Premier League 21/22

Diskusjon om engelsk fotball

Deleted User 108

18 måneders kontrakt på Conte. Det skal ihvertfall ikke tenkes langsiktig........

Deleted User 429

Det er vel ganske normal kontraktslengde for en manager som tar over midt i sesongen? Den blir garantert forlenget rundt sesongslutt hvis Conte gjør det bra.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 487

Tipper Spurs går inn i topp 4 nå.

Ergo, United faller utenfor.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3947
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17284
Liker mottatt: 11031

Daniel Levy og Conte, kan det i det hele tatt gå bra.
kan jo bli spennende å følge med.
Men utover det så kan Tottenham få ett takk fra meg at de hentet han.
Tror han hadde passet dårlig i United. Min mening.
post liked by: Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Blir overrasket om det skjer i år. For dårlige spillere, kun to i toppklasse og en av dem er på dalende kurve (Kane)

Deleted User 108

Kessie skal i følge italiensk media være så og si klar for Tottenham. Der kastes det ikke bort tid nå gitt....
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Nå får Tottenham struktur og spillerne klare arbeidsoppgaver...akkurat det Tottenham trenger nå. Og når vi hører ryktene på hvor lite Nuno vektla "kollektiv samhandling" er dette musikk i spillernes ører vil jeg tro...der har du 10% ekstra innsats og bedre lagmoral med en gang.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Alle vet at forhandlinger foregår før managere blir sparket, men jeg får likevel dårlig smak i munnen av det. Nuno sparket på mandag, og tirsdag er ny manager klar. Kvalmt.

Overrasket over at Conte ville til et lag som Tottenham når han stakk av fra Inter når de egentlig var klar for hegemoniet i Italia, men penger er vel fristende uansett. Samt prestisjen ved PL.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
For øvrig ser det ut til, vertfall ifølge ryktebørsen, at Unai Emery er på vei til Saudi Arabia. Beklager, Newcastle. Merkelig at han gidder det, men nok en gang så er vel fristelsen stor når han vil få et ubegrenset overgangsbudsjett i årene framover. Virkelig synd at PL har blitt lekegrind for sportsvasking og gribbe-eiere. Er vel knapt en klubb som ikke har en form for "rik onkel" (eller vampyr i vårt tilfelle), og det er også ganske vanlig nedover divisjonene.

Deleted User 480

Litt vemodig at Elton John-Watford modellen er historie. Det er etterhvert litt for mye som er uspiselig i styre og stell.
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Ser ut som Emery blir i Villareal, var visst ikke så fornøyd med måten ting skjedde på.

Newcastle vil nok etter hvert lokke til seg et bra mannskap med pengene sine, men tror samtidig de vil få det vanskeligere enn City. Tror faktisk all den negative oppmerksomheten vil få noen spillere og managere til å tenke seg om to ganger i alle fall. Og rapportene foreløpig tyder på at det er mye rot i kulissene og langt fra den strømlinjeformede modellen City tidlig etablerte.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Ryder, njaa. Ein ting har livet og for so vidt fotballen lært meg. At penger er drivkraften til det meste. De aller fleste lar seg lokke av penger.

Ikkje meg då vel og merke.
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5147

Du har bare ikke fått et godt nok tilbud ;)

Neida, jeg er nok litt på samme måten, men kanskje det er bare noe jeg tenker fordi jeg heller ikke har fått et godt nok tilbud. De fleste kan vel kjøpes for penger, bare summen er høy nok.

Når det er sagt, og med alle mulighetene gode fotballspillere har, så ville jeg synes det var veldig vanskelig å spille for et regime som kutter journalister i småbiter, kutter hodet av folk, og generelt har en helt horribel politikk. Det samme gjelder jo egentlig City, men så ville jo ikke jeg spilt for dem uansett, haha. Glazers er jo ille nok, selv om de rent klubbmessig, om vi ser bort fra interessene de representerer, så er Glazers mye verre enn hva eierne har gjort med City, og nær sagt alle andre eiere har gjort med "sine" klubber. De har tross alt investert 0 pund, og bekostet/tatt ut 1,2 milliarder pund, eller hvor mye det nå var. Helt SINNSYKE summer. Blir eitrende forbanna bare av å tenke på all skaden de har påført oss.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14634
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23325
Liker mottatt: 19297

Normann med scoring for Norwich, Brentford har begynt å merke PL i det siste,, ligger under 0-2.. B. Williams spiller, har vært god.
Last edited by Blodfink on 06 Nov 2021, 17:09, edited 2 times in total.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3947
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17284
Liker mottatt: 11031

Nå snakker jeg for min egen del altså, nå har vi kommet dit at jeg håper Liverpool skal slå West Ham i morgen.
Har ALLTID ønsket Pool tap, enten det er treningskamp mot Uttadal eller om det er tellende kamper.
Vi trenger ikke at West Ham drar i fra oss begynnelsen av November pluss at flere lag kommer til å melde seg på.
Begynner å bekymre meg for 4th plassen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14634
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23325
Liker mottatt: 19297

RedTrafford wrote:06 Nov 2021, 17:04 jeg håper Liverpool skal slå West Ham i morgen.
Skjønner poenget, men håper fortsatt de ryker. Alltid godfølelse da
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply