Manchester Uniteds neste manager

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

LoveBruno&Rashford
Posts: 46
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 87
Liker mottatt: 187

Skapte Bournemoth mest på deres høyre side altså? Det er ihvertfall redaksjonen hos united.no uenig i. De mener at United hadde mest kontroll bakover på vår venstre side. Det trenger ikke å være Rashfords defensive bidrags skyld, men selv om vi elsker å slenge dritt om de samme hver gang må vi ihvertfall prøve å være edruelig. Men kan hende dere tar rett her inne og at redaksjonen I supporterklubben er på vidvanke.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13696
Liker mottatt: 8799

Tenker TUS elsker å skape/blåse opp intriger. Når det er sagt er jeg helt enig i at Rashford har fått for mye spilletid ut ifra det han har levert. Slik jeg ser det så burde Antony og Garnacho fått spille mens Rashford fikk seg en periode på benken. Garnacho har fått masse spilletid og masse skryt, så om han får en lunken tilbakemelding fra sjefen, når han faktisk ikke har en god dag, så mener jeg at han må bite det i seg. Jeg syns heller ikke der var en slem tilbakemelding. Bare en ærlig betraktning.
post liked by: LoveBruno&Rashford, RedTrafford, Ryder, Blodfink, Buchan, Jan Erik, Rød Pølse, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1516
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3632
Liker mottatt: 4933

LoveBruno&Rashford wrote: 14 Apr 2024, 11:49 Skapte Bournemoth mest på deres høyre side altså? Det er ihvertfall redaksjonen hos united.no uenig i. De mener at United hadde mest kontroll bakover på vår venstre side. Det trenger ikke å være Rashfords defensive bidrags skyld, men selv om vi elsker å slenge dritt om de samme hver gang må vi ihvertfall prøve å være edruelig. Men kan hende dere tar rett her inne og at redaksjonen I supporterklubben er på vidvanke.
Null kontekst.

Ja, isolert sett i denne kampen var det vår høyreside og Garnacho som sviktet. Ingen har jo sagt eller hentydet til noe annet, så her snakker du i så fall rundt deg selv.

Poenget er jo at Rashford uttallige ganger har vært skyld i nøyaktig det samme, men alltid får spille og slipper unna kritikk fra manageren på det samme.

Så skal man være edruelig - som du så flott etterlyser - må man jo faktisk sette dette i en rettferdig og ærlig kontekst. Men det innebærer at det blir umulig å ikke kritisere Rashord, så da blir vel det en no-go.

Må si jeg synes det nye brukernavnet er litt vittig 😅 Nyanser ut, forsvar inn.
Last edited by 10Hag on 14 Apr 2024, 12:11, edited 3 times in total.
post liked by: Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2513
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7799
Liker mottatt: 8199

@10Hag, det er Rashford. Det er ikke noe nytt, det var sånn under Solskjær også. Rashford har større innflytelse i United enn vi tror. Det er ikke positivt på noen måte, men det er sånn fotballen er. Selv de største managerne må passe seg for de største stjernene. Til og med Ferguson måtte det mot slutten.

Nei, så ikke emojien. Så da er Diallo misfornøyd også. Og, som sagt, hvis Antony ikke var skadet, har vi et kjempeproblem. Der det enten er ten Hag som er problemet, Rashford, eller tre unge spillere som ikke har samme status som Rashford. Så får vi se om det blir noe mer ut av dette.

En annen ting, jo Garnacho ble kritisert, men det ble også forklart med at han ikke hadde trent i uken. Så da er Garnacho (og Goldbridge) veldig komfliktsøkende og hårsåre. Ikke spesielt bra det heller.
Last edited by Jan Erik on 14 Apr 2024, 12:00, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Ryder, Buchan, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Ryder
Posts: 4721
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2639
Liker mottatt: 10769

Så fint da, at vi nå skal åpne opp for - og til og med forsvare - at spillere går ut på sosiale medier og kritiserer laguttak og lagkamerater. Det blir det nok harmoni og resultater av...

Garnacho har startet over 30 kamper på rad som 19-åring (!). Han har, med respekt å melde, absolutt ingen ting å klage på. Han står i reell fare for å bli kjørt i grøfta fysisk, og skal per definisjon matches forsiktigere enn voksnere spillere. Og han var katastrofal i går, rett og slett, og det var autostrada på vår høyre side. Byttet måtte komme.

Antony og Amad er i direkte konkurranse med Garnacho, ikke Rashford. Så her kan nok agget gå flere veier, men selvsagt går vi ut fra at alt handler om Rashford.

Men ja - personlig skulle jeg gjerne sett at Rashfords prestasjoner hadde fått konsekvenser. Men det betyr ikke at det skal bli ok for lagkamerater å undergrave både manageren og "konkurrenten" gjennom passiv-aggressive poster på sosiale medier.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Buchan, 28FPellistri, Belfastboy, Rød Pølse, Can2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13696
Liker mottatt: 8799

Tenker at sånne "stille" protester i sosiale media bare viser at det ikke er voksne menn vi snakker om her, men bortskjemte barn som ikke er vant til å bli sagt nei til. :P
post liked by: Ryder, Buchan, 28FPellistri, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

LoveBruno&Rashford
Posts: 46
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 87
Liker mottatt: 187

@10Hag. I følge @Jan Erik så skapte Bournemoth mest på deres høyre side. Men du gidder jo aldri å ta de som er uenig med deg på alvor og skal gjøre ditt for å drite ut andres mening. Trist at du har null selvinnsikt og tror din kunnskap overgår alle andre når man ser at sannheten er helt annerledes.
Og da er jeg helt ferdig med å diskutere med deg ettersom det er en umulighet når man er uenig. Og det ikke finnes en moderator her inne.

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1592

At Garnacho og Diallo tar til sosiale medier setter jeg på kontoen for "ung og dum". De bør få beskjed om at det ikke er ønsket oppførsel.

Det sagt, så syns jeg mye fra treneren kunne vært gjort annerledes i sesongen. Slike ting skjer når man føler seg urettferdig behandlet. Det er ingen tvil om at navn betyr mer enn form i mange tilfeller.
post liked by: Pwint, Jan Erik, 10Hag, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4721
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2639
Liker mottatt: 10769

LoveBruno&Rashford wrote: 14 Apr 2024, 12:15 @10Hag. I følge @Jan Erik så skapte Bournemoth mest på deres høyre side. Men du gidder jo aldri å ta de som er uenig med deg på alvor og skal gjøre ditt for å drite ut andres mening.
Er ikke egentlig alle enige her da? Bournemouths venstre side/vår høyre?
post liked by: 28FPellistri, Pwint, Jan Erik, 10Hag
User avatar

King Eric
Posts: 60
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 77
Liker mottatt: 371

Når det nye regimet kommer skikkelig i gang så håper jeg de slår kraftig ned på spilleres(eller deres representanter) bruk av sosiale medier, youtube-kanaler osv til å sutre hvis de ikke er fornøyd med noe, uansett grunn. Virker å være en typisk "United-greie" og det fører ikke til noe som helst konstruktivt.

Få det vekk!
post liked by: Ryder, Jan Erik, Pwint, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Can2
User avatar

10Hag
Posts: 1516
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3632
Liker mottatt: 4933

@Ryder: Alle er enige der. 👌
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
LoveBruno&Rashford wrote: 14 Apr 2024, 12:15 @10Hag. I følge @Jan Erik så skapte Bournemoth mest på deres høyre side. Men du gidder jo aldri å ta de som er uenig med deg på alvor og skal gjøre ditt for å drite ut andres mening. Trist at du har null selvinnsikt og tror din kunnskap overgår alle andre når man ser at sannheten er helt annerledes.
Og da er jeg helt ferdig med å diskutere med deg ettersom det er en umulighet når man er uenig. Og det ikke finnes en moderator her inne.
Her har du rett og slett lest feil og diskuterer rundt deg selv 👍
post liked by: Pwint, Jan Erik
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13696
Liker mottatt: 8799

Og så er det mulig at Garnacho ikke har lest TUS postene godt nok og likt dem fordi han han så det var mange likes, skummet gjennom og leste positive ting om seg selv:

Garnacho's decision to 'like' both posts immediately went viral, attracting plenty of questions from United supporters. The youngster has since reversed his decision, choosing to 'unlike' them.

Eller så ble det gjort in the heat of the moment og angret på senere 😆
post liked by: Jan Erik, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27393
Liker mottatt: 17897

Har ikke fått med meg alt her.
Er det noe med at Rashford har fått Garnacho til å like noe dritt fra United Stand?
Fra han derre Goldbridge eller hva pseudonymet hans er.

Utrolig så mange poster det blir fra enkelte når det er noe negativitet.
Men stille som i grava når vi hadde Liverpool på gaffelen.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Pancho P, Spirograf1, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8520

Her har det kokt godt i dag 😬 Jeg har sagt hva jeg mener om "Goldfish" og gidder ikke vie det tullet hans mer oppmerksomhet. Mange følgere og ingenting å bidra med. Blir litt som Sophie Elise, uten sammenligning forøvrig. Så håper jeg, som flere andre her inne, at de yngste gutta på laget får litt bedre kjøreregler når det gjelder SoMe.
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Belfastboy, Spirograf1, Pwint, RedTrafford, Pink Final, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

King Eric
Posts: 60
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 77
Liker mottatt: 371

Og grunnet at all negativitet rundt United selger så må det bli en stopp på sutring "online". Tviler vel på at det er spillerne selv som styrer dette. Er nok noen representanter som holder på.

Det er gift for folk som elsker å lage negativitet rundt klubben for å tjene penger selv.

Og negativitet gir mye mer engasjement, også her inne, enn gode prestasjoner og store øyeblikk, dessverre....
post liked by: Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Andtho01, Pink Final, Pancho P
Post Reply