Jadon Sancho

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10732

Slutter meg til det @Rød Pølse skriver her.

Vi kan mene mye om Rashford, men både (nylige) prestasjoner, alder og ikke minst posisjon gjør at lønnsøkningen kan forsvares. Rashford, gjennom å være et eget United-produkt og godt forbilde, har en tilleggsverdi som f.eks Sancho og Antony ikke har. Det var viktigere for United som klubb å beholde Rashford enn å beholde andre spillere på omtrent samme nivå.

Men vi kan ikke fortsette å gi lukrative langtidskontrakter til spillere rundt eller over 30, der vi både risikerer betydelig nivåsenking i løpet av 1-3 år og der det ikke eksisterer noen videresalgsverdi. Vi kan heller ikke fortsette å gjøre lønnsvinnere av ferske, urutinerte spillere fra svakere ligaer som ikke har bevist noe i PL. Her kommer lønna til Sancho og Antony inn. Er ganske sikker på at begge ville nøyd seg med et eller to hakk lavere lønn enn det de fikk, så får det heller bakes inn klausuler om økning gjennom prestasjon eller antall kamper, evt obligatorisk reforhandling på bestemte tidspunkt.

Samtidig er det en virkelighet der ute der det finnes flere klubber som betaler like mye eller enda bedre enn United. PSG, Bayern og Real ligger over, vi er omtrent likt med City. Det er åpenbart at vi fortsatt må finne oss i å ha et høyt lønnsbudsjett dersom vi har ambisjoner om å bli best. Spesielt når vi ligger dårlig an sportslig, er det naivt å tro at vi skal klare å lokke de beste spillerne til en klubb som VERKEN vinner titler eller betaler godt. Løsningen kan selvsagt være å være smarte nok til å signere spillere som ikke er etablerte stjerner men på vei opp (lettere sagt enn gjort), eventuelt at vi får en struktur der man starter nøktnernt, men der prestasjoner over tid betaler seg. Sistnevnte strategi er bra for klubben og oss fans, men møter nok betydelig motbør blant agenter og spillerne selv.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Buchan, Cola2, red, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Alf banan wrote: 12 Jan 2024, 08:35 . Så begynner man å skjønne hvor god Rooney var da han var i United
Yes, å se ham live flere ggr. var en opplevelse, lederegenskaper og høy energi. Savnes dypt. Tenk om Sancho hadde hatt 30% av det bare. Da hadde det vært håp.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13615
Liker mottatt: 8766

Ja, jeg er veldig glad for å ha sett Rooney live. Og andre spillere jeg har sett live og setter pris på: Scholes (min favoritt) van persie, vidic, carric, Rio, evra, ddg (ja, jeg savner ham også), Ronaldo, og selvsagt mange av dagens helter, som Shaw, Bruno, Rashford etc.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Men min første helt, som jeg aldri fikk sett i levende live var vår kjære Bryan Robson. Tenk på alle oss som spilte på små grusbanen rundt om i Norges land, en eller annen gang på tidlig 80-tall som skyndte seg hjem fra trening for å se tippekampen og håpe vi fikk se noe fra United. Føler meg plutselig veldig gammel.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Cola2, Pink Final, Belfastboy, Ryder
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2489
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7721
Liker mottatt: 8078

@Pwint, fikk sett Robson i 89 hjemme mot Southampton (2-1) McClair med to, Robson med et horribelt tilbakespill som Southampton utnyttet...det var verre å se enn gleden av seier...😄
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Pwint, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27297
Liker mottatt: 17813

Så Robson score utligninga vår fra Tilton Road End på St.Andrews mot Birmingham i påsken 86.
Om ikke ligagullet hadde røket før, så røyk det med U i den matchen 😆.
Var uansett gøy med en surge blant United fansen på tribunen.
Og etterpå var det opptøyer nede på Birmingham New Street Station, ikke at det var gøy.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Buchan, Belfastboy, Jan Erik, Cola2, Pwint, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13421
Liker mottatt: 5122

Jadon Sancho har fått sin debut i det 56. minutt i kveldens kamp borte mot Darmstadt.

Og så assist på 0-2 i det 77. minutt.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9120
Liker mottatt: 8400

Bra! Eneste måten å øke markedsverdien hans. Hvordan han presterer i Dortmund denne våren bør ikke ha noe å si ift om han skal spille for United igjen. Kan ikke skjønne annet enn at det skipet har seilt gjennom sundet der restene av den brente broen står.
post liked by: Belfastboy, Cola2, RedTrafford, Pwint, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1130
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3498
Liker mottatt: 3637

Sancho er ute med skade i dagens kamp for Dortmund.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

ja, lyskestrekk...ikke bra.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17267
Liker mottatt: 11025

Skadene kommer fort når man ikke er så godt trent😬
post liked by: Cola2, Pwint, Andtho01, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13615
Liker mottatt: 8766

Ja, det tenkte jeg også @RedTrafford . Ikke så godt trent, og samtidig supersta, med et sterkt ønske om å vise at han fremdeles er god, og at Erik gjorde en feil med å holde ham ute, kanskje? Da er det lett å gi litt for mye og gå på en smell.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1130
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3498
Liker mottatt: 3637

Sancho starter på benken i kveldsen kamp mellom Dortmund-Freiburg 20:30. Får håpe at han kommer inn å leverer .
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

Andtho01
Posts: 1130
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3498
Liker mottatt: 3637

Sancho spilte 78 min i kampen borte mot Wolfsburg uten å imponere.
post liked by: Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Ser ikke bra ut for MV hans...
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17267
Liker mottatt: 11025

Blodfink wrote: 17 Feb 2024, 18:21 Ser ikke bra ut for MV hans...
Blir vel ikke lavere enn 0,
Eller
Kanskje vi må betale for å bli kvitt’n gitt😬
post liked by: Blodfink, Andtho01, Cola2, Jan Erik, Rød Pølse
Post Reply