Ralf Rangnick

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 429

Tror kanskje også det kan være en god ting at alt har gått så galt de siste månedene, sammen med at det er mange som forsvinner ut på utgående kontrakter i sommer. Nå er klubben helt nødt til å la ten Hag få midler til å røske skikkelig opp i troppen, for ting er helt tydelig ikke som de skal være og troppen er plutselig for liten. Så er det bare å håpe at de rette spillerne blir pekt ut og at det finnes nok spillere som kan ta til seg ten Hags taktikk blant de som er igjen fra denne sesongen til at man kan begynne å se bedring utover høstmånedene. Blir neppe topp fire neste sesong heller, men tar gjerne en sjetteplass, forbedring på banen, og så muligens en vårsesong der vi har mulighet til å vinne EL og snike oss med i CL i ten Hags andre sesong.
post liked by: Pwint

Deleted User 595

Selv sjetteplass og vinne EL kan bli vanskelig det første året. Vi husker hvor dårlig Liverpool gjorde det i starten under Klopp. Men så lenge vi ser konturene av en definert spillestil, skal jeg være fornøyd uansett plassering. Skrur ikke opp forventningene før det har gått minst 2 år.
post liked by: Pwint

Deleted User 429

Mulig sjetteplass er for optimistisk, men etter en jevnt over dårlig sesong nå der vi ser ut til å ende på den plassen så er det nok ikke en veldig usannsynlig plassering heller. Når jeg sier "muligheten til å vinne EL" så tenker jeg at vi er med i sluttspillet og med helt gjennomsnittlige trekninger burde komme oss til en kvartfinale, og så er cup cup og alt kan skje.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ser at Rio er ute å mener at Rangnick bør ta ting på bakrommet. Han mener det er illojalt ovenfor klubben.

Det jeg tror er at Rio er pist fordi bakrommet ikke får infoen før allmenheten. En veldig effektiv måte å stoppe lekkasjene på er jo tross alt å være ærlig og fortelle informasjonen selv. Men forstår jo selvsagt at Rio er frustrert over at kildene hans ikke lenger er særlig effektive.
post liked by: Pangaea, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Jeg elsker Solskjær, virkelig, men jeg tror virkelig ikke han kunne tatt laget veldig mye videre slik som ståa ble. Selvsagt er det mulig han hadde fått lignende resultater som det Rangnick har fått -- men det kan også ha blitt verre. Spillerne spilte ikke for han lenger. Okay, det gjør de ikke for Rangnick heller, men han klarte vertfall å stabilisere skuta de første månedene.

Det viktigste med Rangnick, og med solid margin, er etter min mening hans blikk for det større bildet, og at han tør å riste opp litt. Jeg er 99% sikker på at Solskjær ikke hadde gjort eller sagt det som Rangnick har gjort -- og nei, det handler ikke bare om at OGS beskyttet spillerne offentlig. Rangnick har mye erfaring med det her, klubb-bygging, og med erfaring fra kontinentet. Med all respekt for Solskjær, men han kjenner bare til Manchester United under Sir Alex, og "småklubber" som Molde og Cardiff. Rangnick har en helt annen bakgrunn, og dermed også en annen type kunnskap om hvordan en slik prosess bør gå for seg. Han har turt å ta tak i den gordiske knuten, kutte av noen tau her og der.

Jeg har fått en følelse eller mistanke over tid her inne, at noen av oss har en tendens til å sidestille kritikk av spillere eller klubb med at de er dårlige nyheter for klubben, eller illojale, eller andre lignende ting. Jeg ser heller på det som at vi trengte å få inn noen eksterne. Og da mener jeg virkelig eksterne, uten noen bånd til klubben, som kan se på alt, hele strukturen, spillerstall osv, med nye briller. Når Rangnick har sagt ting som "open heart surgery" offentlig flere ganger, så er jeg nesten sikker på at han har støtte for sine operasjoner (sorry, heh) fra viktige støttespillere internt i klubben og makthierarkiet. En av dem er garantert Murtough, som er den viktigste mannen i sportslig ledelse nå. Så får det bare stå sin prøve at bl.a. Rio mener han sier for mye offentlig og heller burde tatt det på bakrommet. Men jeg skal ikke se bort fra at det som skjer er del av en kamp for å få andre i klubben til å se det på samme måte, og slike offentlige uttalelser kan kanskje være med på å få andre til å innse hvor alvorlig situasjonen faktisk er. Det holder ikke med noen smågrep her og der, nå må det skjer store og dyptpløyende endringer.

