Raphael Varane

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Fullt navn: Raphaël Xavier Varane
Fødselsdato: 25 April 1993 (28 år)
Høyde: 191cm
Posisjon: Midtforsvar
Tidligere klubber: Real Madrid, Lens

Hvor blir det av denne offisielle annonseringen?!

Dette er den forrige prinsipielle annonseringen:
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

RaoulDuke wrote: 13 Aug 2021, 12:35 Hvor blir det av denne offisielle annonseringen?!
Tror han ene som kan videoredigering i klubben hadde ferie frem til lunsj i dag...

Kontrakten er visstnok signert og alt er klart, i følge Romano.

User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

I følge SportWitness skal dette være på grunn av bilderettigheter. Ingenting som vil påvirke overgangen, men den utsetter den noe. Vet egentlig ikke om det vil ha noe praktisk betydning. At Varane skulle spille mot Leeds var neppe særlig aktuelt i utgangspunktet. Litt bekymringsfullt at Judge ikke klarer være mer effektiv når avtalene først gjennomføres dog. For han har hatt veldig god tid til å få dette i orden.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Synes bare det er litt merkelig at feks Chelsea klarer å signere Lukaku på 3/4 dager mens vi bruker 2/3 uker på Varane? Har vel ikke så mye å si nei, men hadde vel vært fint å hatt han på benken mot Leeds?
Forstår at det er karantene osv, men det er vel karantene fra Italia til England også?


:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.

post liked by: Blodfink, Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Gjeld ikkje litt av dette med tida arbeidstillatelse eller tek eg feil? Blir litt lengre prosess med brexit og mtp. At Lukaku har jobba i England før. Kan ta feil her.
Er desverre ein av skeptikarane til Varane, fryktar han er litt "meitt", MEN håper inderlig eg tek feil sjølvsagt!
Må derimot få litt utløp for litt frustrasjon. Ser at mange reagerer med forferdelse rundt eit forbanna draktnummer. Kor kjem det frå? Forstår at dette er verre enn religion for nokon, men å rakke ned og hoppe til konklusjonar er ikkje oss vaksne supportara verdig synes eg.
post liked by: Pink Final
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Da er overgangen helt bekreftet, og alle formaliteter i boks. Varane er Unitedspiller med skjorte nr. 19

post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 430

Grei gåsehud...

post liked by: Pink Final, Torquemada
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

"It was bigger than I expected" - Om United og mottakelsen :thumb_up:
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Fytti grisen som jeg gleder meg til å se denne spilleren i United-drakta. Hvis vi Lindelöf og Maguire gjør en god jobb på søndag mot Southampton (altså holder nullen), så tror jeg de begge får sjansen på ny helgen etterpå mot Wolves.. selv om den muligens er litt vanskeligere.
Men lørdag 11. september, folkens, da har jeg troen på at Varane får debuten sin hjemme mot Newcastle.. så hviler han senere i midtuka når CL skal spilles.

Deleted User 429

Hvis ikke han spiller mot Wolves og hviles mot Newcastle sånn at han er klar til CL?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Beta wrote: 18 Aug 2021, 01:33 Hvis ikke han spiller mot Wolves og hviles mot Newcastle sånn at han er klar til CL?
Det er for all del en mulighet, men jeg tenker at det muligens kommer an på hvordan Lindelöf og Maguire spiller til helgen. Jeg vet selvfølgelig at Varane er kjøpt inn fordi han skal spille, men hvis de Maguire og Lindelöf gjør sakene sine bra mot Southampton så ser jeg ikke hvorfor de ikke skal få fornyet tillit mot Wolves.. men tiden vil vise. :)
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Jeg vil tro at Varane starter en kamp før landslagspausen. Selvfølgelig litt bittert for Lindelöf som absolutt ikke har spilt seg ut, men samtidig så har ikke Varane kommet for å slite benk. Konkurranse er sunt selv på stopperplassen.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

messilingard wrote: 18 Aug 2021, 06:30 Jeg vil tro at Varane starter en kamp før landslagspausen. Selvfølgelig litt bittert for Lindelöf som absolutt ikke har spilt seg ut, men samtidig så har ikke Varane kommet for å slite benk. Konkurranse er sunt selv på stopperplassen.
Jeg vil gjerne se ham så raskt som mulig. Tenker at farten hans gir forsvaret en ny dimensjon, og gjør det tryggere å stå høyt i banen. I tillegg er det jo gøy når spillere av denne klassen kommer til United. Jeg er utålmodig :D
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Strekkskadet i kveldens finale mot Spania...Ikke bra
LUHG!
Post Reply