Jadon Sancho

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Mente ikke at han skulle bli som Daniel James, men at med spilletid og enkle arbeidsoppgaver (der prestasjon måles mer i hardt arbeid enn i mål og assists), så vil ting løse seg av seg selv gjennom gradvis bedre relasjoner med spillerne rundt seg.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tror også det er viktig at spillere som sliter med relasjonene ikke får de få sjansene sine når det er mange andre rokkeringer på laget - slik som i ligacup-tapet i høst. Det blir meningsløst, de må heller komme inn i en oppstilling som er noenlunde trygg.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Formspilleren vår spares fra start mot Watford.

Ellers uttaler han at United er gode nok til å vinne CL.
Liker det han sier, og jeg er enig.
Men i komm feltet hos United.no blir Sancho og laget latterliggjort - igjen.
Vi har Norges minst patriotiske supportere av britiske supporterklubber.
Hva har hendt med supporterskaren vår i nyere tid?
post liked by: Pancho P, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Godt spørsmål, men vi er jo på topp når det gjelder pessimisme og negativitet....

Hvordan våger Sancho å ha litt trua, liksom!
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

Jeg raljerte litt der inne (i komm.feltet). Skriver to innlegg der i halvåret... En av tingene jeg sa var at det er bra å ha ambisjoner, slik Sancho har. Det er helt klart at noe har manglet for United denne sesongen, for høye ambisjoner er ikke en av dem.
post liked by: Pink Final, Ryder, Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

No har heldigvis vedkommande blitt kraftig nedstemt der. Det er tross alt håp😊
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

Som om skadelista ikke er lang nok allerede, så fryktes det at Sancho er ute resten av sesongen. 😵💫
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Slik stemninga er i United nå... kanskje noen har tatt kvelertak på ham :rofl:

Uansett grunn til at han har vondt i halsen, det er et stort tap for oss, og nå er det ganske få seniorspillere igjen. Håper han er tilbake til Crystal Palace vertfall, så får vi kanskje en fin avslutning på sesongen. På den andre siden, så øker sjansen for at vi får se mer av Garnacho.
post liked by: Pink Final
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Dette er en spiller jeg har stor tro på under Ten Hag.

Min oppfatning av Sancho er at han er en systemspiller - en som blomstrer i klare systemer. Han er etter alt å dømme best når han kan isoleres mot en back i 1v1-situasjoner, og gjøre det han er god på.

Jeg er temmelig sikker på at han kommer til å starte neste sesong som en av to kantspillere, og Ten Hags kantspillere ligger alltid så bredt som overhodet mulig. Der vil han kunne få muligheten til å settes opp i 1v1-situasjoner regelmessig, og han vil få brukt farta, teknikken og målteften som han ble kjent for i Dortmund.

Jeg tror også at en såpass uforutsigbar spiller som han vil være i stand til å håndtere en litt mindre direkte fotball veldig godt. Har troa på Sancho!
post liked by: Pink Final, messilingard
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jadon Sancho om sesongen.

En mann som ten Hag må få sikkelig i gang av to grunner. Den ene er at han rett og slett er på en absurd høy lønn, 350 000 pund i uka. Jeg tror rett og slett at vi slite med å selge han uten å ta et stort økonomisk tap som følge av den lønnen. Ikke at jeg vil selge han, men poenget står fortsatt.

Den andre grunnen er at Sancho kanskje er den spilleren med det største potensialet i vår stall per dags dato. Klarer ten Hag å løfte Sancho opp mot sitt potensiale så tror jeg vi helt ærlig kan ha en spiller som Hazard var i Chelsea eller Salah er for Liverpool. Sancho kan bli en nøkkelspiller uten like for vår del. Så skal det sies at både Sancho og ten Hag er en jobb å gjøre for at det skal skje.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

En liten tanke om Sancho har svirret i hode mitt i det siste, er egentlig den av MU gutta som jeg er meste skuffet over, synes han har fått et sånn Rashford utrykk i ansiktet sitt og da mener jeg han ser ikke happy verken på banen eller på benken, ser ut som han egentlig gir fan i det meste og sånn synes jeg nesten måten han spiller på også. Så vist ikke han sjerper seg så er det nok benken på han om ikke mange kamper, men mine betraktninger kan eller er nok mulig helt feil.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Selv om han har scoret et par skikkelig fine mål i år, er jeg også ørlite skuffet over Sancho. Jeg savner rett og slett at han tar litt mer tak og involverer seg mer, store deler av kampene blir han en anonym passasjer. I fjor virket det vanskelig for ham å få skikkelig kjemi med medspillerne, og selv om det er blitt bedre i år forventer jeg mer av ham.