Rangnick sa ikke så mye oppsiktsvekkende på pressekonferansen etter Brighton-kampen, og dragetegningen min slo vel ikke helt an slik sett :rofl: Men det jeg mener var det viktigste han sa, eller det som sa meg mest, gikk noe slikt som "vi har allerede sett noen endringer (i ansatte), og mer kommer til å skje i sommer". Da snakket han ikke om spillere. Andy Mitten har sagt det samme i lengre tid, at flere ansatte i sannsynligvis viktige posisjoner kommer til å bli byttet ut. Jeg har sett rykter om at noen av trenerne på akademiet blir byttet ut, men vi får se hva som skjer, og hva annet som evt skjer. Jeg forventer bl.a. å se store endringer i analyse og speiding. Ikke nødvendigvis mange folk som forsvinner ut kanskje, men vi er plent nødt til å styrke de avdelingene, særlig data-analyse / sports science. Det berører ikke bare underliggende data til speiding, men også analyse av spillerne vi har, hva de tåler trenings- og kampmessig, og sikkert mye annet jeg ikke vet om.

Det virker som det er mye som skjer bak kulissene nå, og jeg håper det er realiteten også, og ikke bare strategiske "lekkasjer" fra klubben for å blidgjøre supportere.

Derfor klarer jeg ikke å se på Rangnick som et mislykket eksperiment eller noe slikt, jeg synes han har vært helt fantastisk, selv om resultatene ikke har vært veldig gode. Han viktigste jobb er ikke som manager, men som de facto "sportsdirektør" og støttespiller for Murtough.

Så får vi nok en del svar i løpet av sommeren, om det Rangnick tenker blir viktig eller ikke, altså om han blir skviset ut og dett var dett, mens klubben fortsetter stort sett som før. Jeg håper derimot at både Rangnick, Murtough og klubben mer generelt klarer å se på det større bildet nå, og planlegge over lengre tid enn 2 mnd. Hvis det betyr at halve stallen må skiftes ut i løpet av 18 mnd, inkl. viktige navn som DDG, Rashford og Maguire, ja så får vi ta den medisinen og håpe vi kommer styrket ut av det på andre siden.

Blir mye "håper" her, men jeg håper vi er på bunnen nå, og at ETH blir mannen som gis støtte og tid til å føre oss tilbake til toppen av engelsk og europeisk fotball. Det kommer ikke til å skje om stammen til laget er de vi har nå.

Edit: Oi, det ble sabla langt! :joy:
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

messilingard wrote: 08 May 2022, 08:39
Cola2 wrote:08 May 2022, 04:39 Klubb ledelsen bør, etter min mening, ansette en manager for 5 år, som de ikke kan si opp, unntatt hvis manager sier opp selv
Hvorfor skal klubben ta så mye unødvendig risiko? Hva skjer dersom managere rykker ned, ikke har noe progresjon eller rett og slett er en giftig type selv (Mourinho)?

Angående Solskjær så ser jeg det som lite sannsynlig at han ville utviklet spillestillen noe særlig mer, han brukte tross alt 3 år uten å ha noe form for progresjon når det kommer til spillestil.
Sorry, skulle ha svart deg før, men litt opptatt med NHL og bikkja.
Jeg har 44 år, med mange år med ledelse. 1/2 av denne tiden i Forsvaret som leder. Også vært leder i de 22 første årene fra tid til annet.
1. Vi blir PRINTET er at du tar vare på dene ansatte/forsvarer dem, og går ikke ut i media på pressekonferanse når sp. kpmmer opp) skulle det skje noe, skal det taes opp intern, ikke på en pressekonferanse. (7de og sist er det jo Glazer han kaster til ulvene (jeg liker ikke Glazer) men hadde jeg vært Glazer så vil jeg si at han er illojal, og fjernet han direkte.

