Kilder

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Deleted User 480

😄 Godt vi er bak skjermer, eller så villa det vel vanka juling tenker jeg. 😂
Hva kan jeg si? "Jeg var ung og trengte pengene". 😎

Jeg jobbet i det som etterhvert ble hetende "Net 2 Interaktiv". Hovedjobben var rubrikk-annonser og TV-programoversikt. Samt noe telefonavstemming og litt sport, heldigvis... Brukte vel i snitt 7 min. av arbeidsdagen på Clowns, altså. Det var en ekstern leverandør dette, så vi skrev bare lydig ned overskriftene. 🤓 At han fikk noen gyldne år på yacht ser jeg ikke bort i fra! Net 2's inntekter fra dette gikk vel inn i selskapet.

Jeg begynte der i '95 var det vel. Litt usikker på hva slags struktur de hadde på formidlingen før det. Jeg var der i ca. 3 år, og det var vel mer og mindre ville rykter som var på agendaen da. 😵💫
"Tips" leste jeg ganske fast, og hadde stor glede av jeg også @Pink Final . Visste ikke at Lars Morten Olsen hadde jobbet der.

Clowns hadde primært PL I min tid, men tok flere ligaer med hvis det skjedde noe spennende, les; noe som ga kronasjer i kassa.
post liked by: Pangaea, Pink Final, Pancho P, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Clowns, ja! Gikk med noen kroner der, må jeg innrømme. Husker han brukte laaang tid på å komme til poenget, mye «ummm» og «eehhh» og gjentagelser. Jo lengre tid vi holdt ut, jo mer penger til sørlendingen. Litt som mange nettartikler i dag, de begraver poenget helt til slutt for å dra opp lesetiden (som igjen gir inntekter osv).
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

Han var nok helt klart "en smule" sleip, ja. Som ungdom og unge voksne gikk vel noen og enhver i fella den gangen. Det var jo veldig dyrt med telefoni generelt. Tror nok det var noen foreldre og ungdommer som fikk litt bakoversveis når regninga kom. Noen av prisene den gang ville vi sett på som ublu selv i dag.

Det var jo rett nok kynisk å tvære ut tida for lytteren, og skvise penger ut av folk på den måten.
post liked by: Pink Final, Pancho P
Post Reply