Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Frimpong ser også ut til å treffe medspiller på innleggene sine, det blir en solid oppgradering fra Dalot synes jeg...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Blodfink wrote: 15 Oct 2022, 11:44 Sak i The Sun, ikke skrevet av Custis...Beckham og plastikk-klubben Inter Miami skal ønske Ronaldo i januar, prøvde seg visstnok i sommer også.
LA Galaxy seiler opp som mest interesserte klubb nå.
post liked by: RedTrafford, Pancho P
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Enten Mitrovic eller Toney (eller begge :D ) skulle vel være mulig å få signert i Januar. Ingen av dem har vel mer enn æren å spille for der de er nå. Muligens for å unngå nedrykk da,
Vet ikke hva klubben har for planer i januar, men hadde strengt tatt trengt en spiss fort. Får vrenge lommene til køddene over dammen i såfall.
post liked by: Can2, Blodfink, Pancho P

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

RedTrafford wrote: 23 Oct 2022, 17:05 Enten Mitrovic eller Toney (eller begge ) skulle vel være mulig å få signert i Januar. Ingen av dem har vel mer enn æren å spille for der de er nå. Muligens for å unngå nedrykk da,
Litt kjapp med Mitrovic/Fulham ;)
Det verkar som om Fulham har funne godformen defansivt og når dei har ein målkåt Mitrovic der framme så kan det sjå ut som om Fulham ikkje let seg vippe av pinnen fult så fort.

For ¨vere litt på tema som det heiter er eg framleis 100% på at me treng ein ekstra spiss MINST. Likar godt Martial i år, men det er jo nesten som om det er eit tidsspørsmål før han blir skada kvar gong han spelar.
Er framelsi på Matheus Cunha- Toget. Har ikkje akkurat bøtta inn mål, men syns han har gode bevegelsar og skaper mykje utan ball.

Elles ville Caicedo, som er nemnt tidlegare vere utmerka for både notid og framtid. Rotere/utfordre Casemiro, men på same tid vere ein naturleg arvtakar på sikt. Ein annan kan vere Mikel Merino. Imponerte ingen i verken Dortmund eller Newcastle, men I RS har han verkeleg byrja å vere ein stabil midtbane med gode defansive kvalitetar! Relativt ung enda.

Av meir offansivt kaliber er det mange som meiner Bellingham er det nye store og det er han nok også, men eg syns nesten av Reyna (ja, eg veit eg masar mykje om han heile tida) er vel så god, merk, når han er skadefri. Det er kanskje den eine faktoren som gjer at han ikkje er draumesigneringa sånn sett, men OM fysikken er på plass er han eit heilt faktastisk talent som ikkje bør gå hus forbi!
Men når ein tenker draumesignering må eg nesten sei at vår eigen Martin Ødegård er ein som verkeleg har fått ting på stell. Det kan jo godt vere at han gjer det så bra for at han er "i sytemet", men ville jo vore genialt å ha som utfordrar til Fernandes?
Så er det mykje spanande i Danmark også om dagen. Andreas Schelderup verkar å vere godt over nivået eller i alle fall på toppen av det, i dansk liga. Er mange danske talent som fort tek vegen til Nederland, men tenker at han godt kan finne vegen til United også! Eit kjøp med utlån til ein klubb i Nederland eller Tyskland kunne vore meget interessant!

Noko urealistisk kanskje og det same kan seiast om ein annan draumesignering; Livramento, men det blir garantert konkurranse om han. I staden kan jo ein litt meir rutinert, anvendelig type som Pavard vere aktuell? Er svært god som både midtstoppar og høgreback og har vunne det som er å vinne utanom PL.

Haldt på å gløyme at Youssofa Moukoko er eit av dei "sjukaste" talenta eg har sett, heilt alvorleg talt. Ikkje at ekstremferdigheitane er i taket, men måten han spelar på og "er" på banen vitnar om ekstremt talent og stor modenheit trass at han ikkje eingong er 18! Anbefalar alle å kikke litt på nokon kampar med han!

Er dette berre "rant" eller er det lov med ønskelister no, i desse "føradvents tider"?
post liked by: Ryder, Blodfink, Can2

Deleted User 595

Benjamin Sesko står definitivt høyest på lista over rendyrka, unge spisser, for min del. Har mange av de samme kvalitetene, samt råskapen til Haaland. Sjeldent sett en så "komplett" spiss, ved så ung alder.