Ang OGS (du vet hvor jeg står ang OGS) han fikk gleden inn, fikk spillerne å jobbe for at vi skulle få 2. pl i PM
Lite sannsynlig hat han ville utvikle seg. Jeg har ikke noen krystall boble, har du?
I det private næringsliv, og Forsvaret så går det 5-7 år før ledere skifter jobb. Derfor mener jeg at han burde minst få 5 år på seg

Hva hvis Haag mislykkes og blir kastet etter 2 år, selv om vi er MCUF vil en del trenere se på historien de forrige trenere, og si "Akkurat nå passer det meg ikke"

For all del @messilingard du kan 98-99% mere fotball enn meg. Mulig kjeg kan litt mere om ledelse....
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ryder wrote: 08 May 2022, 13:08
Cola2 wrote: 08 May 2022, 04:39
Jeg synes, min mening, at RR har ødelagt glede for spillere og supportere. I går så jeg på maling tørke.

OGS, ja jeg er fan av han, han fikk gleden tilbake i spillergruppa, og forsvarte som en sjef skal gjøre sine ansatte.
Ja, han fikk noen j*vlig resultat mot seg før han måtte gå.
Men jeg tror han hadde fått klubben på rett vei, men som skrevet over en 5 års kontrakt som kun han kunne si opp, tar tid å bygge lag/spillestil

Håper RR blir i Østerrike 24/7/365
Med den "regelen" hadde vi jo vært stuck med Rangnick i fire og et halvt år til? Virker ikke som det er det du ønsker?

Jeg er enig i at man som hovedregel bør gi managere tid. Men noen ganger passer ikke vedkommende, noen ganger er vedkommende ikke god nok, noen ganger klarer vedkommende å irritere på seg hele resten av klubben. Noen ganger vil resultater og stemning bli så dårlig at det ikke går lenger.
RR ble ansatt som interim manager ut sesongen,
Se hva jeg svarte @messilingard så jeg slipper å skrive alt på nytt
Nei, jeg vil IKKE ha RR, la han flytte til Østerrike.
Og du mener at det bare er managerens feil hvis ikke spillerne jobber for drakta.
Du skriver "noen ganger klarer vedkommende å irritere på seg hele resten av klubben". Kan du gi meg ett eksempel på dette fra OGS tiden?
Det jeg har fått lest i dag er om vi havner på 6. pl neste år med den Haag så er det godkjent.
Men hvis spillere/trenere uttaler seg negativt på klubbens vegne, er det ikke noe vi kan tolerere.
Bøter, settes ned på U-23 eller avslutter kontrakten der og da

Men jeg er bare en gammel stats ansatt som har jobbet i 44 år, og 2/3 med ledelse
Og før det jobbet privat i 6 får i privat sektor også, med ledelse der også
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

Veldig bra post @Pangaea
Jeg har fått en følelse eller mistanke over tid her inne, at noen av oss har en tendens til å sidestille kritikk av spillere eller klubb med at de er dårlige nyheter for klubben, eller illojale, eller andre lignende ting.
Jeg er nok blant disse.
En slik type post som du skriver over her er både tankevekkende og lærerik.
Null problem med den type ‘kritikk’.
Er nok mer sår på at gode prestasjoner av klubb og/eller spillere snakkes ned.
Jeg tror feks ikke at vår 19/20 og 20/21 sesong skyldes tilfeldigheter og Fernandes.
Tror det skyldes godt arbeid fra flere i klubben.
Æres dem som æres bør.
Hva Rangnick angår heller jeg mot at det meste av hva han sier kan gagne klubben på lang sikt.
På kort sikt er det motsatt, men det bør nok tolereres.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

"We are now so far away from Rangnick’s first press conference. He had little say in the appointment of Erik ten Hag, no say in moving on United’s two leading scouts. He’s a peripheral figure and has been since the first month. Yesterday, before United’s season is over, he was announced as Austria’s new manager."


Så er jo spørsmålet hvor mye innflytelse Rangnick egentlig har? Jeg vet ikke, men hvis vi skal tro The Athletic så er det kanskje noe begrenset. Sitatet er fra en artikkel av Andy Mitten og det gir vel inntrykk av en midlertidig manager som er litt ute i kulden.

Hva som er riktig vet selvsagt ikke jeg, Mitten og hans kilder kan selvsagt ta feil, men inntrykket fra artikkelen er at hans innflytelse er begrenset. Så kan det selvsagt være at klubben har tatt til seg mye av det Rangnick har sagt de siste månedene og erkjent at han har rett om hvor skoene trykker. Hvem vet, men de med tilgang kan jo lese artikkelen, legge det i kurven med alt annet som er sagt/skrevet, og gjøre opp sin egen mening.

