Premier League 21/22

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4337

Litt usikker på det jeg også, tror faktisk at Conte er mer lysten på United jobben.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Sa han ikke nei til Spurs i sommer?

Han er ikke mitt førstevalg, men om han går til Spurs er alternativene våre veldig få dersom OGS skulle gå på noen stjernesmeller i ukene som kommer…
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4337

Ja tror han sa nei til Tottenham i sommer, men mulig han ikke orker å gå arbeidsledig lenger 😊
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Sky Italy melder at Conte er i forhandlinger med Spurs
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg tenker at det skjer når en tenker på koblingene mellom Conte og Paratici...og Tottenham har mannskap til plutselig å komme tilbake i kampen om topp 4....
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Daniel Levy er en gjerrigknark (mer enn Glazers). Ser ikke for meg at det der vil funke.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Ja blir spennende å se om Levy går med på å signere 6 vingbacker de neste to vinduene. Conte leverer jo tross alt oppsigelsen dersom han ikke får sine vingbacker.

Men jeg kan fint se for meg at Spurs vil få et løft med Conte. Om det varer er ikke sikkert, men jeg blir ikke overrasket om de melder seg på i topp 4 rundt juletider.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Troppen til Spurs burde vel passe bedre til Conte sitt system enn troppen vår? I hvert fall utifra hvor mange offensive spillere som er i klubbene. Taktisk sett er det vel ikke milevis med avstand mellom hvordan Mourinho og Nunes har spilt og hvordan Conte gjerne spiller heller?
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Nuno pleide å spille med 3-5-2 eller 3-4-3 med Wolves. Før Liverpool tok Jota, Jimenez ble skadet, og Moutinho fremdeles var nærmere 30 enn 35 (dvs 18-19 og 19-20 sesongen), var den beste 11ern deres ganske så bra.

Men med Tottenham har han vel kun (?) spilt med fire bak, typisk: Reguilon - Dier - Romero/Sanchez - Royal.

Vet faktisk ikke hvor godt de passer å spille med tre bak. Det er ikke for mange midtstoppere de har, og vil ikke påstå at Reguilon og Royal er de beste vingbackene. Så spent på hvordan Conte setter de opp. Det eneste som vel er sikkert er Kane/Son på topp og nok Højbjerg på midtbanen.

Tror nok derimot United hadde passet relativt bra til å spille både 3-4-3 og 3-4-1-2. Men som diskutert i taktikktråden: Enten så får ikke Bruno spille (3-4-3), ellers så går det utover muligehtene til Sancho/Greenwood/Rashford/Lingard (3-4-1-2). Sånn sett glad for at dette lille kapittelet er lagt bak oss, og at fans kan gå tilbake til å støtte Ole.
post liked by: Pangaea
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

At Conte går til spurs plager ikke meg.
At han er en god manager tviler jeg ikke på, men blir sikkert såpass mye støy før dem blir en konkurent til topp 4 :|
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 822
Liker mottatt: 2570

Når man ser på nett aviser så er det saker opp og ned om MU, sinte spillere krangling i garderobe og fan vet ikke hva, er jo nesten ikke noe å lese om de resternde klubbene i PL, nu har det jo vært litt om Spurs for at sjefen fikk sparken, må jo være frusterende for andre fans at det nesten ikke skrives om demmes klubb eller er det bare i MU ikke alt går på skinner for tiden.

Deleted User 429

Mulig jeg har mistet litt oversikten over forsvarsrekka til Spurs, så kan hende det blir litt tynt der med 3-5-2. Men de fremst på banen er vant til den typen spill Conte går for, i hvert fall i mitt hode. Blir nok fortsatt mye ball på Kane som skal finne Son eller holde på ballen til resten kommer etter (eller falle seg til frispark, som Mourinho var veldig, veldig, veldig glad i). Cavani eller Ronaldo kan også ta den Kane-rollen, men er ikke der de er best IMO.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Tipper at Spurs vil forsøke seg på Potter. Kunne ha vært spennende å se han som erstatter for Solskjær hvis de skulle bli aktuelt.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 822
Liker mottatt: 2570

Der var Conte klar for Spurs, er spendt på om han får fart og målteften tilbake for Harry K, for trur nok han er mere i en annen klubb med tankene sine for tida.

Deleted User 402

Må si Solskjær er smart! Han ser ryktene om Conte, sørger for å fa en annen manager sparket og blir kvitt konkurransen:-)
Post Reply