Jadon Sancho

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150



Trodde han ikke var med pga skade. Det her begynner å bli trist.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Can2

Deleted User 661

Ten Hag er en tøffing ihvertfall.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Usikker på om det er det beste for Sancho at dette luftes offentlig, men…
post liked by: Pwint, Jan Erik
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Sancho er til salgs i januar. Får igjen 20% for ham da...
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Can2
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Ryder wrote: 03 Sep 2023, 20:55 Usikker på om det er det beste for Sancho at dette luftes offentlig, men…
Får håpe og tro at om det var psykiske problemer Sancho slet med så hadde han ikke tatt det offentlig.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9444



Er ikke godt å si hvordan dette ender.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, red, Pancho P, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17768

Kan ikke være lett å være ung fotball kjendis.
Spekulasjoner for ikke å si ‘sannheter’ spres i øst og vest.
Gutten har et kjempepotensiale.
Håper han får fred og kommer tilbake dit han potensielt hører hjemme.
post liked by: RedTrafford, red, Pancho P, alfen74, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 430

Spesielt å gå ut med en sånn melding 2 dager etter at vinduet stengte. Vil tro han fikk vite om dette på fredag og de kunne ordnet et utlån om det var "krise i heimen"..?
Sikkert et halmstrå fra min side her, men kan det være noen rykter som går som han angriper her og ikke uttalelsene til Ten Hag?
post liked by: Pink Final, RedTrafford, red, Pancho P, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17768

Jeg leser det som han angriper ryktene @Steinar Stenseth.
Tar høyde for at jeg misforstår.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 430

Er sånn jeg også egentlig tolker det, @Pink Final, men timingen gjør det litt forvirrende. Disse PR-teamene må snart lære seg å vente et halvt/helt døgn med å legge ut disse meldingene... 😅
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Misliker sterkt den tiden vi lever i der alle forsøker å late som om det finnes mange sannheter. Ettersom det er manageren som plukker laget utifra sine vurderinger, vil per definisjon Ten Hag's vurdering av "his performance on training" være sannheten Sancho må forholde seg til. Selv om han selvfølgelig kan være uenig i om det er en riktig vurdering.

Synes også det er veldig drøyt å kalle seg selv for en scapegoat. Utad fremstod det i hvert fall som at Ten Hag var svært tålmodig og forståelsesfull med Sancho forrige sesong.

MEN:

Det hadde vært mye bedre om Ten Hag bare hadde sagt noe generelt ala – konkurransen om de offensive plassene på laget er stor, også på benken vår.

For vi trenger ikke en offentlig skittentøysvask.

Og Ten Hag burde ha lært seg etter en sesong som United-manager – at når du er i en så stor klubb, blir hver minste uttalelse blåst helt ut av proporsjoner. Våger å påstå at vi er den klubben i verden som har det største medietrykket rettet mot seg.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Rød Pølse, alfen74, Can2

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Håper at den uttalelsen til Sancho er rettet mot diverse påstander på sosiale medier og tabloider. Er den rettet direkte til EtH har vi en særdeles ugunstig situasjon på gang. Men selv om førstnevnte skulle vært tilfelle er det veldig utydelig kommunisert, siden det er kjempelett å tolke det som om det er rettet mot EtH.
post liked by: Pancho P, red, Blodfink, Rød Pølse, Can2
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4879

Uavhengig av hva Sancho har skrevet, og hvem det er rettet mot:

Ten Hag sine uttalelser maler et åpenbart problematisk bilde av Sancho. Ikke nødvendigvis at han er en problematisk kar, eller at han har gjort noe galt. Men bare det faktum at han ikke er vurdert god nok for benken, er slående. Og vi vet alle at han var ute av troppen i fjor over lang tid. Og vi vet alle og kan alle se at han ikke har vært i nærheten av å prestere jevnlig på høyt nivå over tid.

Jeg tror og som @Pink Final, at Sancho sliter psykisk. Har hørt spekulasjoner omkring dette i diverse podcaster fra The Athletic og, samt Stephen Howson, som og har sine kilder.

Jeg synes synd på den unge mannen Sancho. Psykisk sykdom diskriminerer ikke på tvers av sosial status, yrke, alder eller inntekt. Jeg synes nok ikke like synd på fotballspilleren/arbeidstakeren Sancho. Han er vår best betalte spiller, og har allerede tjent nok penger til å kunne pensjonere seg og leve i 2000 år på de pengene.

Jeg begynner å bli lei overbetalte luksusspillere. Sancho er utvilsomt talentfull, men for meg så føyer han seg fint inn i rekka av spillere vi ville vært bedre foruten. Martial og.

Så jeg trekker et skille mellom den unge mannen, som jeg får vondt av og ønsker bedring. Og den overbetalte, underpresterende multimillionæren som er på sitt 3. år i klubben uten å enda ha slått til og bidratt nevneverdig til noe suksess.

Ønsker ham vekk, og at han får all hjelp han trenger på privaten.

Får kanskje noen belærende pekefingre om at dette ikke er korrekt oppfatning og supporteratferd. Det lever jeg greit med. Gidder ikke late som at jeg mener Sancho ikke var et bomkjøp. Han er per definisjon et gedigent bomkjøp, og en massiv utgiftspost for klubben, som vi får svært lite igjen for. Selv hans største supportere kan ikke si noe på det. Om vi skal bygge klubb, må vi begynne å luke ut de sportslige elementene som ikke fungerer over tid. Det er ikke som om disse spillerne blir kastet på dør uten mulighet til å brødfø sine familier. De er søkkrike, og har enorme ressurser rundt seg. De har råd til alt som finnes av psykiatrisk hjelp, og å tviholde de i klubben vil ikke endre eller forsterke deres evne til å ta i bruk hjelpemidler som trengs for å bli frisk.

375 000 pund i uka for en spiller som knapt spiller, og i store perioder ikke engang har sittet på benken? Det er ren og skjær veldedighet, skjenket en mangemillionær. Makes no sense.

Fotballspillere er først og fremst mennesker, og mennesker behøver omsorg. Men å gi 375 000 pund i uka er ikke omsorg. Å beholde spillere i klubben som ikke presterer er ikke omsorg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Litt på siden:
For meg virker det som om Sancho har skrevet kommentaren selv, da den fremstår veldig personlig og bærer lite preg av den typiske PR-innpakninga man ser i alle slike innlegg.

Det synes jeg er fint.

Det som ikke er like fint er at han samtidig er så ufattelig tvetydig, at det blir vanskelig å tolke hvem han kritiserer. Det vitner om dårlig kommunikasjon og dømmekraft, og et genuint behov for at uttalelser av og til bør PR-vaskes litt.

Med andre ord er det Ikke bra dette, uansett hva det betyr eller hvem skytset er rettet mot. Hele innlegget er som en ekstra, unødvendig ingrediens i en allerede usmakelig suppe.
Last edited by 10Hag on 03 Sep 2023, 22:53, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, RaoulDuke, Can2
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

10Hag wrote: 03 Sep 2023, 22:40 […]
Men bare det faktum at han ikke er vurdert god nok for benken, er slående.
[…]
Om en bare ser på prestasjon synes jeg egentlig ikke det. Benken bestod av: 1 keeper. 3 forsvarsspillere. 2 midtbanespillere. Og 3 offensive spillere.

De tre offensive var: Pellistri, Garnacho, Højlund.

Højlund var selvskreven.

Garnacho har etter en dårlig sesongstart i fjor vært langt bedre enn Sancho, og er en spiller som kommer inn og avgjør kamper.

Så om Pellistri har vært skikkelig god på trening den siste uken, høres det for meg helt riktig ut å velge han foran Sancho.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2041
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7549
Liker mottatt: 4315

Jeg synes synd på mennesket Sancho.
Mentalt sammenbrudd, kompisen tok selvmord. Tanten døde av sykdom. Og så har han jo slitt med å tilpasse seg i United.
post liked by: red, Pancho P, Can2
Post Reply