Er på ingen måte overbevist av Bellingham. Han omtales som det største engelske talentet... men vi har sett uttallige opphaussinger av unge, engelske spillere før. De blir sjeldent så god som man forventer. Han er god, men mener det er ren gambling å kaste 100 millioner pund etter ham. Vi har allerede nok jobb med å prøve å få valuta for pengene ut av Sancho-kjøpet, og han var svindyr. Skal vi virkelig gamble igjen på enda en Dortmund-spiller som aldri har fått kjørt seg i verdens raskeste og tøffeste liga? Meget skeptisk.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fabrizio Romano, mener på at United speider intenst på HB Frimpong i Leverkusen og Diogo Costa, keeperen til Porto. Begge er godkjent av meg :hah:

Sesko er fortsatt aktuell i ryktene rundt om, enig, han ser ut til å være et supert talent.

Angående Bellingham så tror jeg han er god nok, uten at det kan garanteres på noen som helst måte. Men Rice er kanskje et tryggere kjøp, om man skal ha en brite inn.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 595

Enig i hele innlegget @Blodfink, om samtlige spillere.

Tror og Rice er det sikreste valget, dog naturligvis overpriset han også. 😄
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Enig i dette, hadde jeg skulle brukt 100 mill på en av dem i morgen, hadde det blitt Rice. Bunnsolid, tikker jevnt som ei klokke og har gode egenskaper både offensivt og defensivt. Med ham vet vi at vi får en garantert førstelagsspiller i mange år framover. Bellingham kan bli enda bedre, men det vet vi ikke.

Men så lenge vi har Casemiro synes jeg strengt tatt vi ikke trenger Rice, da de har mange av de samme egenskapene. Behovet for en "spillstyrer" er nok større enn for en balanserende midtbanespiller per nå. Men Casemiro har kanskje to år igjen på toppnivå, og prisen på Rice vil nok synke jo kortere tid han har igjen av kontrakten. Han kommer garantert ikke til å fornye den.
post liked by: Blodfink

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Blodfink wrote: 31 Oct 2022, 09:32 Angående Bellingham så tror jeg han er god nok, uten at det kan garanteres på noen som helst måte. Men Rice er kanskje et tryggere kjøp, om man skal ha en brite inn.
Sånn eg ser det er Rice ein som kontrollerer midtbanen meir defansivt liksom. Har jo gode bidrag framover også for all del, medan Bellingham er ein offansiv, kreativ spelar med bidrag defansivt. Så ikkje ein "Dm".
God nok, ja, meiner eg. Ein så ung spelar som er så god ser du ikkje ofte. Men han kan ikkje stoppe opp utvikla. Men han er allereie heilt i toppen kva angår kvalitet vil eg sei.

Sesko som fleire er inne på verkar svært lovande ja. Trur han kan vere ein som tek konkurransen til EBH.
Frimpong kan også godt passe inn i systemet, men riv meg litt i håert over at Livramento (ha, eg masar om han) burde vere førstevalet.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fabrizio Romano: United prøvde å selge AWB og hente Sergiño Dest sent i august. Jakten fortsetter, AWB er til salgs i januar, United har en liste, Frimpong er ønsket, men Leverkusen ønsker å beholde spilleren ut sesongen.

For jo litt vondt av spillere som ikke er ønsket med videre, men det er brutalt i bransjen.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Can2
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Endrick jaktes av flere klubber, United lurer litt i buskene i følge Romano...

Sesko og Vlahovic nevnes.

Palace-retur for AWB?
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 595

Sesko er drømmesignering. For en spillertype 😄
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

EtH skal være villig til å selge Maguire til sommeren skrives det i avisene. Eller "villige til å lytte til bud" som det heter. Tror United må ta et tap på minst 400 millioner kroner...
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Leste det i stad, og da tenkte jeg på en her på forumet som sikkert ble glad bare for å lese det.😁
Nevner ingen navn😃

Så gjenstår det å se om noen trenger hans ferdigheter😗
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Er ikke det verste ryktet jeg har lest for å si det på en pen måte :angel:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Tror det hadde vært bra for han selv også. Tilbake til Leicester, eller kanskje til West Ham? Generelt vil han passe inn i lag som liker å forsvare seg dypt, og dermed ikke er for avhengig av fart. Serie A kunne nok også fungert bra for han.
post liked by: RedTrafford
Post Reply