Her må bare tiden vise hva fasit blir

Kan godt hende jeg, eller du, tar feil. Om jeg bommer, skal det feires. Ingenting hadde jo vært bedre.
Rashford får mye pepper, men er og ekstremt populær. Han har lenge vært en av de "hellige kyrne", i dette laget. En som har vært fritatt for det meste av kritikken. Noe som da har endret seg betraktelig de siste 18 månedene. Nå ser man konturene av at det er en splittet fanskare rundt Rashford. Ikke på han som person, tror de fleste er enige i at det han gjør utenfor banen er flott. Det går på fotballfaglige. Den mest vanlige kritikken jeg ser ang. Rashford går på tre ting:
-Spilleforståelse (gjennom hele karrieren)
-Balltap og dårlige valg/Slår ikke de rette pasningene (gjennom hele karrieren)
-Innsats (De siste 18 månedene)
Det med spilleforståelse og dårlige valg tror jeg henger mye sammen. Hypotesen blir at manglende spilleforståelse fører til dårlige valg.
Så er jeg enig i den kritikken, og mener at det er noen flere punkt som bør tillegges. De som ble nevnt over. Forstår og at mange er uenig i det, da det ikke kun baserer seg på statistikk, men en subjektiv vurdering av spillet.
Videre vil mange være uenig, og si at han ikke ville klart å score så mange mål, med dårlig spilleforståelse. Og det er jo ikke et dårlig argument! Men jeg tror at med den ekstreme hurtigheten, og den relativt gode avslutningsevnen, kan han i ett lag som spiller kontringsfotball og konstant slår baller i bakrom, score mange mål. Utvilsomt. Det har han jo vist. Er ikke så veldig begeistret for den type fotballen selv. Det er greit å kunne kontre, og som du sier, det blir vi å gjøre under Rangnick, ten Hag, eller Poch for så vidt. Men at vi går tilbake til Solskjær/Mourinho-fotballen, og nesten utelukkende satser på kontringer og baller i bakrom, det er det siste jeg håper skjer. Men, hvis det skjer, så vil nok Rashford i form være en av de sterkeste kortene vi har på hånden, slik stallen er nå.
Vi får se tilbake på denne tråden om 2-3 år, og gjøre opp status. Legger et høyt tips på at Rashford aldri blir en av verdens beste angrepsspillere, ei heller går ned i historien som en United-legende. Så håper jeg at dette er en total feilvurdering, og at han motbeviser det.