Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8799

Ja, det føles sånn @Jan Erik 😆
post liked by: Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2514
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7805
Liker mottatt: 8202

Da skal ikke jeg komme med mine geniale betraktninger, @Pwint 😄
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19389

Må støtte @Tringe litt her, TUS er kontroversiell, men Brent Di Cesare aka Goldbridge farer ikke bare med fanteri. Jeg så en del på ham for noen år siden og lo ofte godt, han har faktisk humor og er morsom til tider. Så blir jeg også sliten av typen til tider. Men gløtter innom en sjelden gang. Højlund har jo vært og er fan av fyren. At andre spillere skal surne over at Højlund stilte opp er ikke noe stas, av dem. Intervjuet var vel helt i orden uten noe dritt fra intervjueren.
Han nekter for Forest-fan ryktene, men han er født i Nottingham.

Han har faktisk noen kilder og er en faktor i Uniteds fanbase. Om vi liker det eller ei.

Kidsa synes han er morsom, blant annet mine egne, han har fått til noe helt massivt med diverse Youtube-kontoer siden starten i 2013, (tror jeg det var). Er ikke sikkert han starta det året helt tilfeldig, hehe. Har blitt 45 år gammel nå.

Jeg ser på ham som underholdning, og innimellom er han kjapp med korrekte saker om United.

Men kontroversiell, det viser denne tråden :hah:
post liked by: 10Hag, Pwint, RedTrafford, Tringe
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8799

Ja mine kommentarer var ikke ment som kritikk til @Tringe. Jeg tenker at folk står fritt til å høre/se det de setter pris på selv, men for min del er TUS noe jeg unngår sammen med endel andre "kanaler".
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Tringe, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27393
Liker mottatt: 17898

Rashford har ikke levert som i forrige sesong.
8 mål og 6 assists.
Kun to mann har flere.
Bruno med 10 mål og 9 assists = 19
Rasmus Højlund med 13 mål og 2 assists = 15
Rashy med 8 mål og 6 assists = 14
Garnacho med 9 mål og 4 assists = 13
McTominay med 9 mål og 2 assists = 11

4 av de 5 blir jevnlig omtalt i lite flatterende ordelag av «fan» kanaler som United Stand.
Vel bekomme til dem som oppsøker slike steder for info om Manchester United.
Sikkert givende.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Jan Erik, RedTrafford, LoveBruno&Rashford, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

10Hag
Posts: 1518
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3633
Liker mottatt: 4938

Bra skrevet @Blodfink 👍 Støtter opp om det, og om @Tringe.

Selv om man personlig finner null interesse av enkelte fankanaler, har ulike meninger om spillere og div., tjener det ingen å nær til kansellere enkelte meninger. Blir veldig mye av det til tider.

Mark Goldbridge er tabloid med stor T. Men han er og en pundit i gamet, med tidvis smarte og morsomme betraktninger. Og han er selvfølgelig ikke Forest-fan. I følge den logikken er alle utelukkende fans av sitt hjembylag.

De som kritiserer ham mest har aldri sett noe særlig på ham forutenom noen korte klipp, som kommer tydelig fram fra kritikken. Han og Ben Foster gjør en ukentlig podcast om PL, som er skikkelig bra. Tidvis morsommere og mer innsiktsfull enn f.eks The Overlap, som også er bra. That's Football trekker fans fra alle lag, inkludert rivaler som City og Liverpool, med mye skryt. Og det er ikke bare kvisete tenåringer som følger disse fankanalene. Demografien er mer variabel og omfattende enn man skulle trodd. Langt mer variabel og representativ enn f.eks dette lille forumet. (Ikke en klage på forumet btw. Forumet er konge.)

Højlund har vært fan av TUS i årevis, siden han var ung. Vært kjent lenge. Hvis man ser intervjuet, så skjønner man at det er ingenting å kritisere der. Faktisk et veldig bra intervju. Et av de få intervjuene der en spiller ikke oppfører seg som en PR-trent robot.

Man trenger på ingen måte å like slikt innhold. Kan forstå de som synes det er masete. Synes ofte det selv. Men det skal ikke legges noe føringer på de som faktisk ser på det og vil snakke om det, heller. På samme måte som det ikke skal legges føringer på meninger som går mot en etablert norm.

Tendenser til forsøk på sensur eller halvveis kansellering av meninger på bakgrunn av at noen liker annet innhold, eller ikke liker de samme spillerne som noen, er da verre enn noe som helst Mark Goldbridge sier. 😄👍
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Tringe, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8799

10Hag wrote: 08 Apr 2024, 21:24
Tendenser til forsøk på sensur eller halvveis kansellering av meninger på bakgrunn av at noen liker annet innhold, eller ikke liker de samme spillerne som noen, er da verre enn noe som helst Mark Goldbridge sier. 😄👍
Den beste måten for sensur, syns jeg, er å la være å lese/se det man ikke liker. Det er i alle fall den metoden jeg bruker. Da kan alle si meningene sine/lage innhold som de liker og så kan folk velge hva de vil konsumere. 😆
post liked by: 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Tringe, Pancho P, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1518
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3633
Liker mottatt: 4938

@Pwint: Fullstendig enig. 😄👌 Vi har jo en slags "Ignore"-funksjon her på forumet, for de som trenger og/eller ønsker det.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2514
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7805
Liker mottatt: 8202

Det kan være givende, @Pink Final. Man trenger jo ikke være enig i den kritikken som kommer, eller måten det formidles på. Når det er sagt, så er det ikke bare kritikk heller.

Angående statistikken til Rashford, så er jo fallet fra i fjor større på ham enn andre. Garnacho og Højlund er jo også førstereisgutter, så sammenligningen der er ikke helt rettferdig. Mesteparten av kritikken mot Rashford går vel først og fremst på manglende innsats. Noe ten Hag jo etterlyste før kampen i går. Fikk han det?
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, Andtho01, Rød Pølse, Tringe, Blodfink, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4721
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2642
Liker mottatt: 10772

Goldbridge har helt sikkert formildende kvaliteter og leverer treffende og seriøse analyser innimellom han også. Men det er ikke til å stikke under en stol at han (og flere andre fan-kanaler, Arsenal TV var jo en tidlig synder her) ser «inntektspotensial» i å fyre opp fanbasen pro/kontra enkeltspillere, og dyrke disse stemningsbølgene på en ganske kynisk måte.

Det kan få ganske vulgære utslag som i alle fall jeg får en vond smak i munnen av, og det handler mest om MÅTEN det kritiseres på ikke om HVEM som kritiseres.

Men han og de er jo et produkt av sin tid, og vi får nok ikke den tannkremen tilbake på (you)tuben.
post liked by: Belfastboy, 10Hag, King Eric, Andtho01, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Tringe, Pancho P, Buchan
User avatar

10Hag
Posts: 1518
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3633
Liker mottatt: 4938

Veldig forståelig, @Ryder. Jeg får og samme følelse innimellom. Maks 1-2 videoer i uka, så er jeg der du nevner. Men det er mye bra og. Seriøse diskusjoner, reflekterte meninger, humor og annet.

Ikke alt er svart-hvitt. Selv hvor mye man kanskje skulle ønske det var det.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Tringe
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8522

Jeg kom med en relativt brutal karakteristikk av "Goldbridge", som jeg forsåvidt også står inne for. Vil bare presisere at det ikke var kritikk mot noen av forumets brukere. Håper og tror at jeg og @Tringe, Grønn Gulost eller hva faen folk kaller seg her inne kan ha gode diskusjoner, selv om vi har ulikt syn på den bebrillede Forest-supporteren 😆

Ellers så er jeg enig i at Rashford må skjerpe seg. Vi kommer ikke tilbake til toppen med spillere som var gode før, og/eller ikke er villige til å grave dypt i innsatsposen.
post liked by: Pancho P, Pwint, Buchan, RedTrafford, 10Hag, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1907
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13463
Liker mottatt: 5128

Pwint wrote: 08 Apr 2024, 21:32 Den beste måten for sensur, syns jeg, er å la være å lese/se det man ikke liker. Det er i alle fall den metoden jeg bruker.
Helt enig, @Pwint.
Er glad vi har "ignoreringsmuligheten" her på forumet.
Den har jeg brukt da jeg fikk et par survete beskyldninger fra en annen bruker.
Sånn gidder jeg ikke finne meg i.
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Tringe, Pwint, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8799

Rød Pølse wrote: 08 Apr 2024, 23:01Grønn Gulost eller hva faen folk kaller seg her inne
Jeg sliter litt med han blå fiskekake. Ellers går jeg greit overens med de fleste tror jeg.
post liked by: Tringe, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Æ tåler en støyt. Så lenge man holder person og de åpenbare sleivsparkene utenom 8-)
Ingen vits å gjøre sæ uenig på den måten om man sku være så (u)heldig å møtes på pub/stadion ;)
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Blodfink
Ingen er større enn klubben!
Post Reply