En spennende spiller, visste ikke om han før han scoret mot Wolves. Sterkt å score som 19 åring borte med et reservepreget lag.
Nå så jeg at han scoret igjen for Sverige U21.
Det er ikke hverdagskost å se en så ung spiller vise seg så får vi se om det varer.
Hadde vært kjempegøy å følge han videre og håpe på at dette potensielt kan bli en ny Henke?
Fin scoring av ungutten;
La oss håpe at vi kan skrive mer om han i tiden som kommer.
Mitt håp for denne tråden hadde vært at den ble veldig lang, og det blir tråden om han blir en suksess.
Skal bli spennende å fortsettelsen, om han evt blir leid ut?
Anthony Elanga
-
- Donor
- Vært fan siden: 1980
- Liker gitt: 14327
- Liker mottatt: 9712
Solskjær ser for seg Elanga i troppen neste sesong håper jeg. Har uttalt at fremtiden hans er lys. Satser på at han blir fast inventar i A-troppen.
Innlegget er likt av: Pink Final, Cola2
LUHG!
-
- Moderator
- Vært fan siden: 1995
- Liker gitt: 1765
- Liker mottatt: 6408
Tja, dersom Sancho kommer inn så blir det trangt på kanten. Rashford, Greenwood, Sancho, James, Diallo. Pogba dersom han blir. Etter min mening burde Elanga bli lånt ut til klubb i Championship neste sesong. Et år til på U23, med 5-6 innhopp for førstelaget blir for lite seniorfotball for hans del.
Innlegget er likt av: Pangaea, red
LoveUnitedHateGlazers
-
- Vært fan siden: 1992
- Liker gitt: 3693
- Liker mottatt: 4717
Nei, og keeperne har vært ganske håpløse på begge målene. Men for all del, fine mål, og herlig å se at han scorte på hodet igjen. Det har han aldri gjort før -- inntil debuten på førstelaget (var vertfall det jeg leste).
Problemet hans er derimot at det er helt syk konkurranse på vår venstrekant, så det blir meget vanskelig for han å slå gjennom der. Håper han kommer opp på A-landslaget snart, slik at han får møte god motstand der, uavhengig av hva som skjer med han neste sesong (reserve/utlån).
Problemet hans er derimot at det er helt syk konkurranse på vår venstrekant, så det blir meget vanskelig for han å slå gjennom der. Håper han kommer opp på A-landslaget snart, slik at han får møte god motstand der, uavhengig av hva som skjer med han neste sesong (reserve/utlån).
Innlegget er likt av: Cola2
-
- Donor
- Sted: Vestland
- Vært fan siden: 1981
- Liker gitt: 11122
- Liker mottatt: 7002
Er det berre eg som har fått Elanga-sangen på hjernen? Og eg som ikkje likte originalen eingong
https://twitter.com/i/status/1484944331341500423
Innlegget er likt av: Pink Final, Buchan, red, Blodfink, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
@Pancho P
Fotballsanger snur gjerne opp-ned på musikksmaken, ja. Ihvertfall i gitte settinger. Normalt ville jeg ikke hatt en kristen lovsang som ringetone, men "Glory, Glory..." toner inn når det ringer.
Tlf. ringte en dag jeg var på jobb sammen med en Leeds og en Liverpool-supporter. Begge i kor: "Nei, nei, nei...". Jeg bare humret og lot det ringe ekstra lenge. 
...Elangasangen durer og går i hodet her og, nå ja.
...Elangasangen durer og går i hodet her og, nå ja.
Innlegget er likt av: Pink Final, Pancho P, Blodfink
-
- Vært fan siden: 1992
- Liker gitt: 3693
- Liker mottatt: 4717
Utsatt for rasisme. Igjen. Man blir bare helt matt av hele greia
Er dette reelle United-fans, eller bare provokatører/troll? Ikke vet jeg, men hjernedødt er det uansett.

Innlegget er likt av: Pancho P, Pink Final, JørgenT, RedTrafford, Pwint, Cola2
-
- Moderator
- Vært fan siden: 1995
- Liker gitt: 1765
- Liker mottatt: 6408
Ja, nevnte det i kamptråden i går at dette kom til å skje. Spiller ingen rolle hvilke lag de heier på, de som holder på slik er hjernedøde uansett.
Innlegget er likt av: Pangaea, Pancho P, Pwint, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
- Vært fan siden: 1970
- Liker gitt: 5490
- Liker mottatt: 3138
Om noen har lyst å nynne litt utover dagen 
WHOOOOAAA, IT’S ELANGA!
Rhythm is a dancer, Anthony Elanga,
You won’t stop him if you dare.
Came from Scandinavia,