Synes rett og slett han virker litt "beskjeden" på banen, han tar ikke for seg på langt nær så mye som talentet tilsier. Ser gjerne litt mer arroganse, vilje og fandenivoldskhet fra ham. Kan låne litt fra Antony, kanskje?

Når det er sagt, tror jeg han vil komme mye mer til sin rett den dagen vi har et mer strukturert angrepsspill der både kombinasjonsspill og bevegelsesmønster blir mer forutsigbart for spillerne. Men han er ikke typen til å løfte laget etter håret dersom vi ikke fungerer.
post liked by: Pancho P, Pink Final, pixma, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vi er inne i en periode der de aller fleste spillerne våre viser tydelig framgang både fra i fjor og fra sesongstarten.

Det ene, tydelige unntaket er Jadon Sancho, som virker å ha helt feil formkurve. Og jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor. Selvtillit er den enkle og åpenbare årsaken, men det er litt rart at det mentale løftet som åpenbart bidrar til å gi alle de andre større tro, overhodet ikke vises hos Sancho.

Hele tiden hans i United har jeg følt at han er litt sånn alene og isolert ute på banen. Jeg ser ikke noen kjemi med medspillerne og han svever liksom ute i periferien i de aller fleste kampene, selv når han viser kvalitetene i glimt og selv når han ikke er direkte svak. Som det står i den forrige posten min, ventet jeg at han ville skinne når angrepsspillet vårt satt bedre, men det virker nesten omvendt - angrepene våre stopper opp og mister flyt når ballen havner hos Sancho.

Nekter å gi ham opp, den spilleren vi så i Dortmund var både tøff, direkte og en glimrende kombinasjonsspiller i tillegg til den tekniske begavelsen. Blir han liggende for bredt, bør han få frihet til å involvere seg mer innover i banen? Eller ligger det kun hos ham selv?
post liked by: messilingard, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Jeg tror det ligger i hodet hans, han ser utilpass ut, og har et bekymret og nervøst ansiktsuttrykk til enhver tid. Kan jo ha trøbbel i privatlivet? Angrer på overgangen? Vanskelig å si hva som er galt.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058


Special image of Jadon Sancho. The Manchester United English outfielder - after dropping out for the World Cup in Qatar - is seemingly training at Brabant amateur club OJC Rosmalen. Keeping up his fitness in the country of his trainer. Wonderful.
Virker som om han er der med Mitchell van der Gaag.

Sitat fra artikkel + klubbens chairman:
It is not clear why the attacker of manager Erik ten Hag’s Manchester United (and normally also an England international) has settled in Rosmalen. He may have been there with Mitchell van der Gaag, assistant to Ten Hag and ex-trainer of Jong Ajax, FC Eindhoven and NAC Breda, among others. Anyway, it’s special. OJC chairman Piet van der Plas agrees. “I don’t know anything,” he says, when this newspaper asks him about the images. ,,It also seems strong to me, by the way, because we just have training sessions”, he adds.

A little later, Van der Plas - who has also seen the images himself - calls back with a smile. “I didn’t know anything about this, but I think it’s funny that the boy is here,” he says coolly, and explains: “We make our fields available on request every now and then. For people who want to train, or people who want to record a YouTube video, for example. But we were not aware that Sancho would come today.” The application was not in his name, the chairman means.

Van der Plas does not get confused by the presence of the Englishman. “I wouldn’t even recognize that guy. Although that says more about me than about him, haha. Well, you can see what a fuss there is when someone puts on his football boots. Yes, of course it is a well-known name. But he also just has two arms and two legs, doesn’t he? Like us.”
Håper det kommer noe godt ut av det! Ten Hag må ha vært ganske overbevisende, for i nov/des hadde jeg lett dratt lenger syd enn Nederland om jeg hadde muligheten… :hah:
post liked by: Pink Final, Ryder
Post Reply