Romelu Lukaku

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lukaku har lekket resultat fra løpetrening.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/opeaV ... ed-trening

Overraskende hvor rask noen av spillerne er. Samlling f.eks.. Hadde kanskje forventet å se James på topp, eller Rashford, men Dalot?... imponerende.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Og nå trener Lukaku med Anderlecht. Ikke er han med på oppkjøringskampene, han lekker treningsresultater, og nå trener han med en annen klubb. Dette er bare flaut for United, og spesielt flaut hvis de ikke evner å selge han før vinduet stenger (snart i England, månedsslutt for resten av Europa).

Cola

La han trene med reservene til kontrakten går ut i 2022

Som en advarsel til andre som vil prøve på det samme.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ja, denne Lukaku-sommeren har vært meget merkelig...

Men MUFC "are fine with it"

LUHG!
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Elkey wrote: 05 Aug 2019, 19:39 Og nå trener Lukaku med Anderlecht. Ikke er han med på oppkjøringskampene, han lekker treningsresultater, og nå trener han med en annen klubb. Dette er bare flaut for United, og spesielt flaut hvis de ikke evner å selge han før vinduet stenger (snart i England, månedsslutt for resten av Europa).
Er jo dette som er Uniteds store problem. Vi klarer/evner ikke å selge uønskede spillere. Her har vi lang vei å gå. Dyre godt betalte spillere kan ikke være en unnskyldning. Liverpool klarte å kvitte seg med Benteke, Sakho, Allen ++ for solide summer. Benteke og Sakho ble solgt for nesten 60 millioner pund totalt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Cola wrote: 05 Aug 2019, 20:32 La han trene med reservene til kontrakten går ut i 2022

Som en advarsel til andre som vil prøve på det samme.
Enig!
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Der er helt klart en årsag til, at Lukaku træner med Anderlecht.

Han ville ud, men hverken Inter eller Juve ville betale det United ville have. Det kunne Lukaku ikke lide. Så han lækkede træningsresultaterne for at slippe billigere. Og istedet for at have en utilfreds spiller, der derudover opfører sig som en forkælet møgunge, i truppen, som kan være splittende så sender de ham til at træne med et klart dårligere hold i endnu større krise end United. Og United har bebudet, at han skal træne der til han bliver solgt. Hvilket så vil betyde, at han har spillet sin sidste kamp for United. Og United slipper ham ikke billigt. Og skal han ikke spille kamp i tre-fire år så får han ikke mange fans når han engang forlader klubben.

For en gangs skyld synes jeg, at klubben skal have ros. Men det er også meget logisk. For det er med garanti Solskjær og Phelan med andre trænere, der har taget den afgørelse og ikke Woodward.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nettavisen har en litt lengre artikkel om Lukaku. Her er det et par punkter som jeg ikke har lest tidligere, og de viser til forholdsvis ok kilder.
Nå skal belgieren være på streik i Belgia, og er ikke lenger på talefot med hverken Solskjær eller klubben - som nå prøver å kontakte spissen via mail
En annen utfordring er at United sponses av Adidas - og Lukaku selv er sponset av Puma. Når han da blir avbildet i Anderlechts Jota-treningstøy, skaper det et sponsorproblem de færreste hadde foreberedt seg på
Tirsdag kveld skal Lukakus representanter ha jobbet med veien videre for spilleren, og samtidig skal de ha erkjent at bøtene fra Manchester United må godtas.





https://www.nettavisen.no/sport/--romel ... 24812.html

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg kunne egentlig meget godt lide ham selvom jeg ikke syntes han var god nok. Men det her stunt fra ham gør, at han er nede i bunden sammen med Tevez, Heinze og Gerrard.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Han ødelegger utvilsomt for deg selv. Om United ikke hadde klart å selge han, ville han vært mye involvert på førstelaget. Men slik han oppfører seg, så ødelegger han sine egne sjanser til å bli solgt, og få spilletid i United om en overgang ikke skulle finne sted.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Sett bort i fra oppførselen hans.
Om Inter ikke hadde kommet med ett forbedret bud, hadde det vært så ille å ha han i troppen kommende sesong? Han har bevist at han kan gjøre mål - tross stein i skoen.

Om det ikke kommer en erstatter så ville jeg heller beholdt han.

Når det nå viser seg at han har oppført seg som han har gjort så er det like greit å sende han til Italia. Er det ingen på Inter vi burde krevd i retur?
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Må si at jeg ikke hadde forventet denne typen oppførsel fra Lukaku. Men er glad for at dette har løst seg, Det ville ha vært uholdbart for alle parter å måtte forholde seg til den oppståtte situasjonen hvis det ikke hadde blitt noe salg.

Ikke helt den prisen som United har krevd, men det er ikke langt unna.

User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ketil Cantona wrote: 07 Aug 2019, 21:04 Når det nå viser seg at han har oppført seg som han har gjort så er det like greit å sende han til Italia. Er det ingen på Inter vi burde krevd i retur?
Lite spennende spillere på Inter imo. Brozovic, defensiv midtbane og Icardi er vel de eneste. Icardi er det ingen som tør ta i..? Inter ville vel bytte ham bort til oss for Lukaku. Men Juventus har vist litt interesse for Icardi.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Jeg skreiv her om dagen at jeg håper Lukaku lykkes i Italia, om ryktene stemmer om at han har streiket osv, så håper jeg han presterer som han pleier...altså 0 til 1 mål mot god motstand pr. sesong...
LUHG!
Post Reply