Jeg vil tro at det kommer flere saker om dette etter hvert.
post liked by: Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Cola2 wrote: 09 May 2022, 03:25
Ryder wrote: 08 May 2022, 13:08

Med den "regelen" hadde vi jo vært stuck med Rangnick i fire og et halvt år til? Virker ikke som det er det du ønsker?

Jeg er enig i at man som hovedregel bør gi managere tid. Men noen ganger passer ikke vedkommende, noen ganger er vedkommende ikke god nok, noen ganger klarer vedkommende å irritere på seg hele resten av klubben. Noen ganger vil resultater og stemning bli så dårlig at det ikke går lenger.
RR ble ansatt som interim manager ut sesongen,
Se hva jeg svarte @messilingard så jeg slipper å skrive alt på nytt
Nei, jeg vil IKKE ha RR, la han flytte til Østerrike.
Og du mener at det bare er managerens feil hvis ikke spillerne jobber for drakta.
Du skriver "noen ganger klarer vedkommende å irritere på seg hele resten av klubben". Kan du gi meg ett eksempel på dette fra OGS tiden?
Det jeg har fått lest i dag er om vi havner på 6. pl neste år med den Haag så er det godkjent.
Men hvis spillere/trenere uttaler seg negativt på klubbens vegne, er det ikke noe vi kan tolerere.
Bøter, settes ned på U-23 eller avslutter kontrakten der og da

Men jeg er bare en gammel stats ansatt som har jobbet i 44 år, og 2/3 med ledelse
Og før det jobbet privat i 6 får i privat sektor også, med ledelse der også
Jeg har ikke nevnt Solskjær. Skjønner at du mener at han ikke burde fått sparken, men tolket det dithen at denne regelen skulle gjelde alle og ikke bare Solskjær.

Jeg har vært noen år i arbeidslivet selv. Noen ledere jeg har jobbet med kunne godt fått mer tid, men jeg har også jobbet under ledere som aldri burde fått jobben i utgangspunktet, som aldri forsto kulturen og aldri bidro med noe positivt og som var destruktive for miljøet samtidig som de ikke bidro til utvikling og prestasjoner. Der alle ble sjeleglade og begynte å prestere bedre så snart vedkommende sluttet. Hadde hen sittet i fem år i stedet for to, hadde det vært katastrofalt.

Det er forskjell på ledere også. Noen ser langt fram i tid, andre kun til bunnlinja i inneværende år. Ikke alle fokuserer på utvikling av ansatte og miljø, men kun på å oppfylle kortsiktige resultatmål. Noen er flinke med mennesker men faglig svake, med andre er det omvendt.

Nei, det er ikke bare lederens feil dersom de ansatte nekter/ikke klarer å gjøre jobben sin eller sykefraværet er skyhøyt. Men jeg ville tatt det som et tegn på at ting ikke er som de skal på den arbeidsplassen, og ikke automatisk gått ut fra at det går seg til av seg selv bare lederen får sitte i to år til. Det betyr selvsagt ikke at lederen trenger å ha skylda alene, eller at man ikke trenger å se på andre faktorer samtidig.

Jeg har også opplevd å ha konsulenter i bedriften, som har hatt som oppgave å omorganisere (eller nedbemanne). De folkene er sjelden/aldri populære, de anses som outsidere som ikke skjønner noen ting. Men av og til (ikke alltid!) viser det seg at endringene var nødvendige og til det bedre, og antagelig ikke noe man ville klart å se internt.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Jan Anders wrote: 09 May 2022, 07:47
"We are now so far away from Rangnick’s first press conference. He had little say in the appointment of Erik ten Hag, no say in moving on United’s two leading scouts. He’s a peripheral figure and has been since the first month. Yesterday, before United’s season is over, he was announced as Austria’s new manager."


Så er jo spørsmålet hvor mye innflytelse Rangnick egentlig har? Jeg vet ikke, men hvis vi skal tro The Athletic så er det kanskje noe begrenset. Sitatet er fra en artikkel av Andy Mitten og det gir vel inntrykk av en midlertidig manager som er litt ute i kulden.

Hva som er riktig vet selvsagt ikke jeg, Mitten og hans kilder kan selvsagt ta feil, men inntrykket fra artikkelen er at hans innflytelse er begrenset. Så kan det selvsagt være at klubben har tatt til seg mye av det Rangnick har sagt de siste månedene og erkjent at han har rett om hvor skoene trykker. Hvem vet, men de med tilgang kan jo lese artikkelen, legge det i kurven med alt annet som er sagt/skrevet, og gjøre opp sin egen mening.

Jeg vil tro at det kommer flere saker om dette etter hvert.
Får ikke lest artikkelen, men takk for sitatet. Har hørt slikt fra Mitten en stund, samtidig som han er veldig kritisk til ham. Synes det siste er litt merkelig, men det er jo min mening. Noe av det som gjør meg litt bekymret er slike utsagn fra bl.a. Mitten, om at Rangnick har blitt marginalisert nesten helt fra starten av, og at han ikke visste hvor ille situasjonen var før han kom til klubben. Samlet sett gir det et dystert framtidsbilde. Altså at klubben enda ikke tar til seg kritikken og forstår hva som må til. Da er vi seriøst ille ute, og ETH går til løvens hule. Som du sier så får vi sikkert vite en god del mer når hans periode som manager er over til sommeren. Jeg frykter det blir flere dårlige nyheter, spillere som lekker ditt og datt om hvor fælt dette har vært, og hvor lite innflytelse Rangnick har hatt på planlegging og annet. Og dermed at kritikken i diverse pressekonferanser var et desperat forsøk på å nå inn til klubben.

Vi får se hva som skjer, men jeg blir som sagt bekymret når jeg leser slikt. Håpet er at Rangnick + Murtough er i førersetet og det skjer alvorlige endringer framover. Det trenger vi. Skal spillerne nå spise opp og spytte ut Rangnick, og så sette tennene i ten Hag også, uten støtte fra klubben, da vet ikke jeg om jeg orker den her dansen lenger. Kanskje det blir det siste kinesiske kuttet og det er på tide å gi opp inntil Glazers selger og det KANSKJE er håp om å redde klubben.

Slik har det blitt å være United-supporter nå. Man går fra håp til oppgitthet om hverandre nesten hver dag :(
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote:09 May 2022, 06:49 Er nok mer sår på at gode prestasjoner av klubb og/eller spillere snakkes ned.
Jeg tror feks ikke at vår 19/20 og 20/21 sesong skyldes tilfeldigheter og Fernandes.
Tror det skyldes godt arbeid fra flere i klubben.
Æres dem som æres bør.
Slikt synes jeg også er veldig trist å lese, altså "over the top" kritikk selv når klubben gjør det bra. Kjenner blodet koker når jeg leser knokkeldragere fra redcafe (og andre steder) omtale Solskjær og perioden hans som laughable, clown, clueless, fraud, at klubben sliter nå pga Solskjær og "his players", osv osv osv. Derfor jeg halvveis spøker med at hvis det regner i Manchester, så er det Solskjærs feil. ALT er hans skyld ifølge visse folk der i gården. Jeg synes slikt blir ekstremt urettferdig når vi faktisk gjorde det veldig godt i deler av hans periode, og fikk en 2. og 3. plass i ligaen, finale i EL, pluss mange andre "nesten-titler. Og ikke minst det arbeidet han begynte med "behind the scenes". Men neida, nå skal United DNA, cultural reboot og lignende fraser bli ledd av.

Våre (online) fans må være de mest giftige i verden. Trist.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

For å være helt ærlig, tror jeg Rangnick vil få ganske lite å si framover - noen "sportsdirektør light" blir han nok ikke. Først og fremst pga Østerrike-jobben, men også den katastrofale sesongavslutningen vil gjøre det enkelt å sette ham litt på sidelinja.

Trenger ikke å være noen katastrofe, det viktigste blir "helgeseminaret" han forhåpentligvis tar med Murtough og Ten Hag ved overtakelsen. Så kan gjerne noen andre gjennomføre endringene, jeg håper bare meningene hans blir tillagt betydelig vekt i så måte. Trenger ikke å sette sin fot på Old Trafford mer så lenge Murtough har åpen linje og fortsatt er villig til å lytte til råd.

Jeg tror klubben er på gli når det gjelder omstrukturering og rekruttering utenfor banen. Når det gjelder spillere, er det jo som gjentatt til det kjedsommelige, viktigst at RR klarer å peke ut hvem som holder oss tilbake sportslig og miljømessig, og hvem som er i stand til å være med videre.
post liked by: Pangaea
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

Regner med de fleste av oss 20+ faste brukere her er United.no medlemmer.
(Sett en eller to som har skrevet at de ikke er.
Linker til + saken i dag, da de fleste nok har innlogging til å lese).
https://www.united.no/kommentarer/mange ... -han-ikke/
Og har lest hva Andy Mitten skriver.
Selv har jeg stor respekt for Mitten.
Og har mistenkt at Rangnick får litt vel mye kred for all negativitet han deler ut i øst og vest til de fleste i klubben.
Mitten mener RR omtrent ikke har bidratt med noe.

Så tar jeg høyde for at Mitten er som de fleste av oss, ikke alltid helt objektiv.
Vi har våre sympatier og antipatier.
Det er også mulig at Mittens kilde ikke er så glad i Rangnick.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.
Som ren manager har Rangnick falt fullstendig igjennom.
Vi er vel dumpekanditat ser man på de siste 10.

Alt han deler ut av kritikk til spillerne kan ha noe for seg mtp å hjelpe klubben på sikt.
post liked by: Cola2, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Tja Mitten har vel åpenbart kilder inn til klubben. Hvor gode de kan sikkert diskuteres, syntes han hadde større tilgang på inside-info før. Jeg tror også at Mitten har sine "allierte" i stallen og at han prater deres sak. Greit å påpeke at dette er kun spekulasjon fra min side. Det er likevel hva jeg mistenker er tilfelle her.

Rangnick har vært en forferdelig trener. Men jeg liker kommunikasjonen hans i media. Jeg tror mange av spillerene har sluppet vel billig unna de siste årene og da er greit for min del at Rangnick har holdt de ansvarlig uttad. Dette blir kanskje litt "divide & conquer" hvor Rangnick først splitter garderoben og ten Hag kan bli en samlende kraft senere. Selv om at Mitten hevder noe annet så tror jeg fortsatt at Rangnick kan ha hatt innflytelse på Murtough/Fletcher selv om at han ikke har sittet i forhandlinger med ten Hag eller er med på møter om spillerlogistikk.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 402

Nei, hva skal man tro? Opplys meg gjerne, mye jeg kan ha gått glipp av, men jeg ikke sett noen gode kilder skrive at Rangnick har hatt noe med ny manager, speidere som forsvinner osv å gjøre i noen stor grad.
Det virker som om det bare er noe en del antar. Men som sagt, gi meg en god kilde så endrer jeg gjerne mening.

Når det gjelder Andy Mitten så anklages han inne på United.no for å være et frivilling/ufrivillig og ukritisk talerør for ledelsen i klubben.
Selvsagt mulig, men slik jeg kjenner Andy så tror jeg ingenting på det. Han har sikkert flere kilder på dette og at han har lagt fra seg all kritisk sans tror jeg ikke noe på. Enkelt og greit. Selvsagt har han som alle andre sine små og store slagsider. Sånn er det med oss alle.

Så er det sikkert flere sannheter her. Er nok ikke det siste vi hører om dette.

Andy Mitten er også kritisk til både spillere og ledere så det er ikke slik at noen slipper unna her.

Så erkjenner jeg gjerne at mitt positive syn på Andy Mitten er farget av at jeg kjenner han fra min tid i England. Der har dere min slagside:-)
post liked by: Buchan, Pink Final, Cola2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8257

Eg håpar Mitten tar feil her. Om klubben tilsette ein lite karismatisk tysk klubbyggar berre for å trene førstelaget og å få dei inn i topp fire, vert eg nesten sjokkert. Det hadde vore fleire dusin betre quick-fix-managerar tilgjengelige som kunne ha motivert og løfta spelarane i ein kort periode. Legg til at nemnde klubbyggar står for ein svært krevjande spelestil som troppen ikkje er vande med, så vert mysteriet endå større.

Det er ikkje moro å sjå at heile laget trykte på sjølvdestruksjonsknappen på slutten av sesongen, men eg meiner bestemt at det er spelarane og ikkje Rangnick som er hovudårsaka til dette.
post liked by: Pink Final, Ryder, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply