Jeg vet ikke, men jeg tror sterkt at spillere som kunne tenkt seg å komme til oss, ikke gjør det p.g.a Mourinho. De vil spille mer vågalt og satse på egne ferdigheter, ikke tilpasse seg enhver motstander om det er Juventus eller West Ham...jeg så også for meg et United med lynhurtige kontringer under Mourinho, det var det eneste positive jeg så med den ansettelsen.
Men sannheten er jo at det er City, Liverpool og Chelsea som behersker dette best, i tillegg spiller de også med ball i laget. De behersker å ligge lavt, høyt, ballen i laget og kontringer. Det går lynhurtig. United, med all respekt, ligner en treig dinosaur uten retningssans...
Larry White, hehe, var også en jeg tenkte på, men han er liksom borte nå. Blir jo ikke han. Jardim er interessant, men Zidane er også en ekstremt aktuell kandidat. Det lille jeg vet om hans tid i Real er at han sto godt i mot primadonnaene, det var litt turbulens, men det er det alltid i den klubben. Ronaldo og Ramos var ikke i samme klikk f.eks...
Nuno Espírito Santo i Wolves virker også spennende, men det blir liksom feil å rane ham over til oss. Virker som en bra fyr. Han sluttet vel frivillig i Valencia, tok de til 4.plass i sin første sesong, sa opp jobben selv den neste sesongen, nov 2015 etter litt nedadgående kurve (Neville tok over), så tok han over Porto sommeren 2016, fikk sparken etter en sesong, Porto vant ingen titler, ble nr 2 i ligaen. Litt rotete historie, men Wolves fremstår som et positivt innslag i PL, Mourinho sa vel faktisk at de spiller slik han vil United skal spille!
En annen ung spennende manager er Frank Lampard jr, Derby spiller flott fotball, noe vi fikk merke denne uka...Jeg tror Frank har en enormt godt utviklet fotballhjerne, og han vil spille underholdende. Han hadde tatt utfordringen også tror jeg. Og siden han gikk fra Chelsea til City, er han nok ikke uvillig til å komme til Old Trafford heller

Tror det er sant ang. Pep [mention]Buchan[/mention], han var nok usikker på United. Men i følge ham selv var det aldri noe mas fra United...bare denne middagen med SAF i NYC, hvor det ikke kom noe tilbud. SAF sa vel bare at Pep måtte sjekke med United før han bestemte seg for ny jobb...merkelige greier...
Er også enig med [mention]Ketil Cantona[/mention] ang. en profilert manager. Men en ung manager kan også være tøff nok til å ta kontrollen, selv om Zidane selvfølgelig klinger bra i mange ører.