Premier League 21/22

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Om Liverpool taper Champions League-finalen mot Real Madrid er fasiten etter årets sesong to cuptriumfar etter straffekonk. Klart at dei er lysår framfor oss, men dei får få trofé til å vere "tidenes beste lag i England", som nokon hevdar at dei er.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

Sorry, men jeg har ikke et fiber i kroppen som er i stand til å glede seg over ligagull til City. Sportsvaskingen vant i dag. Mennskerettighetene tapte.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Pangaea
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Er enig i det, men vært fiber i kroppen tåler ikke det andre laget sine supportere.
Må bare innrømme at jeg er litt smålig på det punktet.
post liked by: Pink Final, messilingard, Pancho P, Pangaea, RedTrafford, Ryder
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Dersom valget står mellom å støtte sportsvasking eller Liverpoolsupportere så velger jeg sportsvasking i 100 av 100 tilfeller. Jeg har litt det samme forholdet til Liverpoolsupportere som Carl I Hagen har til flyktninger.
post liked by: Pancho P, Pangaea, RedTrafford, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

@Canto. Svært forståeleg, men ikkje prøv å tenke på det som at City vann. Tenk på det som at Liverpool tapte. Mykje enklare😉
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Buchan, Pangaea, messilingard, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Helt enig med de over. Jeg tar også Sportsvasking City hver dag i uka framfor Liverpool. Alle titlene til City har uansett en stjerne i margen pga pengedoping, og jeg klarer ikke å glede meg over at Liverpool vinner noe som helst, uansett hvem det går ut over. Når det er sagt, så har jeg umåtelig mye mer respekt for klubben Liverpool enn det noen gang er mulig å få for Manchester City. Tror faktisk jeg heller ville sett Leeds vinne ligaen heller enn Liverpool. Men det beste hadde vært om alle tre kjempet for å unngå nedrykk fra League Two.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

Pancho P wrote: 22 May 2022, 19:56 @Canto. Svært forståeleg, men ikkje prøv å tenke på det som at City vann. Tenk på det som at Liverpool tapte. Mykje enklare😉
😁 Jepp. Det er faktisk en trøst!
Pangaea wrote: Men det beste hadde vært om alle tre kjempet for å unngå nedrykk fra League Two.
Et absolutt drømmescenario. ☺️ Slenger på Newcastle også for egen regning.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Ny banestorming

Robin Olsen ble overfalt av Citysupportere som absolutt skulle storme banen.

Slik Premier League supportere holder på om dagen så er vi neppe langt unna at det blir gjerder foran tribunene igjen. Helt absurd hvor hjernedøde mennesker klarer å være noen ganger.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Overrasket over at det var såpass mange City-supportere på stadion i det hele tatt. Kan være ganske sparsomt der...

Men jo, jeg er enig i at dette er en skikkelig uting, og det må tas harde tak for å få kontroll. Vi ønsker absolutt ikke å se høye gjerder osv igjen, det er kjempenegativt for opplevelsen. Det er så mye overvåkning, kameraer, ansiktsgjenkjenning osv, så det er ikke noe problem å finne ut hvem som har gjort hva. De burde kaste ut dem som har gjort det verste (som å stange/slå ned spillere og dommere), og gi bøter og frata sesongkort noen år til andre som invaderer banen. Slikt som det her kan vi rett og slett ikke ha det. Joda, det er sikkert veldig moro og blir "bra" bilder av det, men det er rett og slett ikke trygt når så mange er hjernedøde.
post liked by: Pink Final, messilingard, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Det aller beste som skjedde idag er at serien er endelig over, og før neste serie kamp står alle med null poeng.
God sommer med masse overgangs rykter og øl🍻 😎
post liked by: Pink Final, Pangaea, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985



Her er det en del supportere som velger å feire ligagull med å gå etter motstanders keeper. Virkelig klassesupportere disse blå. Forhåpentligvis så er kameraene på Ethiad såpass solide at de skyldige får seg en solid bot og en LANG utestengelse. Jeg er glad for at Liverpool ikke vant ligaen i dag.
post liked by: Pink Final, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Får satse på City ikke får poengstraff! :rofl:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
"Idiots. Scumbags. Disgrace."
-Neville

Bare vent til han hører hva som skjedde i etterkant av fløyta gikk :D
post liked by: Pancho P

Deleted User 429

FA får bare ta fra dem ligaseieren og si at dermed vant ingen ligaen denne sesongen. Synes det er en strålende løsning som sikkert ingen som helst kommer til å klage på ;)
post liked by: Pink Final, messilingard, Pangaea, Pancho P, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Beta wrote: 22 May 2022, 22:02 FA får bare ta fra dem ligaseieren og si at dermed vant ingen ligaen denne sesongen. Synes det er en strålende løsning som sikkert ingen som helst kommer til å klage på ;)
Den mest rettferdige løsningen må jo være å ta fra City ligagullet, og gi det til PL-laget som er lokalisert nærmest.
post liked by: Pancho P

Deleted User 430

messilingard wrote:22 May 2022, 20:27 Robin Olsen ble overfalt av Citysupportere som absolutt skulle storme banen.
Ikke for å forsvare idiotene som stormet banen, men jeg ser faktisk ingen som verken angriper eller overfaller Olsen. Er et par som er borti han mens de løper forbi, men angrep/overfall som det skrives rundt omkring...? Not even close..
Post Reply