Jadon Sancho

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1932
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13966
Liker mottatt: 5244

post liked by: Pwint, Rød Pølse, Blodfink, Andtho01, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14856
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24060
Liker mottatt: 20091

Bra, da er det litt ute av verden i 6 mnd i hvert fall. Måtte han pøse inn mål og få en drøss assists, så noen ønsker å kjøpe til sommeren.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Cola2
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1473
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4750
Liker mottatt: 4800

Da er det berkfet at Sancho er i Dortmund ut sesongen. https://www.bvb.de/eng/News/Overview/BV ... -of-season
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Blodfink, Cola2
Hate Glazer love United
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2297
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10608
Liker mottatt: 9411

Ser han er ute og forteller at han gleder seg til å spille med et smil om munnen. Det var vel nettopp det han skrev at han ville da han var illojal i høst. Jeg skjønner ikke at enkelte ønsker denne spilleren tilbake i United. I løpet av to og et halvt år har han bevist at han verken er god nok eller seriøs nok til å spille for klubben.

Håper han leverer i Bundesliga. Da kan United ha et håp om å få igjen ca halvparten av det de betalte i 2021 🤥
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Spirograf1, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14702
Liker mottatt: 9611

@Rød Pølse: Jeg syns han fremstår veldig umoden, og ikke spesielt reflektert. Ønsker ham alt godt, men tenker at han ikke har mentaliteten vi trenger i klubben. Jeg likte det jeg her der Xabi Alonso beskriver spillerne han har hentet som: Strategic players that give us stability, are reliable, consistent, and not very up and down. Ingenting om å hente superstjerner, eller spesielt mye om individuelle ferdigheter i det hele tatt, men det mentale er viktig. De må gå ut hver uke (kanskje flere ganger i uken) og så må vi vite hva de kommer til å gi oss. Ikke en som spiller verdensklasse en dag, men er helt usynlig neste uke. Der har vi bommet endel syns jeg.

post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink, Spirograf1, Cola2, Ryder
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 223
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1141
Liker mottatt: 470

post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14702
Liker mottatt: 9611

😂

Skal selvsagt være forsiktig med å spøke med mental helse, men denne var jo litt treffende med tanke på Dags artikkel på United.no i dag.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Belfastboy, Tringe
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4141
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18152
Liker mottatt: 11792

3 gode minner om Sancho er den dagen han signerte, målet mot Pool og nå som han drar tilbake til Tyskland igjen :-|

Så får vi se om han orker å gjøre noe som helst dette halvåret,

Han har blitt som en ny bileier, stas den dagen du får den, og enda bedre når man blitt kvitt den :hah:
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, Andtho01, Cola2

Tringe
Posts: 223
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1141
Liker mottatt: 470

Man ska være litt varsom mtp det ja, @Pwint , men klarte ikke å la være :angel:
Lei sirkus Jadon så det holder. Ville forresten vært værre å spøke om det om han satt på minstesats hos trygdevesenet og gikk daglig på vpp. Men vi snakker altså om en rik ungdom som ikke e villig til å gjøre en innsats (på trening/banen) og skylder på alt annet enn sæ sjøl.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
Ingen er større enn klubben!

28FPellistri
Posts: 551
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 572
Liker mottatt: 1960

Største floppen i United sin historie, det sier ikke rett lite.

Personlig så hadde jeg godtet meg om han gikk på en smell i Dortmund og feila der også. Gjerne at Dortmund blir så lei av utenomsportslige ting med han at de terminerer lånet og han kaster bort karrieren på tull og vas.

Viser seg gang på gang, at alt talent i verden ikke hjelper når man er en latsabb og ikke gidder å jobbe for det.
post liked by: Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2297
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10608
Liker mottatt: 9411

28FPellistri wrote: 11 Jan 2024, 20:37 ...kaster bort karrieren på tull og vas.
Det vil i så fall gå ut over Uniteds muligheter på overgangsmarkedet. Klubben balanserer allerede på en knivsegg ift FFP og det er lett å argumentere for at det er behov for å styrke laget. Han har også flere år igjen av kontrakten.

Sancho var utvilsomt et dårlig kjøp, men nå får man forhåpentligvis mulighet til å begrense tapet og reinvestere i spillerstallen.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pwint, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4141
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18152
Liker mottatt: 11792

Håper han greier å holde ut til sommeren jeg også, hadde vært fint med litt cash.

Om han havner hos en av konkurrentene til NAV etter det er meg totalt likegyldig.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Tringe

28FPellistri
Posts: 551
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 572
Liker mottatt: 1960

Kan aldri tenke meg at vi får solgt Sancho. Selv om han plutselig skulle prestere litt i Dortmund så finnes det ingen klubber som er dumme nok til å overta £350 000 i uken som han har nå. Det er alt for stor gambling, ja selv om han skulle levere lignende tall som sist han var i Dortmund. Ja, United kan få noen kroner for han, men det beløpet tror jeg max ender med £10 mill. Så kan man si at alle monner drar, men sjansen er nok større for at han er værende 2-3 år til før kontrakten er slutt og koster oss nærmere £60 mill bare i lønn.

Ender nok opp med en ny Martial-saga. Bare være i United i år etter år og hente ut den uendelig høye lønna han har. Bare at han vil være enda mer ubetydelig enn franskmannen.
post liked by: 10Hag, Blodfink, Cola2, RedTrafford, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1606
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3756
Liker mottatt: 5240

Tror dessverre du har helt rett @28FPellistri.

Selv om Sancho presterer godt i Dortmund, har han fortsatt en lønn som ingen vil overta. Han er tilnærmet umulig å selge, så fremst ikke Saudi Arabia banker på døra. Og dit vil ikke Sancho, uansett.
Last edited by 10Hag on 11 Jan 2024, 21:38, edited 1 time in total.
post liked by: 28FPellistri, Pwint, Cola2, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4141
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18152
Liker mottatt: 11792

Valget mellom å spille fotball og heve høy lønn er nok enkelt for hans del ja.

Selv om sjansen ikke er stor for at han blir solgt i sommer hvis han presterer.
Så hadde det i hvert fall gitt ett bittelitehåp.
Leve i trua er det noe som heter😀
post liked by: 28FPellistri, Rød Pølse, Pwint, Cola2
Post Reply