Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

Det er litt sånn det blir når man er for treig på markedet. Ja, vi har hentet tre spillere, men de fleste har vel forstått at det har vært behov for flere. Alternativene blir bare færre og færre etterhvert som at vinduet går. Til slutt så blir man stående igjen og må velge han som pleier å bli valgt sist i gymmen.
post liked by: Blodfink, Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4690
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2611
Liker mottatt: 10653

Pangaea wrote: 07 Aug 2022, 19:04 Håper virkelig ikke det stemmer. Fikk nesten hjerteflimmer tidligere når jeg leste om det. Vet at Ten Hag liker spillere han har jobbet med tidligere, men det må da være grenser.
Jepp. Har forsvart at han til nå har jaktet spillere han kjenner, fordi jeg ser nytten av å ha en kjerne som ikke trenger å lære alt på nytt. Men dette blir for dumt, greit at han var ok for Twente, men han har spilt for to PL-klubber senere uten å få til særlig for noen av dem.
post liked by: Pangaea
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Ryktene om Arnautovic ja.

Nei nei det tror jeg ikke noe på. Må være noen som planter noen rykter bare.
Høres nesten ut som vi skal kjempe for å ikke rykke ned.
Dessuten så er han vel litt for ung for oss også.

Så slapp av 8-)

Mr H
Posts: 466
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Disse ryktene er litt mer konkrete enn jeg liker. Jeg pleier ofte å prøve og se positivt på ting. Noen ganger overbeviser jeg også meg selv til å rasjonalisere/se positivt på ulike ting United gjør, selv om sunn fornuft kanskje skulle tilsi det motsatte. Men dette her blir for dumt uansett hvordan man vrir og vender på det. Sånn seriøst, hvilke andre klubber ville gjennomført denne overgangen? Everton? Ikke helt ulikt Barca sitt braithwaite og Luuk De Jong prosjekt forresten.
post liked by: Pangaea, RedTrafford
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

Er planen at Arnautovic skal være erstatteren til Ronaldo så er det en elendig overgang. Arnautovic kan for min del være et tredjevalg, men ikke noe mer enn det.

Uansett, det spiller nesten ingen rolle om ny spiss heter Arnautovic eller Mbappé dersom ikke midtbanen fikses først.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Arnautovic var jo ikke i tankene før i dag...fanden spiser fluer :hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

Ser ikke problemet med å hente Arnautovic for et par år, egentlig.
Er det noe vi trenger så er det er alternativ å sette innpå når det lugger. En som kan løpe sokkene av seg, krige og trykke til i dueller.
Greit nok at han ikke er verken første- eller tiendevalget hva forsterkning av laget angår, men er det noe dette laget har vist at det mangler fra benken så er det et skikkelig "rassh*l" som kan skape litt kaos.
Sannsynligvis også på treningsfeltet i form av intensitet og trykk. (Eller som Everton ville frontet det; stake)

Ronaldo forsvinner sikkert og det jobbes sikkert med en ren erstatter for han ved siden av.

Drømmesignering? Så langt derifra..
En nødvendighet? Dessverre ja..
post liked by: Blodfink, Can2, Pancho P, Schmeichel
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Ja, ser den, tar i mot Arnautovic jeg.
post liked by: JørgenT, Pancho P
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

messilingard wrote: 07 Aug 2022, 20:55 Uansett, det spiller nesten ingen rolle om ny spiss heter Arnautovic eller Mbappé dersom ikke midtbanen fikses først.
Det er uten tvil det som har frustert meg mest post-Fergie.

Med unntak av en ~15 kamper i 16/17 sesongen, der Carrick var i form, og han spilte bak Pogba og Herrra.

Og endel kamper sesongen etter med Pogba - Matic (der beina hans fremdeles holdt i 90 minutter).

Så har midtbanen vår rett og slett ikke vært i nærheten av det som trengs for å hevde seg i toppen av Premier League.
post liked by: messilingard, JørgenT, Blodfink, Pancho P, Ryder, Schmeichel
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5046

Steinar Stenseth wrote: 07 Aug 2022, 21:41 Er det noe vi trenger så er det er alternativ å sette innpå når det lugger. En som kan løpe sokkene av seg, krige og trykke til i dueller.
Vi har Martial? :angel:
post liked by: Pancho P, Schmeichel
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2916

Steinar Stenseth wrote: 07 Aug 2022, 21:41 Ser ikke problemet med å hente Arnautovic for et par år, egentlig.

Drømmesignering? Så langt derifra..
En nødvendighet? Dessverre ja..
Støtter dette. Vi trenger forsterkninger på midtbanen, det er der det svikter mest.. men Arnautovic kan faktisk være et friskt pust i angrepet.
Når det blir offentliggjort at vi har bydd på Arnautovic, så regner jeg nesten med at det er sikkert at Ronaldo forsvinner ganske snart. Og det er best for slle parter. Arnautovic kan vel spille over alt i angrepet.

Martial er ikke god nok + han er skadeutsatt. Hvis vi ser for oss en 4-3-3-formasjon, der Bruno er i en av midtbanerollene, så er det kun Sancho som har nok kvalitet. Martial og Rashford kan slå til en gang iblant, men disse kan ikke være faste startere. Jeg har fortsatt ikke helt gitt opp Rashford, men han må levere varene denne sesongen..

Elanga er spennende, men også han bør ikke starte alt for mange kamper, etter min mening. Det viser bare mangel på kvalitet.. så ja. Arnautovic til en billig penge? Ikke meg imot..

Men vi trenger flere signeringer før overgangsvinduet stenger. Midtbanen MÅ forsterkes.
post liked by: Pangaea, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Arnautovic istenfor ikke noen, ja.
Men er det sånn ståa er nå.😗
Da blir jeg skremt mtp fremtiden må jeg si.😱

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Vel, for meg er framtida lys mtp. talent, det har den alltid vore. Hughill, Savage, Zidan, Årøen, Shoretire, Hannibal...
Utfordringa er å balansere det med "notida". Og akkurat no ser det ikkje heilt optimalt ut. Det er eingong slik at det er midten som er verkebyllen og i tillegg det viktige bindeledded mellom forsvar og angrep. Og per dags dato er det mykje som skulle vore forbetra der, som fleire påpeikar (dagleg).
post liked by: Can2, RedTrafford, Pancho P, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Rabiot ryktes av The Athletic/Ornstein. Heller ikke en jeg hadde i tankene, men god når i form.
post liked by: Can2
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

Trodde vi jobbet med å bli kvitt spillere med dårlige holdninger, men Arnautovic og Rabiot skal inn? For en vits av en klubb vi er blitt. Fortsetter John Murtough på denne måten så erstatter han nok Woodward i "Build a bonfire" sangen fra Stretford End. Flaut å se hva denne sportslige ledelsen får til.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pangaea, Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply