Undersøkelse / Var CR7 eit bra kjøp?

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Var CR7 eit bra kjøp i sommar?

1 Nei
12
55%
2 Ja
10
45%
 
Total votes: 22

Deleted User 430

Pink Final wrote: 18 Jul 2022, 17:36 Virker som vi er enige om det med et tapt momentum fra slutten av 20/21?
Når det gjelder Leicester matchen er det helt uviktig for meg personlig å evt ha rett i mine antagelser.
Tror vi er veldig enige om tapt momentum/"starten på slutten" var våren 2021, ja. Når det gjelder det andre så handler det ikke om rett eller galt for min del. Prøver bare å forstå hvordan du tenker/følge logikken din i antakelsene. Pleier å henge relativt godt med i/forstå din tankegang, men akkurat når det gjelder denne kampen har jeg aldri klart å forstå hvordan du har kommet til den antagelsen. 🙈😂
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

Schmeichel wrote: 17 Jul 2022, 06:45
Pink Final wrote: 30 Oct 2021, 08:03 @Otac synes ikke noe om bidragene til Ronaldo.
En bestemt og myndig @Otac sa til CR7:
«Du har sparken Cristiano»
«Hvorfor?» sa CR7, «jeg har da ikke gjort noen ting»
«Nettopp derfor» svarte @Otac og sparket den blivende 6 barns faren hardt i rompa.
🤔😄
:
Humoren din er sterkt undervurdert Pink Final. Vil se mer av dette.
Njeei, jeg har ikke så god humor - men er veldig glad i humor.
Men du må jo ikke oppfordre meg til å lage flere vitser da 😅
Lagde denne i komm feltet i dag.

KURT:
Klopp er vel den manageren som bommer minst på kjøpene.»

@Kurt.
Som sagt, jeg synes også Klopp er flink.
Men noen hull har tyskeren med de prangende tennene hatt – og det største av dem var vel keeper Karius 😅
Nå venter vi på Baktus 😜
post liked by: Blodfink, Can2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Synest det kjøpet var ganske så bra jeg? :blush: Liverpool skulle gjerne gjort flere slike.
post liked by: Pancho P
Post Reply