Merkelig at slike ting plutselig dukker opp, men sånn er det visst i web-verden
VIKTIG! Problemer med å logge inn?
-
Trådstarter - Grunnlegger
- Sted: Oslo
- Vært fan siden: 1993
- Liker gitt: 113
- Liker mottatt: 707
Idag dukket det plutselig opp et problem ved innlogging på forumet. Jeg tror jeg har rettet feilen, men om det er noen som fortsatt har problemer så send en mail til meg på unitedforum@unitedforum.no så skal jeg etterforske videre.
Innlegget er likt av: Blodfink, Pink Final
-
- Donor
- Sted: Født i Tromsø, flyttet til Oslo fra 1960
- Vært fan siden: 1966
- Liker gitt: 3920
- Liker mottatt: 1290
- Kontakt:
Jeg bruker Chrome, kjørte en oppdatering på den, fikk ikke logget meg inn i nettbanken hos DNB, uansett hvilke muligheter jeg valgte.
På Safari gikk alt greit.
Slettet alle info kapsler på Chrome, og gikk til "Innstillinger -> Personvern og sikkerhet -> Informasjonskapsler og Tillat alle informasjonskapsler og andre ..... -> og valgte: Tillat alle informasjonskapsler
Logget meg inn på forumet og fikk sp ang navn+pw i pop-up vinduet, prøvde å velge "Husk meg" det gikk ikke.
Lukket pop-up vinduet, og logget inn, og der fikk jeg krysset av for "Husk meg"
På Safari gikk alt greit.
Slettet alle info kapsler på Chrome, og gikk til "Innstillinger -> Personvern og sikkerhet -> Informasjonskapsler og Tillat alle informasjonskapsler og andre ..... -> og valgte: Tillat alle informasjonskapsler
Logget meg inn på forumet og fikk sp ang navn+pw i pop-up vinduet, prøvde å velge "Husk meg" det gikk ikke.
Lukket pop-up vinduet, og logget inn, og der fikk jeg krysset av for "Husk meg"
Innlegget er likt av: Estarriol
Nå fungerer det å huke av for å huske login i Chrome på PC. 
Chrome på Android sliter fortsatt. Men det går bra.

Chrome på Android sliter fortsatt. Men det går bra.
-
- Vært fan siden: 1992
- Liker gitt: 3693
- Liker mottatt: 4712
Mulig problemet er fikset nå, og jeg har ikke vært online på noen dager, men jeg har aldri hatt problemer. Logger ikke inn på mobilen, og bruker ikke auto-login på PCen, men det har alltid fungert bra for min del. Jeg bruker Firefox både på PC og mobil. Liker ikke spyware, så da blir det slik.