Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7616

Rart med det. Med forsterkninger som Casemiro og Antony inn i tillegg til Eriksen, Martinez etc, så tror jeg vi er et langt mer fristende mål for spillere med ambisjoner. Plutselig virker CL mulighetene langt mer realistiske.
post liked by: Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 595



Den har jeg vanskelig for å kjøpe... Selv om det hadde vært fantastisk!

Tar jo fort noen dager har jeg skjønt å fikse arbeidstillatelse og visum.
post liked by: Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Må kanskje inn å redigere på tippekonken da :D
post liked by: Pwint

Deleted User 595

Nå sier Sky Sports at van de Beek ikke skal gifte seg..... The plot thickens.

Silly Season når nye høyder når bryllup er tema! 😂
post liked by: RedTrafford, Pwint, Can2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7616

Spennende! 😱 Men om han ender opp i chelsea for å spille CL en sesong i stedet for å være med mens hans gamle venn, EtH, tar oss tilbake til toppen, da kan han ryke og reise.

Edit: FdJ altså.
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Enig @Pwint . Da er ikke Frenkie vår mann. Har fortsatt et lite mikroskopisk håp om at vi signerer De Jong på deadline day. Fy så moro det hadde vært. Jeg håper hvertfall det kommer inn minst en signering til, med et litt "større" navn enn Dubravka, uten at det på noen som helst måte må være en superstjerne. Høyreback eller spiss - Ten Hag får velge!

Deleted User 595

Nå eksploderer det med rykter omkring Dest, høyrebacken til Barca.

Den siste halvtimen har mange ulike journalister meldt at det er full forhandling om enten en låneavtale med opsjon på kjøp, evt. rent kjøp til 20 mill.

Rapporteres og om at AWB i så fall er på vei ut.
post liked by: Pancho P, Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Men er Dest god nok? Spurte på United.no, og da var det noen som påpekte at Barca knapt har høyrebacker, og at man da kan stille seg spørsmålet hvor god han egentlig er når de til tross for det, ikke vil ha han.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Kommentar om Dest fra Barcelonafan:

Image

Flere andre som skriver akkurat det samme her:



... at han har skikkelig dårlig posisjonering.

Ikke helt heldig i Premier League det... Så jo bare hvor ekstremt hardt Trent Alexander-Arnold og Liverpool har blitt straffet for det i starten av denne sesongen, pga Fabinho skadet og Van Dijk ikke helt i form - så ingen til å rydde opp for Trent.

Ser for meg kamper der vi må bruke Maguire som høyre midtstopper, og han blir eksponert på fart pga Dest er helt ute av posisjon... :-|
post liked by: Pangaea, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det lover ikke akkurat godt, og jeg er uansett ikke særlig lysten på en slik B-løsning. Ser ikke ut som Wan-Bissaka går noe sted, og trenger vi en høyreback med dårlig kompass, så har vi vår mann der! :-| Brandon Williams er fortsatt i klubben også, tror han er skadet, og han kan også bekle begge backene. Så om vi bare tenker dekning/backup, så har vi egentlig det allerede.

Skal vi få inn en nødløsning et sted i 12. time, så er det bedre å få inn en gæmlis på topp, særlig hvis Ronaldo og Mendes klarer å finne seg en annen klubb. Der har vi beviselig dårlig dekning.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Enig, tenker at det er greit å roe litt ned nå framfor å kjøpe sekunda vare.
Tror ikke noen med noenlunde bakkekontakt forventer at vi skal dekke alle hull i stallen på ett vindu. Så får ETH heller jobbe med de han har og utvikle dem i en sesong, så kan vi bruke det året på å finne gode erstattere i stedet for opportunistiske panikk-kjøp.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ekstremt skuffende om dette går gjennom, og Garner forsvinner permanent. Et nytt lån kan jeg forstå, men å selge fyren? Gir lite mening.
https://www.united.no/nyhetsarkiv/naerm ... ited-exit/
post liked by: Can2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Jeg ser heller ingen grunn til å selge Garner. Dersom vi får med en tilbakekjøpsklausul så kan det være aktuelt, men slik jeg tolker det så selger vi et Englands beste midtbanetalenter til en relativ lav overgangssum sammenlignet med andre avtaler denne sommeren. Rett og slett forferdelig business i mine øyne.

Så kan jeg heller ikke utelukke at jeg ser noe som ikke er der, eller at jeg overvurderer han. Jeg sitter likevel med en følelse av at vi selger gull.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ja, det føles ikke helt bra, men jeg har sett for lite av Garner til å si noe bastant om hvor talentfull han er. Vi har vel alle hatt både håp og tro på spillere som Gibson og Cleverley, spørsmålet er om han er en ny "sånn en" eller om han faktisk er en ny Carrick. Husk at å være god ikke er nok, vi må ha veldig gode spillere eller verdensklasse på førstelaget. Her håper jeg isåfall Ten Hag har hatt en finger med i spillet, og at vi ikke bare selger unna arvesølvet for å få igjen noen få slanter for å finansiere kjøpefesten vår.
Tror uansett at kjøpende klubb her gjør en veldig god deal, langt bedre enn de som kjøpte Pereira.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg vil også legge til en ting til her. Garner er 21 år, ikke 17. Tror vi ikke Ten Hag eller noen andre i klubben ville sett det om vi hadde en spiller som var på vei til å bli like god som for eksempel Frenkie De Jong eller Scholes?
Carrick derimot som han er blitt sammenlignet med er kanskje en vanskeligere type å spotte, men samtidig også vanskeligere å si sikkert at kommer til å bli en slik spiller. Jeg tror det er lettere å ha talentene/egenskapene til Scholes og se om han kan bli en Scholes, enn det er å ha talentene/egenskapene til Carrick og se om han kan bli en Carrick.
Så er fullt mulig vi selger med en slags odds her også. Håper bare vi har en tilbakekjøpsklausul.
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Så, i korte termer, så selger vi AWB og kjøper igjen "AWB". 🤔 Høyst besynderlig, som Poirot ville sagt det.
Kong Eric Cantona
Post Reply