Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Deleted User 430

GBailey wrote: 31 Aug 2022, 14:18 united.no sin artikkel, som visstnok inneholder oversettelser
Dette er noe jeg har reagert på mange ganger der inne. Om så for noe så enkelt som fra en pk med forskjellige managere.
Har langt ifra noen 6'er i engelsk selv, men utelatelse av ord, ev. endring av rekkefølgen på dem, når det oversettes endrer fort fryktelig mye på både innhold og tolking av det som blir sagt/skrevet.

Edit;
Om det er for å bevisst tilpasse innholdet eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, verken fra CR-artikkelen eller andre, men det er helt klart en uting..
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Ja, det blir litt som om man ber en hente ett glass vann på do eller i do. :D
Forskjellen kan bli stor :D
post liked by: Can2, Pangaea

Deleted User 430

Da kan vi legge den død før morgendagen..

post liked by: red, Pink Final, Can2, RedTrafford, Pangaea, Pancho P

Deleted User 595



Sheesh...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.


Mer fornuftig.
post liked by: red, Pink Final, Can2, RedTrafford, Pancho P
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

£9m for en 21 år gammel spiller med kontrakt til 2025, som var helt sentral i å promotere et lag til PL. Og det uten tilbakekjøpsklausul...

Skjønner ikke hva vi holder på med ass.
post liked by: Pink Final, Schmeichel, RedTrafford, Pwint, Pangaea, Pancho P, Cola2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Vi klarer ikke engang å selge spillere på en fornuftig måte. Man må bare le av denne klubben her altså. Eller Glazers for den saks skyld, for en skam for deres ettermæle, å ødelegge noe så mange elsker. Rett og slett noen veike tafatte tapere.
Kjenner jeg blir ganske provosert nå, trodde salgssummen var £15, + tilbakekjøpsklausul+ eventuelle add ons klausuler.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Pwint, Pangaea, Pancho P, Cola2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Denne klubben drives av regelrett inkompetente folk. Glazers, Arnold, Murtough - det er virkelig ingen av de som forstår hva de driver med. Glazers skal selvsagt ha mest av skylda, det er de som ansetter sine folk og som må sørge for å få best mulig ansatte. Spesielt Joel Glazer bør være takknemlig for at han ble født rik, for han evner virkelig ikke å treffe gode avgjørelser.
post liked by: Pink Final, Schmeichel, Blodfink, Pwint, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

red wrote: 31 Aug 2022, 21:49 £9m for en 21 år gammel spiller med kontrakt til 2025, som var helt sentral i å promotere et lag til PL. Og det uten tilbakekjøpsklausul...

Skjønner ikke hva vi holder på med ass.
Helt enig. Virker komplett hjernedødt. Skulle vi kjøpt en slik spiller, hadde det raskt blitt 50mill pund tenker jeg. Utrolig frustrerende at gode talenter selges for vekslepenger.

Nesten så jeg håper han flopper totalt, men klarer bare ikke det med akademispillere. Bare trist alt sammen. Fikk aldri en reell sjanse :(
post liked by: RedTrafford, red, Schmeichel, Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Lurte på om godeste Juan Mata hadde begynt som agent. Men det viser seg at agentfirmaet JM10 SPORT er eid av faren hans, som litt forvirrende i familiesammenheng også heter Juan Mata: https://www.transfermarkt.com/grupo-jm1 ... rater/5232
Håper sønn Mata finner seg en klubb. Alle de andre som forsvant gratis har fått seg klubber nå ser det ut til. Cavani til Valencia. Ser også at Adnan Januzaj har forlatt "La Real" og skal spille for Sevilla, mens Ander Herrera har gått tilbake til Athletic Club, men på lån.
post liked by: Pancho P, Can2, Cola2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Ikke helt United, men syntes dette fortsatt er interessant. Tydelig at streikelysten er stor i Ajax om dagen.

post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 595

Ouch. Nå begynner man nesten å synes synd på Ajax og deres nye manager. 😬
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Here We Go på Chong til Birmingham!

Ønsker han lykke til, var absolutt et fantastisk talent for 2-3 år siden! Skader og dårlige utlån gjorde riktignok at utviklingen stagnerte. Dette er en grei avtale for alle parter.

post liked by: red
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

GBailey wrote: 01 Sep 2022, 13:26 Ouch. Nå begynner man nesten å synes synd på Ajax og deres nye manager. 😬
Ja. Det er en veldig vanskelig balanse for Ajax.

For på den ene siden har Ajax en stolt historie. Der fansen deres er nesten like kravstore som Real Madrid sine... Med forventninger om ligagull i praksis hvert eneste år, og gjerne også at de når langt i CL med jevne mellomrom.

Mens på den andre siden så lover de spillere som kommer dit å være et springbrett til større klubber – det er derfor veldig mange stortalenter velger å drar dit. Da synes jeg det er forståelig at enkelte spillere blir litt forbanna når det da kommer inn et skikkelig godt bud fra en storklubb, og Ajax nekter å lytte.
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Absolutt. Og særlig når de krever 80 mill, en klubb byr 80 mill, og Ajax sier likevel nei. Ikke rart Antony ble forbanna og gikk til pressen.

Forstår jo at Ajax ikke liker særlig å miste så mange spillere på en sommer, og særlig når det nå er snakk om Alvarez også. De vasser i penger om dagen og kunne sikkert kjøpt hvem de vil, men ikke akkurat god tid til det nå. Synes likevel det var ganske sært at manageren deres klikket så i vinkel for at Antony forsvant, når han hadde gitt såpass klar beskjed lenge i forveien om at han ønsket å ta steget videre.

Leste tidligere at PSV hadde satt ned foten for Gakpo-salg forresten, og Leeds og Southampton var visst veldig interesserte.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Akkurat i Antony sitt tilfelle så tar jeg spillerens parti, spesielt når han i allerede i februar ga beskjed om at han ønsket nye utfordringer i sommer.

Nå er ikke jeg helt oppdatert i Alvarez sitt tilfelle, men dersom han først nå ønsker å komme seg bort så har jeg full forståelse for at Ajax setter foten ned. Det blir vanskelig for Ajax dersom de skal hente 2-3 erstattere siste dagen i vinduet.

Det sagt så har i alle fall Ajax de siste årene bygget to gode lag. Selvfølgelig var Ten Hags første generasjon med De Ligt, De Jong, Van de Beek og Ziyech det beste laget, men dette siste laget med Timber, Martinez, Gravenberch og Antony er absolutt ingen dårlig prestasjon heller.
post liked by: red
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply