Elanga er eksemplarisk. Virker å ha helt lik treningsmentalitet som Ronaldo. Som du sier, det er tydelig et spesielt forhold mellom de to. Det så vi og på banen i fjor når de feiret sammen, samt at Elanga har uttalt det selv.
Elanga må utvikle deler av spillet sitt. Det er ikke alltid trening lar seg overføre til kamp. Men om han fortsetter å trene så hardt, håper jeg vi får se en like eksplosiv Elanga på Old Trafford, som i disse videoene!
Herlig.
Anthony Elanga
-
- Donor
- Vært fan siden: 1974
- Liker gitt: 381
- Liker mottatt: 458
ETH skal være motvillig til å la Elanga gå på lån. Jeg tenker vel at det muligens hadde vært en god ide å sende han til en av de klubbene som nevnes i denne artikkelen i FourFourTwo. Selv om jeg håper vi får se en del av han, så er jeg usikker på hvor mye spilletid han vil få i United resten av sesongen. Både Dortmund og PSV har gode tradisjoner for å satse på og fostre opp unge spillere, og tror at dette er et utlån både vi og han kan tjene på.
https://www.fourfourtwo.com/news/manche ... ction-deal
https://www.fourfourtwo.com/news/manche ... ction-deal
Innlegget er likt av: Cola2, Steinar Stenseth
-
- Sted: Trondheim
- Vært fan siden: 1981
- Liker gitt: 1417
- Liker mottatt: 6411
Ser ingen grunn til å tviholde på Elanga. Man kan argumentere for at vi er tynne i angrepsrekka, men per i dag har vi dobbel dekning på alle plasser selv uten ham. Rashford/Garnacho/Sancho på venstre, Weghorst/Martial/Rashford som spiss, Antony/Sancho/Pellistri på høyre.
Ja, Martial er laget av glass og Sancho er fortsatt et spørsmålstegn. Men selv en Sancho som fyrer på halvparten av sylindrene skaper mer enn Elanga. Gir ikke opp svensken ennå, men han trenger å få sjansen til å utvikle seg på et nivå under PL.
Ja, Martial er laget av glass og Sancho er fortsatt et spørsmålstegn. Men selv en Sancho som fyrer på halvparten av sylindrene skaper mer enn Elanga. Gir ikke opp svensken ennå, men han trenger å få sjansen til å utvikle seg på et nivå under PL.
Innlegget er likt av: Cola2, RedTrafford, messilingard, Steinar Stenseth