Ralf Rangnick

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det som antydes er jo at Rangnick ikke har fått lov til å påvirke f.eks managerjakten, at han tvert imot har fått beskjed om å prioritere neste kamp. Ikke at han ikke har hatt meninger eller ikke vært villig til å bidra.

Men enig i at det i så fall var et merkelig valg å ansette ham. Og mer og mer merkelig etter hvert som det svikter på banen. Der har han manglende track record, mens man skal lete lenge etter en mer rutinert klubbygger. Om de oppdaget at han sviktet «på feltet», burde han fått desto mer å gjøre på kontoret.

Men det meste som kommer fram om dagen tyder på at han vil få minimalt å si framover. Så vil vi vel aldri helt få vite hvor mye av en eventuell snuoperasjon han kan takkes for, eller om mer eller mindre alt er Murtoughs verk…
post liked by: Pink Final, Cola2, Pwint
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Om Mitten og/eller kilden(e) hans har rett eller ei er ikke godt å si.
Jeg heller mot at Rangnick får mer kred enn han har fortjent dette halvåret.
Selv om han virker som en fin fyr så snakker han veldig mye om andre mennesker i media, og han snakker dem ned.
På generelt grunnlag svært lite tiltalende.

Når det gjelder klubbledelsen i Mufc undrer det meg ikke et sekund om han ble ansatt mtp å skulle fikse førstelaget først og fremst.
Kan virke slik.

Hva angår sportsdirektør jobben i Red Bull konsernet var det meste timet og tilrettelagt som Egon Olsen ville sagt.
Det fratar ikke Rangnick noe som helst.
Han gjorde en strålende jobb der.
Det jeg mener er at han fikk frie tøyler til å bygge opp noe solid.
Vi vet at Mufc er noe helt annet.
En fallen storhet med en ledelse som ikke har vist særlig vilje til å ville bygge opp Mufc (Ref bl.a hvordan både Old Trafford og Carrington forfaller).
Rangnick har ikke fått frie tøyler i Mufc, han har vel knapt fått holde i tøylene.

Det han har bidratt med på godt og vondt er å fortelle hvordan ståa er.
Og det kan være bra på sikt.
Hvis det bidrar til at neste manager får mer makt enn spillerne.

Gleder meg uansett til å få inn en MANAGER igjen i ten Hag,
Så håper jeg John Murtough holder mål som fotball direktør.
Det er en mye vanskeligere jobb i Mufc enn tilsvarende i Red Bull konsernet.
post liked by: Cola2, Pancho P, Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

@Pink Final. Eg skal ikkje legge skjul på at eg har vore pro-Ralf heilt sidan han kom inn dørene. Då Ole Gunnar fekk sparken tenkte eg at det United trengte var ein trenar som var taktisk eminent i tillegg til at han hadde eit krystallklart syn på korleis fotball skulle spelast. Den mest effektive fotballen no er prega av høg intensitet, aggressivt press og raske overgangar, ein stil Rangnick er hovudeksponent for.

Vi var mange som spekulerte i om treningane under Solskjær & co hadde vore for dårlege eller som sette spørsmålsteikn ved nordmannen sin utvikling av spelestil og mønster. Eg hadde håp om at Rangnick skulle heve standarden kraftig og at han skulle klare å implementere ein meir moderne spelestil med høgare intensitet (noko Solskjær også sa at han ville innføre) relativt kjapt. Men bortsett frå ein halvtime i den første kampen har vi sett lite av gegenpresset og aggressiviteten som er Rangnick-fotballen sine kjenneteikn.

Spørsmålet mitt er då om Murtough og Fletcher har vore så naive at dei har tilsett Ralfen som midlertidig manager for å prøve å få umiddelbare resultat med litt meir "gravid" gegenpress. Og med ein gong dei har sett at dette ikkje fungerer har dei tatt frå tyskaren all myndighet både med tanke på notida (signeringar) og framtida (val av ny manager, framtidig strategi osv.).

