Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Angående Neil Custis og troverdighet. Nå er han ute og melder at Pogba vurderer å signere en ny kontrakt. Tror vi kan konkludere med at Neil Custis ikke er noe mer troverdig enn resten av The Sun.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Phil Jones til Bordeaux?
Ja ja, hvorfor ikke? Han er vel ikke akkurat typen jeg ser for meg i fransk fotball, hehe, men bra om han får mulighet til å spille regelmessig.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Med så mange på vei ut (Martial, Donny, Amad og potensielt Jones, Lingard og Greenwood) hadde det jo gjort seg med i alle fall én spiller inn. Men ser usannsynlig ut nå.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Skal jeg tippe så er det nå helt uaktuelt å låne ut Lingard med tanke på Greenwood sin situasjon. Med Donny på vei ut også så har det plutselig åpnet seg rom på midtbanen og på kanten. Slik jeg ser det så har Lingard absolutt en rolle å spille for oss de neste månedene.

Fabrizio Romano melder forøvrig at Zakaria nærmer seg Juventus. Til en svært rimelig pris også.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

Synes det ville vært helt fair om Lingard fikk flere sjanser. Har savnet at han ikke har fått flere muligheter allerede. Sancho vil vel også få flere minutter nå, vil jeg tro.
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

Tydeligvis ikke så lysten på baguetter det neste halve året, likevel..


JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Men Bordeaux då. Masse god vin der!
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Virker som det var han selv som sa nei. Rart. Vil han ikke spille fotball? Må jo skjønne at han I beste fall bare er nummer fire i køen i United.
Mulig han føler en slags trygghet i United og med apparatet vårt etter alle skadene. Han har jo aldri utrykt misnøye over situasjonen.
post liked by: Pink Final, Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Kanskje Phil Jones fekk ein so god opplevelse sist at han har lyst til å bli å kjempe om plassen.

Og so har han sikkert familie med barn på skule eller barnehage og godt etablert i området?
Skjønner det godt om han vil bli.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Det var jo snakk om et lån ut sesongen, ikke en permanent overgang. Ingen grunn til å flytte familien.

Deleted User 429

Var visstnok usikker på om han ville få spille noe særlig fotball i Bordeaux, og derfor sa han nei.
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Høres sikkert ubarmhjertig og slemt ut, men om han ikke tror han får spille på laget som ligger fjerde sist i Ligue 1, er det vel strengt tatt bare å legge opp/trappe ned.
Forbeholdet er er selvsagt at Bordeaux selv har sagt rett ut til Jones at han er en backup-løsning - eventuelt at Rangnick har lovt ham mye spilletid (høres i så fall rart ut, kan ikke tenke meg annet enn at Varane og Maguire er soleklare førstevalg, med Lindelöf som første reserve)

Deleted User 429

Tipper at selvtilliten hans er ganske kjørt nå etter å ha vært ute så lenge.
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2623
Liker mottatt: 10677

Full forståelse for det, Jones har hatt det tøft over en lang periode og det er ikke bare å riste av seg.
Men nettopp derfor skulle en tro det ville føles riktig å ta et lite steg ned (som Bordeaux definitivt er), få spilt regelmessig og opparbeidet seg selvtillit. Vanskelig for meg å se den umiddelbare logikken, men godt mulig det er sammensatte og komplekse årsaker bak avgjørelsen.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg synest logikken til Jones er grei. Han har visst at han KAN kjempe om plass på laget/troppen når han er skadefri. Han vil ikkje være mindre skadeutsatt en annen plass enn i United. Dessuten burde United ha betre forutsetninger for å behandle en eventuell skade.
post liked by: Cola2
Post Reply