Ralf Rangnick

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 477

Jeg leste en plass at han skulle være konsulent 6 timer i uken.
Som klubb bygger tror jeg RR er veldig god, men som manager syns jeg ikke det.
på de tre kampene mot god motstand klarte Carrick mer som midlertidig manager en RR har klart mot god motstand.
Håper han har en god dialog med Ten Haag og oppover i systemet, men vi klarer ikke og få inn 10 nye og få ut tilsvarende , selv om mange er på utgående kontrakt.
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

PWD A Devil for life wrote:23 Apr 2022, 14:37 Jeg leste en plass at han skulle være konsulent 6 timer i uken.
MEN skrev, for et par uker siden, 6 dager i mnd.

Forhåpentligvis er tallet 6 riktig, men at det kanskje er snakk om pr. dag...
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Personlig hadde jeg foretrukket 6 dager i uka :P

Deleted User 595

Som de sier: 24/6 😉
post liked by: Pangaea

Deleted User 430

Tenker at mannen har bikket 60, @Pangaea, så om han skal holde ut i 2 år med det virrvarret som er i klubben så holder det med 6-timers arbeidsdag😂
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Så man skal ikke jobbe like mange timer i uka som man er gammel? :joy:

Ralf sa forresten etter kampen nå rett ut at topp fire er ute av sikte. Ble spurt om det selvsagt, men godt å høre en manager som sier det rett ut, akkurat slik som det er. Ikke tullball om "bla bla, det er fire kamper igjen, vi skal ta en kamp av gangen, forsøke å vinne neste kamp, og så den etter det igjen".

Deleted User 430

Ikke når man ser hva han skal jobbe med 😂
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Nuke it from orbit?
https://www.united.no/nyhetsarkiv/jesse ... atastrofe/
Det handler om klikkdannelser og en ukultur der enkelte spillere i enkelte klikker skal ha snakket på én måte i pressen, men skapt usikkerhet og frykt i gruppa internt. Det skal ha blitt brukt en slags hersketeknikk. De skal bevisst ha motarbeidet manageren og managerens ønsker, også ute på treningsfeltet, foran både erfarne og unge spillerne.

United.no har flere ganger blitt fortalt at spillere ikke har ønsket å spille kamp denne sesongen.
Kast de til pokkers ut av klubben, hver en siste pi** som oppfører seg så ekstremt uprofesjonelt. Hvis noen av dem fortsatt spiller kamper, send dem på tribunen. VERTFALL nå når topp fire er ute. Som jeg sa halvveis (?) på spøk i matchtråden. Spill heller Phelan. Men ungdommen er å foretrekke ;)

Videre lurer jeg seriøst på hvem dette er, og skulle ærlig talt ønske at det kom ut i media. Hvorfor beskytte så destruktiv oppførsel? Kjenner jeg blir eitrende forbanna! :angry:
post liked by: Ryder, Pink Final

Deleted User 430

Herlig oppfølgning av redaksjonen der;

Det handler om klikkdannelser og en ukultur der enkelte spillere i enkelte klikker skal ha snakket på én måte i pressen, men skapt usikkerhet og frykt i gruppa internt

Vi kan, med andre ord, ikke stole på noen av de som prater i dag.. Er jo ikke sånn at Lingard ikke vet at Scholes jobber i media om dagen. Nydelig suppe 👏👏
post liked by: Pangaea, Ryder, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Ble så forbanna at jeg fyrte av en mail til US-folka. Kommer vel neppe svar av noe slag, men håper det blir tatt opp videre i MBH på et eller annet vis, for dette er jo en virkelig bombe fra Scholes.

Hei

Med denne i tankene:
https://www.united.no/nyhetsarkiv/jesse ... atastrofe/

Antar at dere eller andre journalister (i UK) vet hvem dette er snakk om, eller har sterke mistanker. Hvorfor kommer ikke navnene ut? Hvorfor beskytte spillere som oppfører seg som ekstremt uprofesjonelle rasshøl? Som aktivt motarbeider klubben som betaler dem hundrevis av millioner kroner?

Merker jeg blir lyn forbanna, og ønsker hver en siste kjeft som har gjort dette til hel**** ut av klubben. Uansett hvem det er, uansett navn, uansett status, uansett viktighet.

Prøver å se fram til neste sesong, håper på en ny start med ten Hag og forhåpentligvis mange av disse rottene ute av klubben som VI elsker. Klubben, ansatte og fans fortjener langt bedre enn det her.
post liked by: Ryder
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Nå som topp 4 er umulig, håper jeg laguttaket reflekterer det RR helt sikkert vet om hvem som saboterer.
Om ikke noen sier navnene rett ut, må det være lov å håpe vi kan lese det ut fra hvem som ikke får spille mer…
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Det her kommer vel ikke akkurat som en kjempeoverraskelse. Ryktene har jo tross alt gått en stund angående nettopp dette her. Det beste er for så vidt dersom journalister nå oppgir hvem det er som lager trøbbel. Rangnick har begynt med en offentlig oppvask allerede og jeg syntes vi bør fortsette med det. Det som er positivt er at vi nå kanskje får kjeftet oss ferdig på hverandre til ten Hag kommer.
post liked by: Pink Final, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Støtter @Ryder her. La laguttaket reflektere situasjonen i klubben. Da unngår man å nevne navn, henge ut folk som Mourinho, og bare vise til "fremtiden"..
post liked by: Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Er jo som å bivåne et bilkrasj i sakte film, dette her.

Samtidig synes jeg det er noe rensende med det, en slags eksorsisme. Om vi faktisk får all dritten på bordet i løpet av ei uke eller to, tror jeg vi kommer styrket ut av det.

Nekter å tro at det ikke finnes noen form for intern- og selvjustis i garderoben. De som faktisk jobber for lønna liker nok like dårlig som oss at noen legger ned verktøyet, og de vet selv om de har gjort det de kan. For dem vil det også være en fordel å få ut de råtne eggene.
Last edited by Ryder on 24 Apr 2022, 11:30, edited 1 time in total.
post liked by: Pangaea, Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27339
Liker mottatt: 17827

Må gjenta at Rangnick tilsynelatende har skuffet.
Laget har vært litt gravide mer enn noensinne.

Nå begynner det imidlertid å bli interessant.
Med dagens sitat av Lingard fra Scholes er det helt tydelig at det er store problemer i kulissene.

Husker Rangnick fortalte alt i starten, at han hadde pratet lenge med Solskjær som hadde vært veldig åpen om spillerne.
Nå har Rangnick erfart problemer selv.
Og jeg tror han spiller kortene sine godt.
Tenker det har utkrystallisert seg hvem som sprer gift i gruppa.
Disse MÅ BORT uansett hvem.

Med opplysningene som siver ut:
Tror ikke vi kunne forvente mange endringer PÅ BANEN denne sesongen.
Det er på det som skjer UTENFOR BANEN Rangnick vil skape sitt ettermæle?

For meg blir det tydelig hva Fernandes gjorde etter Watford tapet i høst.
Da han pekte på spillerne til United fansen på Vicarage Road.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply