Kommentarfeltet her!

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Takk!! :) Dette har vært en frustrasjon lenge, så herlig å se at det har blitt ordnet.
post liked by: RaoulDuke, Pink Final
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote: 03 Feb 2021, 21:28 Takk!! :) Dette har vært en frustrasjon lenge, så herlig å se at det har blitt ordnet.
Bare å si ifra hvis det er andre ting som frustrerer, så skal jeg se hva jeg kan gjøre med det.
post liked by: Buchan, Torquemada, Blodfink, Pangaea, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Har et spørsmål @RaoulDuke.
Er det mulig å kunne få enda flere valg på profilbilder til avatar?

Gjerne av enda flere store spillere og personligheter.
Joe Jordan med gliset uten fortenner.
Gary Bailey med det lyse håret.
Eric Cantona med kragen,
Matt Busby og Jimmy Murphy på cupfinalen 1958.
En ung Alex Ferguson.
Peter Schmeichel.
Ønsker meg noen av Stretford End.
Har postet flere i - Kule United bilder - tråden.
Kanskje ett av Manchester Ship Canal? (Se kamptråden v Liverpool oktober 2019).
Lokomotivet som het Manchester United.
(Søk på James Gibson, Man United Locomotive 1930s).

Takk ellers for at vi har dette forumet 👌
Fantastisk sted å kunne skrive.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

@Pink Final Du kan laste opp egne bilder.
Hvis du går til Profilen din, Rediger Avatar, så bytter du Avatartype til Last opp avatar. Best om avataren du laster opp er i 1x1 format (dvs firkantet). Kan bruke feks https://croppola.com/ for å beskjære bilder.
screenshot.124.jpg
screenshot.124.jpg (182.94 KiB) Viewed 2871 times
Gir det mening?
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

@Sir Crap-A-Lot , angående nyeste innlegg og langt å bla seg nedover, det er bare å klikke på siste innlegg, den lille grå/hvite boksen med skrå pil. Så er du på siste innlegg.
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Jeg vil berømme forumet for den gode stemningen blant oss som har vært nå i det siste (en ukes tid eller så).
Det hjelper veldig på å bruke "ignore"-knappen eller rett og slett la være å la seg provosere av de som har glede av det. Men jeg skjønner samtidig at det kan klø i fingra etter å ta igjen og sette på plass sånne elementer.
Nå vet jeg ikke hvor mange "brukere" visse personer har opprettet her siden oppstart, men det har blitt noen.
Ha en god kveld, og god 17.mai, folkens:)
post liked by: Pink Final, Buchan, Salte25, offside, red
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Vil bare skrive at det er stas med dette forumet.
Noen har sikkert sett at jeg i United.no’s kommentarfelt har etterlyst et mer brukervennlig sted å skrive der.
Litt ironisk at denne tråden heter Kommentarfelt og ikke forum.
Det er to helt ulike ting.
Og da kommer også poenget mitt.
Tar meg friheten å lime inn et litt eldre innlegg fra den mest aktive brukeren på Stoke.no’s forum.
Forumet er bra og langt, langt bedre enn facebook som jo er mer for en blogg å regne og hvor tematikken som til enhver tid tas opp styres av noen få.
Et forum er mer "brukerstyrt" hvor de som velger å delta selv bestemmer tematikk og hva som debatteres til enhver tid. Hvem som helst kan opprette en tråd om et tema de ønsker å diskutere.
Uten at jeg skal uttale meg skråsikkert i forhold til det, men det virker som om tradisjonelle "forumer" er litt "ut", mens facebook, twitter o.l. er mer "in", i hvertfall i noen aldersgrupper( Hovedsaklig menn, 50+ ??? ). Forumer( uansett hva det gjelder ) får vel også heller sjelden den samme oppmerksomheten og "markedsføringen" som andre kanaler.
Allikevel er et forum langt mer interessant sett fra mitt ståsted og favner kanskje i større grad det genuine? Det blir litt mye "Enig? Lik og Del!" på facebook og lignende plasser og det finner jeg kjedelig og uinteressant. Jeg liker bedre forum hvor debattene og diskusjonene er bedre, mer givende, mer utfyllende( ikke en overvekt av kort-korte meldinger ala «Heia Stoke!», «Kult», «Ræva!» osv. ) i mange tilfeller og i mye større grad lever opp til en setning jeg liker svært godt, nærmere bestemt "Av fans - For fans".

Så ja, bevar gjerne forumet som det er( kanskje ved å legge til noen underforumer som f.eks. "Quiz", "Salg og kjøp av effekter", "Norsk fotball", "Internasjonal fotball", "Mat og Drikke", "Reisetips", "Stoke sin historie" osv. Bare fantasien setter grenser ). Et forum er på mange måter selvgående og det er bra, men som alt annet i vår tid så må det dyttes fram og markedsføres.
Bytt ut Stoke med Manchester United og jeg er 100% enig i hva Stoke supporteren skriver.
post liked by: red, Pancho P, Can2, RedTrafford, Cola2, Ryder, Buchan, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Så sant, så sant @Pink Final. Eg synest det er ei enorm breidde i innlegga her på forumet og ditto med interessante synspunkt og meiningar. Tenk deg kor bra United.no kunne ha vore med skikkeleg forum😄 Men no treng eg ikkje fortelle det til deg, som har vore talsperson for ei slik ordning så lenge eg kan hugse😉
post liked by: Pink Final, Can2, RedTrafford, Cola2, Ryder, Buchan
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply