp for å spele dei siste minutta. Football bloody hell!

Edit: Det er ikkje rart om korrupsjon er utbreidd i fotballen når også det internasjonale fotballforbundet har vore gjennomsyra av korrupsjon i alle år. Det er vel berre IOC som har hatt fleire svin på skogen i sportsverda.
post liked by: Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Det er lov å synest synd på Komorene. Laget har eit svært Covid-utbrot i troppen og seks spelarar er uaktuelle for åttendedelsfinalen mot vertsnasjon og storfavoritt Kamerun.

To av keeperne til øystaten i Indiahavet har vore koronasmitta, men ex-brannkeeper Ali Ahamada har no testa negativt. Likevel får han ikkje spele. Den siste keeperen i troppen er ute med skade etter at han vart grisetakla i kampen mot Ghana. Ayew fekk raudt kort i denne duellen. Reglane seier at det kan hentast inn nye spelarar til troppen ved spesielle høve. At ingen av desse tilfella kvalifiserer til å vere "spesielle høve" må kunne seiast å vere suspekt.

Summa summarum må stakkars Komorene stille til kamp så lenge dei kan stille med 11 mann. At ingen av dei er keeper, drit den Afrikanske fotballkonføderasjonen langt i. Om det finst ein fotballgud, ryk vertane på hovudet og ræva ut av turneringa i kveld.

Edit: Venstreback Chaker Alhadhur står i mål. Håpar han overgår seg sjølv i kveld.
post liked by: Blodfink, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18063

Det er nok en smule korrupt i CAF au ja...Triste greier
post liked by: Pancho P
LUHG!
Post Reply