Eg ser seriøst ikkje heilt korleis spillerane har betalt?Pink Final skrev: ↑16 mai 2021, 06:52 På kort sikt er det spillerne og manager som har betalt prisen.
Kan du forklare?
Eg ser seriøst ikkje heilt korleis spillerane har betalt?Pink Final skrev: ↑16 mai 2021, 06:52 På kort sikt er det spillerne og manager som har betalt prisen.
Slik ser jeg det:
So spillerane lider med å være slitne?Pink Final skrev: ↑16 mai 2021, 10:26Slik ser jeg det:
I et veldig kortsidig perspektiv er det spillerne og manager som har betalt så langt.
Med 4 matcher på ei uke.
Det kan ha ødelagt flyten, og kan ødelegge for EL finalen.
Jeg tror United ville slått Liverpool 2 mai.
Ren spekulasjon selvsagt.
Det er slik jeg ser det.
Om protestene nå dør ut, hvilken pris har da Glazer’s måtte betale?
Ingen pris slik jeg vurderer det.
Klubben derimot vil lide.
En sponsor har allerede trukket seg.
Jeg antar de tapte midlene går på klubbens bekostning.
Glazer’s tar nok samme utbytte.
Spillerne har måttet betale så langt.Otac skrev: ↑16 mai 2021, 10:47 So spillerane lider med å være slitne?
Det er ingen pris å betale vel?
Eg tenker at smerten supportere opplever summert opp, er uendeleg større enn spillerane sine sine smerter i kropp og metalt summert opp.
Spillerane tjener i tillegg store summer for å spille.
Nokre av de ei vanlig årslønn på ei veke.
I den store samanhengen so er dette blåbær.Pink Final skrev: ↑16 mai 2021, 11:49 Spillerne har måttet betale så langt.
Med større kampbelastning.
De har fått ødelagt den sportslige flyten.
Nettopp.
JeppPangaea skrev: ↑17 mai 2021, 00:30 Spillerne har spilt like mange kamper som det var tenkt. Fansen har ikke påvirket noe der. De fikk mindre hvile, men det var egentlig ikke pga fansens forsøk på å beskytte klubben, men FAs idiotiske avgjørelse. Hadde ikke FA vært så urimelige, så hadde spillerne fått mer vanlig tid mellom kampene.