Hvem blir United´s neste manager

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2966
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13830
Liker mottatt: 8902

Alf banan wrote: 23 Apr 2024, 23:01 Pochettino var jo ett hett navn da valget var meloom ten Hag og Poch. Blir vel ledig snart. 🫣
Tja. Han har vel gjort det omtrent like bra som ten Hag. 😆
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
pixma wrote: 24 Apr 2024, 17:45 Skulle ønske at Inos folkan gikk ut å sa at det ikke blir noe trener bytte etter sesongen er ferdig, så har man kunne slått seg til ro med at Ten Hag får minst 1 sesong til.
Kanskje de ikke har bestemt seg enda? 🤔
post liked by: messilingard
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4453
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2897
Liker mottatt: 9523

Selvfølgelig flere måter å det på, og jeg kan forstå et argument om at en manager som har fått garantier om sikkerhet også kan prestere bedre på grunn av tryggheten. Samtidig så er fotball ferskvare, og det er ikke lenge igjen av sesongen. Hva utfallet av sesongen blir er ikke godt å si her og nå, så at INEOS ikke har tatt en avgjørelse enda kan jeg godt forstå.

Enn så lenge så lever jeg godt med ten Hag ut sesongen. Hva som skjer til sommeren er jeg mer usikker på og der spiller sesongavslutningen inn i beslutningsgrunnlaget for min del.
post liked by: Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2966
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13830
Liker mottatt: 8902

Ofte morsomt med sånne analysevideoer, og denne fra Adam Clery er intet unntak. Han er jo en artig skrue, og har en underholdende måte å vise analyser på, syns jeg. "And Man United fans, if you're watching this, has this not just become the defining image of your entire season: A random assortment of players, ALL in the wrong position, sprinting back towards their own goal, with a huuuuuge gap between those in the back and those coming in from midfield." 😂



Han viser godt hvordan vi sliter mot Coventry, og hvor alt gikk galt.

I can't get my head around how this can ever happen. It's the 92 minute, you've thrown away a 3-goal lead, you are hanging on with seconds to go, and your two most experienced players, Casemiro and Eriksen, in this exact moment, what are they contributing to your defensive effort? They don't have a man, they're not covering any space, they just stood there like a pair of dicks in the wind!! 😂
post liked by: Andtho01, Ryder, RedTrafford, Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply