Protestkampanjen mot eierskapet i MUFC

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Eller denne:

LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

"We want Glazers out! We want Glazers out!!" ljomet over stadion til tider, faktisk så høyt at vi kunne tydelig høre det på sendingen også. Umulig å vite om Sky har tatt United på ordet og prøvd å skru ned slik synging, men i så fall var det ikke veldig suksessfullt, for jeg hørte dem vertfall godt.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Yep, det gjallet på sending, tror de miksa lyden etterhvert...
post liked by: Pink Final, Pangaea, Can2
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Triste nyheter RIP

IAN STIRLING HAS PASSED AWAY

Our deepest condolences to our friends in MUST and Ian's family after learning he just passed away.

-MUST is sorry to report that Ian Stirling, our great friend and brilliant ISLO, has died. We send our love, prayers and deepest condolences to Ian's wife Lynn and his daughter Lucy and all of Ian's friends and loved ones at this sad time.

-At the moment everyone at MUST is in total shock and broken hearted with this terrible news
A heartbreaking loss for the United-family.

Rest in piece my friend ❤️
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pwint, Pancho P, Can2, Blodfink

Deleted User 402

Veldig trist med bortgangen til Ian Sterling. Ble litt kjent med Ian da jeg bodde i England. Flott kar som har kjempet fansens kamp i mange år.
Nei, dette var vondt.
post liked by: Buchan, Pink Final, RedTrafford, Pwint, Pancho P, Can2, Blodfink, Cola2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

https://the1958.net/2022/10/25/do-protests-work/

For de interesserte, litt om hvordan klubben sensurerer og presser fans. Sjekk litt denne linken, som omhandler en plan om å ta protestene til Glazers nabolag.
Last edited by Blodfink on 26 Jun 2023, 21:20, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Litt mer dobbeltmoral fra United her.

https://the1958.net/2023/06/07/the-club-are-hypocrites/
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Var ikke akkurat folkevandring til Megastore i dag, men de ca 100 som stilte opp gjorde sitt til at butikken måtte stenge ei stund...
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ganske bra aksjon etter kampen i går. ca 7000 stykker ble igjen og sang Glazers out, spark styret etc.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Tar det fyr nå tro? Håper det.

Tjære og fjær-drakt livet ut for disse rottene.

Glazers avblåser salget, er ikke fornøyd med budene, ønsker 10 bn. :hah: 2025 skal de visst legge den ut for salg igjen.
(Mail on Sunday) Stretford Paddock m.fl. refererer til artikkelen.
post liked by: Cola2, Pwint, RedTrafford, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Gribbene bryr seg nok ikke om noen protester i et land langt, langt borte. Pengene renner inn og de tenker nok ikke på United utenom de gangene de ser på kontoen. Det eneste de vil bry seg om er om de taper penger og det tror jeg ikke kommer til å skje.

Når det er sagt så lurer jeg på om dette er et triks for å se om sjeiken ikke gir noen milliarder ekstra nå, hvis det virkelig er det som skal til. Jeg forstår at sir Jim ikke har mer å gi men for noen som har så ubegripelig mye penger som sjeiken så er det ikke utenkelig at glazers tenker de skal presse litt til.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 661

Aldri trodd på noe salg, så dette er forventet for min del. Glazer tenker kun på Glazer. De sitter i USA og driter fullstendig i hva som skjer in the UK. De kjenner ikke protestene på kroppen.
Det er som å banne i kjerka, men jeg håper på dårlige sportslige tider nå. Blir United en middelmådighet. Null Europa og middelhavsfarer i premier league blir det langt mellom de store dollar sedlene. Glazer må bort. Koste hva det koste vil.
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Glazers bryr seg om penger, fansen står for en god del av lommepengene deres, om det blir litt fart i boikotten vil de merke det. Sannsynlig? nei, men jeg håper jo det er noen hundre millioner fans som er lei nok til å skru igjen krana...
post liked by: RedTrafford, Pancho P
LUHG!

Deleted User 661

Ny sesong har startet. Sesongkortene betalt. Økonomiene til vanlige britiske folk er ikke allverdens. Ingen fan med sesong kort kommer til å holde seg borte fra kamp.
Det er nok det eneste som vil hjelpe. Hadde det blitt tomme/halvfulle tribuner ville nok spillere og ledelsen reagert.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Om det skal ta fart i protestene mot eierskapet, er det vel nå fremover det bør skje.

Men alle andre kjipe nyheter rundt anmeldelsen av brassen, og spiller/manager-konflikt mellom engelskmannen og nederlenderen, lager hele klubben til en lapskaus med dårlige ingredienser akkurat nå.

Det er som man drømmer om en uttalelse fra klubbens ledere der de går høyt ut og sier at nå er det nok, nå rydder vi opp en gang for alle. Det vil ikke bli pent, men det er nødvendig.

Og at de i tillegg ber sin egen arbeidsgiver, Glazers om å få ut fingeren og gi bort klubben til et konsortium av intelligente og erfarne United-supportere, med gode kvalifikasjoner innen bedriftsstyring, finans, personalpolitikk og alt angående fotballområdet...

Det er den utopiske drømmen jeg drømmer om daglig :hah:
Last edited by Blodfink on 05 Sep 2023, 12:22, edited 1 time in total.
LUHG!
Post Reply