Manchester Uniteds neste manager

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Blodfink, dette høres jo gøy ut....
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Høres flott ut.

Da går vi for han, men lurer på om vi ikke trenger et nytt lag også da :hah:
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Rød Pølse, 10Hag
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Hørtes bare litt vrient ut med balanse, press og dominerende med dagens tropp bare :-|
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Jan Erik, 10Hag
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Tipper det hørtes gøy ut da EtH ble analysert som Ajax-manager også. Jeg syns Amorim er den mest spennende kandidaten, men mener at vår nåværende manager bør få prøve seg med litt mer konkurransedyktige omgivelser. Portugiseren kan gjerne modnes minst ett år til.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Pancho P, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Vi trenger en stilendring og litt andre typer på laget, kjør på sier jeg, hehe.

Liverpool sies å ha Amorim på blokka btw.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@RedTrafford, vi er jo nesten der...?

Nesten i balanse, nesten i press, nesten dominerende....når vi møter Newport og Wigan...
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2586
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13414
Liker mottatt: 8605

@Jan Erik Eg veit ikkje om det er lettare å halde United-troppen i nakken enn det er å halde styr på Müller & co. Uansett korleis ein snur og vender på det har hjula begynt å dette kraftig av Barça-vogna, og det på tross av at Xavi kjenner klubben ut og inn og samtidig nok har hatt ein solid standing både blant spelarar og fans. Det med Emery var mest kødd, men heilt ærleg rangerer eg Europaligaen over den sjellause Champions League.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Jan Erik, Blodfink, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Egentlig er jeg tom for ideer, så jeg stemmer for han Brasilianeren som var nevnt for litt siden.

Hadde sikkert blitt meget underholdene uansett om de hadde mestret stilen eller ikke😀
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Pancho P, jeg vil tro Neuer, Müller, Kimmich og et par til er veldig krevende personligheter. Vi har noen av de vi også, men kanskje ikke helt der 'oppe'? Ja, CL er blitt en 'død' turnering. Helt enig der.

Xavi syns jeg gjør en ok jobb i en klubb som er ganske skakkjørt, de mistet mange profiler sist sommer og en del av erstatterne var så som så.

Men, det er ikke lett å peke på EN åpenbar kandidat som man ville følt seg rimelig sikker på har det som skal til om klubben makter å gi ham tid og backing.
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2586
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13414
Liker mottatt: 8605

Eg har heller ikkje peiling og det er kanskje hovudgrunnen til at eg er avventande til eit eventuelt managerskifte. Dessutan hadde eg ståltru på Ralf Rangnick, så eg blir nok ikkje med i ein ansettelseskomité med det første...
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Pancho P, Ragnick burde jo vært i klubben fortsatt...ikke som trener, men rådgiver/sportsdirektør, men det var jo en gjeng hårsåre bleiebrukere som styrte da...
post liked by: Rød Pølse, Pancho P, Blodfink, 10Hag, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Jeg har peiling og mener at det er på tide å gjøre noe annet enn det man har gjort hvert andre eller tredje år siden Moyes ble sendt på dør. Det er i hvert fall lurt å starte i den enden som INEOS ser ut til å gjøre.

Det er større sannsynlighet for at Brailsford, Blanc, Berrada og Ashworth treffer på en sportslig beslutning enn at Woody Woodpecker skulle gjøre det. Det er betryggende.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Jan Erik, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2586
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13414
Liker mottatt: 8605

Om Rangnick hadde vorte sportsdirektør, hadde vi nok henta inn eit par snes med nye spelarar allereie 😅
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Jeg vet jo ikke, men nå er det jo snakk om i mer eller mindre troverdige medier at EtH er ferdig om det ikke blir CL-kval og/eller FA-champis. Tror ikke FA-cupen er nok eventuelt, spør LvG :champion:

Til og med Solskjær nevnte dette i Stick to football: Resultatene avgjør om EtH beholder jobben; det vet jo han litt om.

Jeg vil ha en søreuropeer eller latino, slik at vi kan filme oss til titler :hah: Neida, det hadde vært interessant om United gikk for noe de aldri har gjort før.

Han brasilianeren @RedTrafford :
https://en.wikipedia.org/wiki/Fernando_Diniz
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4880

Jan Erik wrote: 06 Mar 2024, 23:14 @Pancho P, Ragnick burde jo vært i klubben fortsatt...ikke som trener, men rådgiver/sportsdirektør, men det var jo en gjeng hårsåre bleiebrukere som styrte da...
Signerer på den, jeg!
post liked by: Blodfink, Jan Erik, RedTrafford
Post Reply