Eg vel å tru at Rangnick si hovudrolle skulle vere som tilretteleggar for den neste manageren. Vi kan diskutere i det vide og breie om han har lukkast med dette, men eg meiner at Ralfen har fått ein del grums fram i dagen som ein "feel-good" interim manager ikkje hadde turt å tatt i.

Eg veit at det er vondt å sjå at klubben sin skittentøyvask blir tatt i full offentligheit. Og eg er einig i at det er langt frå måten Busby, Ferguson og Solskjær ville ha løyst det på. Likevel har eg ei kjensle av at det er svært mykje som er feil i dagens spelargruppe og at det ikkje kan løysast internt. Eg trur heller ikkje at Rangnick hadde sagt det han har gjort om ikkje klubben var informert om det på forhånd. Då hadde det vore lett å kaste han på dør med påskot av at han ikkje hadde levert gode nok resultat.
post liked by: Pink Final, Ryder, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Pink Final wrote: 20 May 2022, 05:52 Gleder meg uansett til å få inn en MANAGER igjen i ten Hag,
Så håper jeg John Murtough holder mål som fotball direktør.
Det er en mye vanskeligere jobb i Mufc enn tilsvarende i Red Bull konsernet.
Det er i alle fall en vanskeligere jobb dersom man ikke får anledning til å gjøre den, eller i det hele tatt starte på den. RB-suksessen skyldes jo at han har fått bygge klubb fra A til Å, på mikronivå, over tid. Den luksusen er det bare å innse at han aldri ville få i United (med mindre han faktisk ble ansatt som sportsdirektør), det var likevel lov å håpe at han skulle få komme med noen impulser som tjener klubben på sikt. Det tror jeg også han har gjort, tross alt, og jeg regner fortsatt med at ETH vil ønske seg en laaang prat med RR.

Synes det var en god artikkel fra Mitten, som klarer å se begge sider av saken. Synes ikke den er spesielt negativ mot Rangnick, egentlig - den sier vel like mye at han er blitt så å si vingeklippet fra nyttår av.

Det er lett å fordømme det fotballmessige som har skjedd de siste månedene. Men lenge så det faktisk mer strukturert og solid ut under RR, før det falt utfor stupet etter CL-exiten. Hvorfor det skjedde kan vi bare spekulere i, var det RR som gav opp prosjektet eller spillerne?
Men alvorlig talt - når vi ser kamper om dagen med PL-lag som ikke har noen ting å spille for, men likevel viser en helt annen innsats og innstilling enn våre 11, må det stilles alvorlige spørsmålstegn ved om holdningene er forenlig med toppidrett. Jeg mener seriøst at selv et lag med meg på trenerbenken burde unngått å tape 0-4 for Brighton. Spillere på dette nivået skal være konkurransedyktige selv med manglende/svake instrukser, de er ikke roboter som detaljstyres fra linja men spillere på presumptivt høyt nivå som er i stand til å tenke og ta vurderinger og ansvar selv.
post liked by: Pancho P, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

En fair advarsel før innlegget, jeg spekulerer noe her. Jeg har åpenbart ingen bevis, eller kilder i klubben. Jeg kjenner ikke Andy Mitten, eneste meningen jeg har om han er at jeg syntes han har tapt seg de siste årene.

Den som sto bak ansettelsen av Rangnick var i stor grad Murtough, i alle fall fra hva jeg har lest. Også er alle enige i at det har vært elendig sportslig, men Rangnick har fortsatt hatt muligheten til å analysere klubben fra innsiden. Og selv om at han ikke har tatt noen avgjørelser for klubben, så er det fortsatt mulig at han har hatt innflytelse i de prosessene som klubben har satt i gang. Jeg betviler sterkt at Mitten har mikrofoner og skjulte kameraer på bakrommet og vet 100% hva som har blitt sagt og ikke sagt. Når Mitten siterer Nicky Butt «United kan ikke fortsette med å ha midlertidige managere eller folk som lærer mens de gjør jobben i maktposisjoner i klubben. De trenger folk som har vært der, sett det og gjort det», så gjør han det utelukkende for å spre usikkerhet rundt ten Hag. Hva jeg tror skjer her er at Mitten har hatt sine kontakter blant klubbens gamle helter og ansatte, som Class of 92 og de gamle speiderne. Dette er en gruppe som nå begynner å miste innflytelse og makt i klubben. Det kan i så fall forklare hvorfor Mitten har mistet den posisjonen hvor han hadde veldig god informasjon tidligere, nå "breaker" vel Andy Mitten så godt som ingenting i klubben lenger. Spesielt etter at Arnold tok over så har makten til Murtough økt betraktelig og det virker som om at det skjer ting på bakrommene på Carrington, Mayfair eller Amsterdam for den saks skyld. For min del så blir Mitten en del av denne gamle kulturen som nå er på god vei ut av klubben. Spør du meg så bør Mitten nå heller fokusere på å støtte klubben fremover og stelle seg bak ten Hag. I stedet for så skal han kvesse blyanten og gå etter ten Hag før han i det hele tatt har startet. Det blir vanskelig å se noe annet enn at han fungerer som et talerør for noen i klubben som sitter på feil side av gjerdet.

For min egen del så liker jeg at klubben nå begynner å se nye veier. Disse gamle gutta som har vært med på nedturen bør ikke få være en gratispassasjer på oppturen heller. Så er det klart at det er mange brikker som må på plass før man konkludere med det ene eller det andre. Hvorvidt Rangnick har pratet med Murtough eller ikke vet jeg ikke, han har i alle fall vært en katastrofe sportslig. Samtidig så har kommunikasjonen hans i media vært 100% korrekt og nødvendig i mine øyne når ting likevel har gått til helvete. At han holder spillerne ansvarlig og retter fokuset mot en gruppe som har sluppet alt for billig unna er bra i mine øyne. Mesteparten av kritikken har kommet i etterkant av at sesongen har vært over rent praktisk. At det blir dårlige prestasjoner de siste kampene får vi heller tåle. Om vi spiller EL eller ConfL neste sesong spiller i all hovedsak liten rolle.
post liked by: Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote:19 May 2022, 19:45 Regner med de fleste av oss 20+ faste brukere her er United.no medlemmer.
(Sett en eller to som har skrevet at de ikke er.
Linker til + saken i dag, da de fleste nok har innlogging til å lese).
https://www.united.no/kommentarer/mange ... -han-ikke/
Jeg er faktisk ikke medlem akkurat nå så får ikke lest saken, men tror en del ble sitert på redcafe så jeg fikk med meg grøvsteparten der. Egentlig ikke noe nytt Mitten kommer med uansett, han har vært merkelig negativ innstilt til Rangnick egentlig fra dag 1. Rart synes jeg, men som du sier så har alle journalister også sine subjektive meninger, og det kommer godt fram i det som skrives. Likevel, om det stemmer som Mitten sier, så stemmer det egentlig overens med det Dag Langerød også har sagt. Nemlig at Rangnick ble ganske isolert i United etter bare noen uker i jobben, og med spillere som har lagt ned verktøyet, så blir det dermed vanskelig å skylde på Rangnick for den dårlige sesongen (Dag sa det omtrent slik om jeg husker riktig). Det kan i så fall også bety at mine tidlige spekulasjoner om at Rangnick kanskje ikke ville fortsette i United er mer eller mindre korrekt. Vi får se hva som skjer, men det ligger vel an til at den konsulentjobben ikke akkurat blir særlig sentral for det som vil skje i United framover. Da burde han heller fått kontor på Old Trafford og jobbet i tospann med Murtough på den sportslige siden med klubb-bygging -- som er der Rangnick er best.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

https://theathletic.com/3326843/2022/05 ... ed_article

Langlesing fra Laurie Whitwell om RR-tiden fra innsiden. Veldig bra, veldig mye som ikke har vært kjent tidligere.

