[PL] Tottenham Hotspur - Manchester United (30-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Harry Kane & Harry Maguire.
Harry kampen 😜
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

Veldig spent på laget. Det bør vel bli hvertfall 5/6 roteringer? Kanskje Bailly? Van De Beek?
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4698
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10683

RaoulDuke wrote: 28 Oct 2021, 10:42 Veldig spent på laget. Det bør vel bli hvertfall 5/6 roteringer? Kanskje Bailly? Van De Beek?
Det er jo lett å tenke at det må bli sånn. Men samtidig: Denne - og de neste to mot Atalanta og City - er antagelig de viktigste kampene i Solskjærs karriere. Hvorfor skal han plutselig legge skjebnen sin i hendene på spillere han beviselig ikke stoler på? Uttaket vil uansett vise tydelig om han er mest forbanna og skuffa over sine betrodde, eller om han har null tro på alternativene.
Vil tro det er 50/50 om navn som Lingard, Cavani, Matic og Sancho spiller. Blir mer overrasket om vi ser Bailly, Donny, Telles eller Dalot fra start.
post liked by: PAK, Blodfink, red
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Blodfink wrote: 28 Oct 2021, 07:58
Vidar Dale Fjeld wrote: 28 Oct 2021, 07:13 Mye utenomsnakk her nå. Tottenham - Manchester United :|
Sant, hører hjemme i annen tråd. Kanskje mod. kan flytte innlegga ?
Lar de stå enn så lenge.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

Tror midtbanen får de største endringene...ser ikke bort fra at det kun er Bruno som starter av de vanlige. Matic som anker foran backfireren bak, med Bruno sentralt og lave kanter. Lingard, Rashford, Beek litt skjevt foran Bruno og Cavani og Ronaldo bredt på topp. Og ikke kopier denne til lagkonkurransen ;-)
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4698
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10683

Vidar Dale Fjeld wrote: 28 Oct 2021, 11:28 Tror midtbanen får de største endringene...ser ikke bort fra at det kun er Bruno som starter av de vanlige. Matic som anker foran backfireren bak, med Bruno sentralt og lave kanter. Lingard, Rashford, Beek litt skjevt foran Bruno og Cavani og Ronaldo bredt på topp. Og ikke kopier denne til lagkonkurransen ;-)
12 mann på det laget. Mulig det er DET som er løsningen framover! 😜
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Som sagt...ikke kopier laget :D :blush:
post liked by: Blodfink
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Ryder wrote:28 Oct 2021, 10:48 Hvorfor skal han plutselig legge skjebnen sin i hendene på spillere han beviselig ikke stoler på?
Enig. Min spådom er 1-3 bytter, flere ville overraske meg. Engelskmennene blir nok på banen, jf. rapporter om at de står han nærmest. Bortsett fra at kanskje Lingard erstatter Greenwood. Er Varane klar kommer kanskje han inn. Tipper også han fortsetter i samme system som tidligere, men er litt mer forsiktig i press-spillet.
Solskjær har vist seg å være svært prinsippfast.

Er Varane klar, og han skulle gjøre en endring i formasjon kan det være at han går for 3-5-2, hvor Greenwood erstattes av Varane. Mulig han da også setter inn Lingard sentralt og snur trekanten på midten.

Tipper Santos også er spent på hva han møter :yikes:
post liked by: Ryder, Pancho P
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Det blir veldig spennende å se hvilke 11 som får sjansen og hvilken taktikk Solskjær velger fra start. Jeg tipper vi kunne kommet oss greit unna med en seier om vi hadde lagt oss bakpå og latt Spurs ha mye possession, men hjemme på Old Trafford kan vi ikke gjøre dette, i alle fall ikke fra start. Og derfor er jeg stygt redd for at Spurs bruker den taktikken som vi burde brukt. :D

Rett og slett en kamp der ingen av lagene vil ha mye ball, men der vi, som spiller hjemme, er nødt til å prøve på noe.
Jeg krysser fingrene for at Ronaldo eller Rashford gir oss en tidlig ledelse og at vi vinner komfortabelt med to eller tre mål. Men jeg ser for meg uavgjort i en relativt målfattig match.
User avatar

Ryder
Posts: 4698
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10683

Lingard wrote: 28 Oct 2021, 19:04 Det blir veldig spennende å se hvilke 11 som får sjansen og hvilken taktikk Solskjær velger fra start. Jeg tipper vi kunne kommet oss greit unna med en seier om vi hadde lagt oss bakpå og latt Spurs ha mye possession, men hjemme på Old Trafford kan vi ikke gjøre dette, i alle fall ikke fra start. Og derfor er jeg stygt redd for at Spurs bruker den taktikken som vi burde brukt. :D
Vi spiller borte… 😉

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Mitt lag til laurdagen, om Varane er friskmeldt vel og merke.
Ut med Ronaldo, overraskande nok.
Lingard og Cavani inn fordi de jobber!
Man må sende eit signal til alle om at: løp sokkene av deg = plass på laget.

DDG
V Bissaka - Lindeløf - Varane - Shaw
Fred
Lingard - Fernandes
Sancho - Cavani - Rashford
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Ryder wrote: 29 Oct 2021, 00:00
Vi spiller borte… 😉
Oi, my mistake. Da blir det selvfølgelig en lett seier i morgen! 😁
post liked by: Blodfink

Deleted User 402

Ja, ja, ny dag, ny kamp, nytt håp og nye muligheter! Gleder meg til kamp under mottoet: Aldri så galt at det ikke kan bli verre:-)
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8647

Jan Anders wrote: 30 Oct 2021, 09:51 Ja, ja, ny dag, ny kamp, nytt håp og nye muligheter! Gleder meg til kamp under mottoet: Aldri så galt at det ikke kan bli verre:-)
Eg har faktisk på følelsen at det blir ein reaksjon i dag. Skal ikkje sjå bort frå at United vinn ein komfortabel seier.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

0-0, eller 1-1. Tror på jevn og litt seig kamp. Men håper jo det blir en artig kamp. Frykter nok en gang overganger og et vidåpent United. Det bør jo ha blitt lagt en plan for å unngå dette. Så får vi se om laguttaket tyder på dette.
LUHG!
Post Reply