Hvem blir United´s neste manager

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 818
Liker mottatt: 2570

Det var da veldig hvor mange som skriver at G Southgate er den de nye som styrer klubben vil ha som ny trener i MU, må vel bare være vas kan ikke tenke meg at han er i bilde i det hele tatt.
post liked by: Pwint, Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Enig @pixma. Det virker lite sannsynlig syns jeg.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8011

@pixma, @Pwint...hvis man skal snu litt på det...hva ville vært argumenter FOR Southgate? Ashworth kjenner ham visst godt fra da han jobbet i FA? En EM finale og en VM semi? Isolert sett det beste England har gjort siden 66. Det sies at han er populær blant United sine landslagsspillere. Men er han en god lagbygger med en moderne stil som kan skape resultater i United?
post liked by: Pwint, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Vanskelig å si @Jan Erik. Engelskmennene elsker jo tilsynelatende Gareth, men jeg synes England har vært kjedelig under ham. Er noe veldig forsiktig over spillet syns jeg og langt unna de moderne toppklubbenes spill og stil.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2060
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9066
Liker mottatt: 8363

De siste ryktene om Southgate stammer fra Daily Star. De får Daily Mail og The Sun til å fremstå som seriøse. Saken er vel laget omtrent slik:

Ashworth til United + bilder av Ashworth og Southgate = Southgate er Uniteds førstevalg
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Andtho01, Pwint, Pink Final, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8011

@Pwint, ingen tvil om at han er en forsiktig og konservativ trener...det ser man jo nesten PÅ ham...ikke mitt førstevalg, for å si det sånn...

@Rød Pølse, det der virket som en veldig komplisert tankerekke for Daily Star-folk...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Haha, Southgate til United.

Da må jeg si det hadde fristet å bytte ut United med noe mer fartsfylt.
Som for eksempel snooker, bridge eller noe :-|
post liked by: Pwint, Pink Final, Jan Erik, Tringe, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Har mer og mer trua på at Erik ten Hag er manager neste sesong egentlig. Ratcliffe har jo vært ute med kommentarer om Arteta, at Arsenal hadde tålamod og at det var en god strategi.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Pwint, Pink Final, Jan Erik, Tringe, Pancho P, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Jeg har null. Absolutt NULL tro på disse såkalte "ryktene" (vilt oppspinn) om Southgate til United. Det gir null og nada mening. Da tar jeg heller Rangnick tilbake. Han gjør det vertfall sterkt med Østerrike :laughing:

(Og fyren hadde 100% rett i sine uttalelser, som vi nå ser i antall overganger, og flere som trengs)
post liked by: Pancho P, alfen74, 10Hag, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Nagelsmann nevnes mye for tiden og jeg likte veldig godt det han gjorde i Leipzig, men har ikke fulgt med hva som skjedde i Bayern Munchen. Uansett så virker han som en manager som liker å angripe, men likevel slipper lite sjanser til. Om det lar seg overføre til premier league? Who knows:

post liked by: 10Hag, Jan Erik, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Laurie Whitwell skriver at INEOS ikke ønsker å sparke Ten Hag, og at Ten Hag ønsker å bli. Sa i podcasten at det var basert på kildene hans i United.

Men det trenger jo nødvendigvis ikke bety noe mer enn at de Whitwell har snakket med er lojale, og ikke vil si noe annet. Noe som i så fall er bra, vi trenger en kultur som ikke undergraver managerne våre, selv om de kanskje sitter på lånt tid.
post liked by: Jan Erik, pixma, Pwint, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8011

Jeg er for å la ten Hag få fortsette. Vi har prøvd å sparke, starte på nytt så mange ganger nå at vi må rett og slett prøve noe annet. Om det er riktig, er umulig å si. Ingen kunne forutse hva Arteta har gjort med Arsenal, uten at det betyr at EtH klarer det samme hos oss.

Nagelsmann er et godt alternativ, men da MÅ vi gi ham 3-5 år, UANSETT hva som skjer. Ellers er det meningsløst. Vi er så akterutseilt på de fleste områder at å tro at en mann utgjør så stor forskjell over tid er nesten idioti.
post liked by: pixma, Pwint, Andtho01, RedTrafford, 10Hag
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Jeg synes Erik ten Hag har mye bra ved seg, men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor han ikke får fikset forsvarsspillet. Og når han nekter på at vi slipper til mange sjanser (og ikke ser ut til å ville fikse det) så mister jeg litt troen. Men kanskje han trenger en sesong til. Jeg tror jo at det bor en god manager i ham. Men noe må skje.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Selv om jeg er kjempelei Ten Hag, og har mistet nesten all tro, er jeg nok veldig enig med dere over.

Tror det er langt viktigere å skifte ut spillergruppa, enn manager. En god nok spillergruppe kan gjøre det rimelig bra selv uten en manager - for å sette det heeelt ytterst på spissen.

En god manager er stort sett veldig begrenset av det spillermaterialet han har til rådighet. Igjen, satt på spissen.

Til syvende og sist er det spillerne som skal hindre og score målene, ikke manager. Så da heller jeg også dit at fokuset nå må være på å ta en sårt etterlengtet ryddesjau i stallen, der så og si ingen forutenom Mainoo er fredet.

Rangnick sine alvorsord blir bare mer og mer stående igjen som en tydelig, brutal sannhet for veldig mange.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 818
Liker mottatt: 2570

Vist Klopp kommer så synes jeg det er greit å bytte ut Ten Hag, men elles så er det vel bedre å bytte ganske mye av gutta på laget i stedet for ten Hag.
post liked by: RedTrafford
Post Reply