Nok av ammunisjon både for dem som er pro- og anti-RR - men hovedinntrykket er et slags kaos fra dag én, og der skylda kan fordeles noenlunde jevnt fra spillere opp til toppen.

Har ikke tid til å poste utdrag i kveld, men gjør det i morgen om ikke noen andre tar jobben…
post liked by: messilingard, Pink Final, Pangaea, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Leste den artikkelen selv. Kort oppsummert: Kaos!

Er som @Ryder sier vanskelig å skulle skylde på en spesiell. Rangnick har gjort noen dårlige valg, men har samtidig blitt nærmest sabotert av spillerstallen. Ikke har Rangnick fått særlig støtte fra Murtough/Fletcher samt andre beslutningstakere, men det kan jeg til en viss grad forstå. Jeg hadde heller ikke gitt kredittkortet til en vikar jeg ikke stolte på.

Det jeg anser for å være positivt er at ten Hag har en solid jobb foran seg, men han har samtidig muligheten til å samle en tropp som er ekstremt splittet. Huset er allerede ferdig rivd, en halv startellever forsvinner og ten Hag kan starte med relativt blanke ark. Nå må klubben og supporterne stå bak ten Hag, ellers er vi sjanseløse.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det er mye å ta tak i. Kan plukke ut noen ting som jeg syntes har vært interessant.
The Athletic wrote:Rangnick asked internally why United had not planned for the expected departure of Nemanja Matic by signing a defensive midfielder ahead of time. He questioned why in summer 2020 some £90 million had been spent on Amad, Facundo Pellistri and Donny van de Beek rather than a guaranteed first-team starter. He wondered why various players had been given lucrative contracts and was told the deals were reward for playing well.

Fletcher referred to “upstairs” and ultimately, it was a strategy implemented by Woodward and Judge, endorsed by Joel Glazer, to protect book value.
Det avsnittet her forklarer vel mye om hva som har vært galt med klubben siden Ferguson og Gill ga seg. Forhåpentligvis så forstår Arnold at klubbens finansielle situasjon blir drevet frem av sportslig prestasjon, og ikke av bokført verdi.
The Athletic wrote:Some at Carrington felt Rangnick became more focussed on the wider landscape of United than results on the pitch, although building club structure is how he has made his name. Club staff tried to steer him to focusing on coaching but, having worked as both a sporting director and manager, he felt the tasks required of each role could not be as neatly separated.
Dette er en forklaring som i alle fall jeg kjøper. Med tanke på hvor dårlige vi har sett ut rent taktisk så er det en forklaring at det ikke har blitt brukt tid på nettopp dette fra Rangnick sin side. Så bør det sies at jobben som trener faktisk innebærer å jobbe med struktur på banen fremfor i klubben.
The Athletic wrote:Rangnick has urged Murtough to act quickly in the market for Ten Hag, and smart, efficient recruitment is the primary aspect to the club getting back in the mix to win the Premier League title. Rangnick will doubtless speak to his successor, just as Solskjaer did with him.
Dette er et direkte motbevis fra hva Andy Mittens skrev for united.no. Jeg tror denne versjonen stemmer, det gir rett og slett ikke mening at Rangnick ikke har pratet med Murtough om veien videre.
post liked by: Pancho P, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 595

"Rangnick asked internally why United had not planned for the expected departure of Nemanja Matic by signing a defensive midfielder ahead of time. He questioned why in summer 2020 some £90 million had been spent on Amad, Facundo Pellistri and Donny van de Beek rather than a guaranteed first-team starter. He wondered why various players had been given lucrative contracts and was told the deals were reward for playing well.

Fletcher referred to “upstairs” and ultimately, it was a strategy implemented by Woodward and Judge, endorsed by Joel Glazer, to protect book value."

Wow. Bare... wow. Forklarer alt jeg har lurt på.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Kornetka gained Rangnick’s attention in 2006 by pioneering video analysis in Europe, going on to impress Pep Guardiola at Bayern Munich.
Må bare få presisere igjen, at Drillo drev med videoanalyse på 1990-tallet. Han ble latterliggjort for det, kalt den "gale professoren" osv, men realiteten er at han var veldig tidlig ute med en så profesjonell og analytisk tilnærming. Nå gjør alle det.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote:22 May 2022, 23:18 Fletcher referred to “upstairs” and ultimately, it was a strategy implemented by Woodward and Judge, endorsed by Joel Glazer, to protect book value."
Denne biten er velkjent fra før, men likevel en totalt sjokkerende tilnærming. Og når de snakker om book value, så kan vi godt oversette det til stock value. Men det handler sikkert minst like mye om å ha en kunstig verdi på klubben (til en viss grad) for å sikre bedre betingelser på de sinnsyke lånene. Uansett, slike ting viser hvor ekstremt inkompetente personer som Woodward, Judge og selvsagt Glazers selv er. Og det gir også støtte til van Gaals ganske nylige uttalelser -- selv om heldigvis det virker som vi er på en bedre vei nå med mer makt til det sportslige apparatet med Murtough i spissen.

Det blir skikkelig spennende å se hva som skjer i løpet av sommeren, det vil gi oss en god pekepinn på om klubben har lært noe eller ikke. Nå har vi fått inn en ekstremt god manager, men for at han skal bli en suksess så må han gis støtte i markedet. Nesten hele stallen må skiftes ut i løpet av 18-24 mnd, og da kan vi ikke kuke rundt siste uka i juli, og krangle om pundsedler her og der. Vi må bygge for framtiden, kjøpe rett type spillere, ikke bare store navn, og kjøpe yngre spillere enn vi har gjort. Samt at de yngre spillerne bør være litt mer klar for førstelaget vårt enn typen Diallo og Pellistri. Synes spesielt Pellistri var en veldig rar signering.

Hvis ikke ten Hag heller får nødvendig støtte, og vi begynner å fokusere på det sportslige heller enn det kommersielle framover, så gir jeg kanskje bare opp hele opplegget. Manchester United er siste og eneste grunn til at jeg fortsatt følger med på fotball.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Etter dagens artikkel på United.no får jeg bare mer følelsen av at dette er en fullstendig utdatert manager.
Og helt elendig på man management om man skal tro alt som kommer fram.
Uttalelsene hans i media..jeg synes han får alt for mye kred.
På langt nær bare spillerne som ikke har gitt alt.

Jeg tror som nevnt mange ganger at troppen vår er ganske talentfull.
Vi trenger ikke bytte 8-10 mann.
Det vi trenger mest er samhold og et spillesystem spillerne tror på.
post liked by: offside, Belfastboy, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Hvis vi skal synse litt basert på det som skrives, samtidig som man trekker fra en spiseskje salt eller to, kan det se ut som om blandingen utdatert manager, lite tydelig ledelse(mange på vei ut på dette tidspunktet), og for mange store egoer i spillergruppa har vært en dårlig miks. Ikke mange som kommer fra dette med noe ære i behold basert på det som skrives.

Så tar jeg mine vanlige forbehold når det gjelder britisk presse, men summen ser virkelig ikke bra ut for å si det pent...
post liked by: Pink Final, Ryder, Belfastboy, Pancho P
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 24 May 2022, 08:56 Etter dagens artikkel på United.no får jeg bare mer følelsen av at dette er en fullstendig utdatert manager.
Og helt elendig på man management om man skal tro alt som kommer fram.
Uttalelsene hans i media..jeg synes han får alt for mye kred.
På langt nær bare spillerne som ikke har gitt alt.

Jeg tror som nevnt mange ganger at troppen vår er ganske talentfull.
Vi trenger ikke bytte 8-10 mann.
Det vi trenger mest er samhold og et spillesystem spillerne tror på.
Du sier noe der, men samtidig så sleit også Solskjær med resultatene.
Noe skjedde over natten, vi kom på 2 plass til å ha den dårligste sesongen noen sinne i PL. Var vel poengmessig dårligere enn med Moyes.

United har nok problemer som klubb. Her er det en del ting som må tas tak i, men jeg støtter at det trengs samhold og noe spillerne tror på.
Last edited by offside on 24 May 2022, 10:00, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Ja vi må alltid ta forbehold med moderne presse.
De tar ikke fem øre for å lyve.

Men om dette stemmer er det ille.
Selvsagt for spillerne.
De har jo fått passet sitt påskrevet til de grader allerede.
Men omtrent like ille for ledelsen.

Jeg stusser like mye hver gang noen geni erklæres FØR de blir ansatt (lite til ingenting her)
Var jo ikke måte på hvor mange spillere som ikke ville få spille når Ralf skulle endre alt.
Og vi fikk inn en manager som kunne fotball.

Jeg tror Solskjær hadde nådd taket sitt taktisk.
Men totalt sett må han da være en mye bedre manager enn Rangnick.
Ikke minst i måten å behandle spillerne på.

Har trua på ten Hag faglig.
Men avventer å ‘garantere’ at han får skikk på oss.
Jeg vil først se hvordan han takler å jobbe i Manchester United.
Et hinsides press både utenfra og innenfra virker det som.
post liked by: offside, Belfastboy, Cola2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ut fra det som skrives må vi vel kalle det siste halvåret som en "perfect shitstorm", der alle ting som kunne gå feil gikk feil:
  • Rangnick: Hadde prinsippene og teoriene, men verken de menneskelige egenskapene, den taktiske fleksibiliteten eller rammene for å lykkes. Statusen som midlertidig gjorde at han ikke kunne få trenerapparatet han ønsket, og han kunne heller ikke være sta og konsekvent på taktikk og stil ettersom målet var kortsiktig. Kortsiktigheten gjorde også at han måtte ta med spillerne på råd, og det ga dem altfor mye makt i forhold til ham. Viste store svakheter i kampledelse (noe "fjernstyringshistorien" forteller alt om).
  • Klubben: Klarte ikke å vise McKenna og Carrick nok oppmerksomhet og takknemlighet til at de ønsket å fortsette. Klarte ikke å gi RR teamet han ønsket seg. Ønsket ikke å forsterke i januar. Uklare instrukser overfor RR om det var prestasjoner på banen eller langsiktig klubb-bygging de ønsket fra ham. I praksis vingeklipping og nok et eksempel på elendig langtidsplanlegging. Lot Ronaldo bestemme hvem som kunne bli ny manager.
  • Spillergruppa: Råtten til beinet. Baksnakking/mobbing av trenere og lagkamerater, klikkdannelser, misunnelse, sladring, ansvarsfraskrivelse, ordrenekt - lista er eviglang.
Så denne sesongen er bare å skrote. Tar ikke det så tungt, så lenge det trekkes lærdom av ALT dette. Så lenge klubben skjønner at den må gi manageren arbeidsforhold som gjør det mulig å lykkes, så lenge manageren tar styring og setter krav til alle både over og under seg - og så lenge spillerne tar seg kraftig sammen og de største synderne kastes på dør.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 24 May 2022, 09:14 Har trua på ten Hag faglig.
Men avventer å ‘garantere’ at han får skikk på oss.
Jeg vil først se hvordan han takler å jobbe i Manchester United.
Et hinsides press både utenfra og innenfra virker det som.
I går var det en engelsk avis som hadde hyret en "kroppsspråk-ekspert" som kritiserte ETH for måten han framsto på pressekonferansen.
Der har du nivået han må lære seg å leve med uten å bli sprø. Ingen liten oppgave...
post liked by: Belfastboy, Pangaea, Mr H, Cola2, Pancho P, Pink Final
Post Reply